Eiks nyt ois aika saada tää jo tännekin - kuka lähtee mukaan! 
No joo, tyyny oli vähän liian pieni, mutta ajankohtaiset suojavarusteet on kompensoimassa

No joo, tyyny oli vähän liian pieni, mutta ajankohtaiset suojavarusteet on kompensoimassa

Uutiset:
Venla

Foorumihierarkian huipulla

Venla

Vieras0068

Huikea tyyppi
Vieras0050

Rakastajien aatelia
^
Missä on Turskapappa ja tyyny? Odotan innolla..
Siis eihän sen tarvitse olla kaupallista...

Vieras0068

Huikea tyyppi
^
Missä on Turskapappa ja tyyny? Odotan innolla..
Siis eihän sen tarvitse olla kaupallista...
No missä sun tyynykuva?
IlonaTequila

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Jos löydän isomman tyynyn, tai edes asialliset suojavarusteet, niin kokeilen uudelleen 
Vieras0068

Huikea tyyppi
Ymmärsinkö tämän nyt oikein?
Vieras0217

Nauttii muiden arvostusta
Mä otin kuvan tähän mutta sitten tuotah... tyyny oli tosi pieni ja se kuva löytyy nyt vain profiilin albumistaJos löydän isomman tyynyn, tai edes asialliset suojavarusteet, niin kokeilen uudelleen
Venla

Vieras0242

Mä otin kuvan tähän mutta sitten tuotah... tyyny oli tosi pieni ja se kuva löytyy nyt vain profiilin albumistaJos löydän isomman tyynyn, tai edes asialliset suojavarusteet, niin kokeilen uudelleen
Oon nyt vähän hämilläni... Miten toi tyyny pysyy tuossa ilman käsiä? Esimerkki imuvoimastako?![]()
Kiva että joku huomasi, näin hirveästi vaivaa korostaakseni sitä. Näin jälkikäteen ajatellen olisi voinut ripustaa tumman viltin noihin kaapinoviin, jotta tyynyn titaaninen sävy tulisi edustavammin esille 
Vieras0164

Viola

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vieras1763

Huikea tyyppi
Eiks nyt ois aika saada tää jo tännekin - kuka lähtee mukaan!Kyllä ne "tyynyt" on ihan hyvän kokoiset

bbwnanna

Huikea tyyppi