Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Johanna/SielujenRakastelua Espoo  (Luettu 4303 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Johanna/SielujenRakastelua Espoo
« : Huhtikuu 23, 2020, 11:22:28 »
En ole ennestään havainnut täällä tämän nimistä lankaa, joten päätinpä sen nimisen perustaa ja mainita hieman ennakkotietoja, ennen kuin täällä päästään varsinaisesti asiaan. Kun siis minusta jossakin vaiheessa kirjoitellaan rapsaa...

Minulla on selkeät säännöt ja kriteerit raporttien tekemiselle. Ilman minun ennakkotarkistustani ei mikään rapsa ole oikea rapsa, vaan sen voi luokitella feikkirapsaksi ja voin toimia asiaankuuluvalla tavalla, jos näin havaitsen. Samaten kaikilla muilla foorumeilla minusta mahdolliset kirjoitetut "rapsat", spekulaatiot, arvailut, selittelyt, mustamaalailut ja juoruilut ilman todellista kontaktia minuun kasvokkain ovat oletuksena feikkirapsoja.

Have fun! :-*

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Johanna/SielujenRakastelua Espoo
« Vastaus #1 : Huhtikuu 23, 2020, 11:36:03 »
Toisin sanoen vain positiiviset rapsat hyväksytään muut on "fake news"  8)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Johanna/SielujenRakastelua Espoo
« Vastaus #2 : Huhtikuu 23, 2020, 11:49:43 »
Käsittääkseni kukaan ei ole sellaista maininnut, että raporttien pitäisi oletuksena automaattisesti olla positiivisia, joten voisimmeko koittaa olla tekemättä ylitulkintoja, jolle ei löydy perusteita. ;)

Ilman tällaista käytäntöäni kuka tahansa, joka ei minua ole edes tavannut ja kysynyt suostumustani rapsaamiseen, voisi halutessaan tulla mustamaalaamaan ja halventamaan minuun liittyvää mielikuvaa mille tahansa foorumille ja sanoa minua vaikka aasiksi, ja sitä pidettäisiin hyväksyttynä rapsana.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Johanna/SielujenRakastelua Espoo
« Vastaus #3 : Huhtikuu 23, 2020, 12:32:10 »
No tuossa nyt häipyy vähän se rapsaamisen tarkoitus. Asiakaspalaute jonka avulla me asiakkaat voimme tehdä päätöksen sijoittaako vai ei ne roposet siihen palveluntarjoajaan joka kiinnostaa. Ei kaupatkaan sensuroi niitä asiakaspalautteita jos joku on jotain negatiivista kirjoittanut.

Se on joko tai. Joko saa rapsata tai sitten ei. Kyllä muutoma negatiivinen aina joukkoon mahtuu. Keskiarvo on se joka merkitsee.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Johanna/SielujenRakastelua Espoo
« Vastaus #4 : Huhtikuu 23, 2020, 12:41:49 »
Asiakaspalautteissakin on eroja, sillä jotkut ovat aitoja ja toiset feikkejä. Vai uskotaanko joka paikassa sinisilmäisesti vain ja ainoastaan kaikkien kirjoittajien vilpittömyyteen, viattomuuteen ja hyvyyteen eli että kenelläkään kirjoittajalla ei olisi likaiset jauhot koskaan pussissaan? Asiakaspalautteen aitous olisi hyvä varmentaa jotenkin, ettehän te turskat halua saada virheellistä kuvaa meistä ilotytöistä. Vai haluatteko? :) Ja aito rapsa ei myöskään välttämättä ole mitenkään positiivinen, mutta silti voi olla aidoksi todennettu. Minulla on palveluntarjoajana oikeus rapsaamisen suomisen lisäksi määrittää ja selvittää, mitkä minusta tehdyt kirjoitukset ovat oikeita rapsoja, joiden todenperäisyys on todennettu. As simple as that...

