Nyt on rapsattava.
Jo puhelimessa oli vähän kireänä, tenttasi mm että olenhan suomalainen kun kuulemma joskus asiakas niin väittää mutta ovella onkin nee...
No,mulkku minut sinne kuitenkin veti.
rapunoven avasi siro nainen sanomatta mitään, päättelin että pt ja seurasin asuntoon.
Sisään mennessä hän sanoi selvästi jollekin jollain kielellä jotain.
Kun kysyin onko täällä muita alkoi kiukkuinen sättiminen, miksi sinä kysyä jne. Suomenkieli ei ollut täydellistä hänellä.
Hän istui keittiön pöydän ääressä ja tuijotti puhelintansa.
Ei vilkaissut minua kertaakaan.
Oli sellanen ex gfe olo, vähän ku oisin vikoja kamojani hakemassa.
Seisoin siinä hölmistyneenä ja vilkuilin ahtaan tuntuista asuntoa sänkyä etsien ja kysyin että mitähän nyt tehtäisiin, nussitaanko?
Tämä laukaisi raivarit: sinä sanoa paha sana ym ym
Jostain syystä kokeilin vielä josko seksiä harrastettaisiin johon yhä tiukasti kännyä tuijottaen yhä kovempaan ääneen minua moitti.
Totesin että ei taida nyt olla hauskaa aikaa tiedossa ja käännyin ovea kohti.
Siro thai seurasi perässä mäkättäen..
Onneksi en ehtinyt rahaa antaa.
0/5
Hellettä oli.
Jo puhelimessa oli vähän kireänä, tenttasi mm että olenhan suomalainen kun kuulemma joskus asiakas niin väittää mutta ovella onkin nee...
No,mulkku minut sinne kuitenkin veti.
rapunoven avasi siro nainen sanomatta mitään, päättelin että pt ja seurasin asuntoon.
Sisään mennessä hän sanoi selvästi jollekin jollain kielellä jotain.
Kun kysyin onko täällä muita alkoi kiukkuinen sättiminen, miksi sinä kysyä jne. Suomenkieli ei ollut täydellistä hänellä.
Hän istui keittiön pöydän ääressä ja tuijotti puhelintansa.
Ei vilkaissut minua kertaakaan.
Oli sellanen ex gfe olo, vähän ku oisin vikoja kamojani hakemassa.
Seisoin siinä hölmistyneenä ja vilkuilin ahtaan tuntuista asuntoa sänkyä etsien ja kysyin että mitähän nyt tehtäisiin, nussitaanko?
Tämä laukaisi raivarit: sinä sanoa paha sana ym ym
Jostain syystä kokeilin vielä josko seksiä harrastettaisiin johon yhä tiukasti kännyä tuijottaen yhä kovempaan ääneen minua moitti.
Totesin että ei taida nyt olla hauskaa aikaa tiedossa ja käännyin ovea kohti.
Siro thai seurasi perässä mäkättäen..
Onneksi en ehtinyt rahaa antaa.
0/5
Hellettä oli.