"Kirjoittaa kivikovan erektion kera politiikkaketjuun" tulee sitten kun ollaan saatu tuo EU:n Chat Control -valvonta vielä askeleen pidemmälle
Uutiset:
Mitäköhän sillä tiedolla kukaan tekee mitään milloin joku nimimerkki on paikalla? Silloin ymmärtäisin hysterian jos olisi nimet esillä.Muistaakseni perse erkit olivat raivonneet huorille tyyliin "näen ihan selvästi että olet paikalla mutta privaan et saatana voi vastata"
Edit: Löytyi sieltä yksi "Selailee yksityisviestejään"!
Tällä postauksella saat sekä rakkautta että vihaa :-DHienoa Anna, kiitos tiedon jakamisesta 😘
Lähinnä oon yllättynyt miten helvetin vanhoja keskusteluita lurkkaajat täällä käy lukemassa. Ja että joku TULOSTAA niitä.
Tästä hahmosta piirtyy mieleen kuva Berserkki-Erkistä Mauri Kunnaksen satukirjasta. Viikingit tulevat. Oli yllättäen sika.noo...moni vetäisi mekon nykypäivänä
Ei kai tuonne oikeasti listaudu yksityisviestien kirjoittamiset?
Edit: Löytyi sieltä yksi "Selailee yksityisviestejään"!
Tosin oikeasti nuo tulostamiset taitavat olla vain hakukoneiden robotteja, jotka "eksyvät" sivun tulostusversioon.
^ Ei se koske pelkästään paikallaoloa (kuten tuo asetusten nappi antaisi olettaa), vaan että mitä forkalla tekee.
Tässä esimerkkejä mitä listassa näkyy esim. nyt:
-Katselee onko tullut uusia vastauksia omiin viesteihin
- Katselee profiilia käyttäjältä X
- Tulostaa aihetta "Naisjärjestöt vaativat, että seksin ostaminen kriminalisoidaan täysin".
Onhan tuo aika yksityiskohtaista tietoa ihmisten puuhista täällä.
Ja sit löytyi myös tää helmi eilen
^ Ei se koske pelkästään paikallaoloa (kuten tuo asetusten nappi antaisi olettaa), vaan että mitä forkalla tekee.
Tässä esimerkkejä mitä listassa näkyy esim. nyt:
-Katselee onko tullut uusia vastauksia omiin viesteihin
- Katselee profiilia käyttäjältä X
- Tulostaa aihetta "Naisjärjestöt vaativat, että seksin ostaminen kriminalisoidaan täysin".
Onhan tuo aika yksityiskohtaista tietoa ihmisten puuhista täällä.
Turskan kohdalla on yksi ja sama näkyykö täällä kenen tissejä katselee, mutta hupakot joutuvat miettimään asiaa vähän toiselta kantilta. Ei ole yksi eikä kaksi ketkä ovat joutuneet stalkkerin tai vainoajan kohteeksi ja vainoajalle kiusa se on pienikin kiusa. Itse en halua antaa kenellekään internetkyylälle mahdollisuutta nähdä vaikka että kenen profiileissa joskus vierailen tms.
Ja sit löytyi myös tää helmi eilen
Voisi olla eri asia jos jokainen olisi omalla nimellään, vahvasti tunnistettuna.
Oli tiedossa, pystyi jo aikoinaan Sexworkillä halutessaan stalkkaamaan. Itsellä asetukset myös somessa, mesengerissä ja whatsapissa niin, ettei kenenkään tarvitse nähdä, milloin olen ollut / olen paikalla. Ei kuulu kenellekään ulla taalasmaalle.