Pusuja kaikkien torstaihin!  :-*

Poissa CoinMint

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Johanna/SielujenRakastelua Espoo
« Vastaus #5 : Huhtikuu 23, 2020, 13:05:33 »
Hmmmm, jos kirjoitan rapsan josta kusta niin en kyllä ajatellut että sitä tarvitsisi palveluntarjoajalla ennakkotarkastaa. Koska silloin kirjoittamiseni olisi enempi että kirjoitan mielyttääkseni palvelun tarjoaa. Jos valkkaaan treffit rapsan perusteella niin teen yhteen vedon sillä perusteella että kuka / ketkä on rapsannut ja heidän kirjoituksen sävyn ja kuinka monta rapsaa heiltä löytyy ennestään. Yhden rapsan kirjoittajan painoarvo on 0 minun valinnassa.
Toinen asia tälläisessä self promoting ajattelussa on että saako. Hyvä rapsaaja jotakin etukksia???
Suosittelisin että rapsat otetaan sellaisena kuin ne tulevat.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Johanna/SielujenRakastelua Espoo
« Vastaus #6 : Huhtikuu 23, 2020, 13:14:35 »
Vanhalla saitilla oli paljon paljon rapsoja joita luin itse kuin piru Raamattua. Juurikin ne jotka olivat kirjoittaneet useamman rapsan niin hyvässä kuin pahassa loivat sen kokonaisen kuvan ja nämä yhden kirjoituksen negarapsat jäivät omaan arvoonsa.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Johanna/SielujenRakastelua Espoo
« Vastaus #7 : Huhtikuu 23, 2020, 13:27:29 »
Minulla on perusteltu syy varmistaa rapsan aitous edellä kuvaamallani tavalla, aivan kuten kenellä tahansa muullakin palveluntarjoajalla, ja samaten oikeus poistattaa itseäni koskevat valerapsat, joita ei ole tehty niiden yksityiskohtaisempien ohjeiden ja raportointikriteerien pohjalta, jotka minä jokaiselle rapsaajalle erikseen kerron. Jos se ei jotakuta miellytä, ei ole pakko tähän keskusteluun kommentoida tai tätä lankaa edes lukea. Raportointikäytänteisiin liittyvää keskustelua voi käydä jossakin muuallakin kuin tässä minusta kirjoitetuille raporteille pyhitetyssä langassa, ja siksi ystävällisesti myös pyytäisin tästä kommentistani lähtien kaikkia seuraavia kommenttejani vain ja ainoastaan siihen käyttöön, kun minusta halutaan kirjoittaa rapsoja, niin minun ei tarvitse alkaa ilmoittamaan tästä asiasta ja tähän lankaan tulevista ylimääräisistä kommenteista kenellekään valvojille. Kiitos!  :-*

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 508
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Johanna/SielujenRakastelua Espoo
« Vastaus #8 : Huhtikuu 23, 2020, 14:11:11 »
Eiköhän tässä ketjussa ole jo ihan riittävästi infoa ostopäätöksen tueksi. Ketjun voi lukita.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Johanna/SielujenRakastelua Espoo
« Vastaus #9 : Huhtikuu 23, 2020, 14:23:15 »
Eiköhän tässä ketjussa ole jo ihan riittävästi infoa ostopäätöksen tueksi. Ketjun voi lukita.

Päinvastoin, tätä lankaa ei tarvitse lukita, vaan sen voi säilyttää avoimena tietenkin uusille raporteille, kun se ensimmäinenkin tulee, jotta rapsojen pohjalta järkevien ostopäätösten tekemistä miettivien on helpompi ylipäätään tehdä se ostopäätös. Ja jos tämä nimenomainen lanka syystä tai toisesta kuitenkin lukittaisiin vasten tahtoani, niin siitä huolimatta tässä langassa on tullut nyt kaikki oleellinen ilmi ohjeistamiseen liittyen ja minuun liittyvät raportit voi kirjoittaa myös muilla minun hyväksymilläni otsikoinneilla tälle keskustelualueelle. Ne otsikoidut rapsat, joiden otsikointiin en ole antanut lupaa, voidaan myöskin poistattaa tältä foorumilta vedoten siihen, etteivät ne ole aitoja.

Edit: Ja nyt kiitos, jättäisimmekö me hyväkäytöksiset ja sivistyneet ihmiset tämän keskustelulangan nyt vihdoin ja viimein rauhaan siten, että jatkossa tähän lankaan tulevat kommentit on pyhitetty aidoille raporteille, ja jos tätä kaunista ja hienoeleistä pyyntöäni totellaan, niin minun ei tarvitse olla valvojien kanssa käymässä keskustelua turhien kommenttien poistamisesta tästä langasta. Kiitos, te ihanat, rakkaat ja sivistyneet ja ennen kaikkea aikuiset ihmiset! :-*
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 23, 2020, 14:26:09 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Johanna/SielujenRakastelua Espoo
« Vastaus #10 : Huhtikuu 23, 2020, 14:51:04 »
Tää ketjun aloittajahan ei pelkästään suolaa itseään kirjoittelullaan täällä vaan kusee kaikkien hupakoiden yhteisiin muroihin luomalla epäilyksen, että vastassa onkin naisen sijasta jotain muuta...

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Johanna/SielujenRakastelua Espoo
« Vastaus #11 : Huhtikuu 23, 2020, 15:14:37 »
Tää ketjun aloittajahan ei pelkästään suolaa itseään kirjoittelullaan täällä vaan kusee kaikkien hupakoiden yhteisiin muroihin luomalla epäilyksen, että vastassa onkin naisen sijasta jotain muuta...

Eiköhän tapaamisen edellytyksenä ole kaikilla rehellisyys ja mahdollisimman todenperäinen kuvaus siitä mitä on vastassa, ja näiden kuvausten todenperäisyyden varmistamiseksi meillä palveluntarjoajilla todellakin on oikeus sellaiseen tietynlaisten käytäntöjen ja kriteerien kautta.

Ystävällisesti, pyydän valvojia lukitsemaan tämän keskustelun, jos tähän tulee vielä ylimääräisiä viestejä, sillä aiheesta ei tarvitse käydä enää enempää keskustelua täällä, vaan jätetään tämä lanka ohjeistukseksi tulevia raportteja varten sekä sitä varten, jos tulee valerapsoja, niin ollaan ainakin tilanteeseen varauduttu.

Ja raportit minusta voi kirjoittaa erilliseenkin lankaan, eihän siinä toki mitään. Mutta niillä ohjeistuksilla mennään tosiaan mitä minä palveluntarjoaja olen raportoinnista antanut ja sillä hyvä. :)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 23, 2020, 15:17:25 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa seba

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Johanna/SielujenRakastelua Espoo
« Vastaus #12 : Huhtikuu 24, 2020, 14:17:16 »
Tässä varmaan huomaat, miten mahdolliset asiakkaat reagoivat siihen, kun palvelun tarjoajana yrität itse päättää mitkä ovat oikeita arvosteluja ja mitkä eivät.

Itse ainakin luen kaikki rapsat ja puntaroin itse mihin päätän uskoa. Ja jos rapsoja kielletään laittamasta tai poistetaan valikoiden, sivutan koko palvelun tarjoajan.

Toimi kuten tahdot, mutta en usko sensurointiyritysten parantavan asemaasi, minkä varmaan huomaat näistä kommenteistakin.

Onnea ja menestystä!

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Johanna/SielujenRakastelua Espoo
« Vastaus #13 : Huhtikuu 24, 2020, 14:52:45 »
Kiitos! :)

Tarkoituksenani ei ole edelleenkään miellyttää kaikkia. Eihän kukaan siihen pysty. En minä pysty enkä ehkä haluakaan sellaisia ihmisiä asiakkaiksi, jotka lähtökohtaisesti eivät ole minusta ja palveluistani kiinnostuneita ja jotka eivät osoita sellaista aitoa mielenkiintoa ilman palveluntarjoajien jatkuvampaa kyseenalaistamista asiassa tai toisessa. Ne, jotka ovat kiinnostuneita aitojen rapsojen lukemisesta minua koskien ja ostopäätöksen tekemisestä sen pohjalta, ovat tietenkin sellaisia asiakkaita, joita arvostan. En minä voi miellyttää kaikkia, eikä joku toinenkaan palveluntarjoaja voi ja sen asian kanssa on opeteltava elämään. En saa kaikkia maailman ihmisistä asiakkaikseni eikä se ole tarkoituskaan, ei kukaan siihen pysty. Jokaisella on ne omat kiinnostuksen kohteensa ja aidoista rapsoista kiinnostumattomat voivat valita jonkun toisen seksi- ja seuralaispalveluntarjoajan sen sijaan, että raportointikäytännöistäni huomauteltaisiin aiheettomasti, ja sitä varten voi käydä omaa keskustelua aiheesta erillisessä keskustelulangassa.

Lähetin nyt ylläpitäjille ja modeille viestiä siitä, että saavat lukita tämän langan, ja kun minusta myöhemmin kirjoitetaan ohjeistamallani tavalla rapsoja, niin ennakkotiedot siitä mitkä luokitellaan aidoiksi todennettuiksi rapsoiksi ja mitkä valerapsoiksi, on nyt ainakin esitetty.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 24, 2020, 14:54:29 kirjoittanut SielujenRakastelua »