Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: asiakkaan akuutti naisen tarve  (Luettu 5451 kertaa)

Paikalla dueerre

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
asiakkaan akuutti naisen tarve
« : Syyskuu 06, 2025, 14:47:04 »
Kuinka nopeasti teiltä seksityöntekijöiltä saa ajan akuuttiin naisen tarpeeseen? Onko mitään mahdollisuutta joustaa palveluajoissa esim. iltaisin ja vaatiiko se asiakkaalta lisäkorvauksen. Jos se onnistuu, niin kuinka paljon ennakkoon tällaiset käynnit on varattava ? Käytännössä kaikki suomalaiset palveluntarjoajat lopettavat työnsä viimeistään klo 23.00 ja sen jälkeen mies on pulassa ja joutuu riutumaan paineissaan seuraavaan päivään saakka. :sheep: :sheep: :sheep:

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (11)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: asiakkaan akuutti naisen tarve
« Vastaus #1 : Syyskuu 06, 2025, 15:10:24 »
Mulla on sellainen parin tunnin varoaika saman päivän ajoissa. Mutta illasta en pysty joustamaan koska nukun silloin. Aamulla sopii tulla seitsemältä, mikä onkin lempiaikani palvelulle.
Raisio ma-to! ❤️

Poissa Livya

• Hero Member
  • Galleria (16)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2 : Syyskuu 06, 2025, 16:01:45 »
Kuinka nopeasti teiltä seksityöntekijöiltä saa ajan akuuttiin naisen tarpeeseen? Onko mitään mahdollisuutta joustaa palveluajoissa esim. iltaisin ja vaatiiko se asiakkaalta lisäkorvauksen. Jos se onnistuu, niin kuinka paljon ennakkoon tällaiset käynnit on varattava ? Käytännössä kaikki suomalaiset palveluntarjoajat lopettavat työnsä viimeistään klo 23.00 ja sen jälkeen mies on pulassa ja joutuu riutumaan paineissaan seuraavaan päivään saakka. :sheep: :sheep: :sheep:

Tää riippuu tosi paljon keikkapäivästä. Tykkään pitää yllä hyvää unirytmiä jotta jaksaisin paremmin. Tämän vuoksi monesti pyrin päättäämään päivän klo 22 mennessä ja otan aamun ensimmäisiä klo 10:stä eteenpäin. Joustoa tähän toki löytyy jos sitä vain osaa nätisti pyytää 😊

Jos oikein aikaista aamua on toivottu, olen monesti ottanut muutaman kympin ekstraa menetetyistä yöunista. Ja pyydän asiakasta vahvistamaan saapumisensa ajalle tiettyyn kellon aikaan mennessä, jos vahvistusta ei ole tullut, jatkan unia.

Myöhäiset illat on omaan unirytmin helpompia, koska olen selkeästi yöeläin.

Varmasti monelta löytyy joustoa jos sitä tosiaan osaa pyytää kohteluaasti eikä 30 minuutin varojalla. Siinä vaiheessa kun koko päivän vissyllä ja proteiini patukoilla eläneellä hupsukalla on iltapala naaman edessä, on turha enää kysellä jos tulisin nyt.

Keikoilla on paljon nyt just heti kyselijöitä, joita tulee kyllä otettua vastaan, jos vain sopiva väli löytyy.

Sanoisin silti, että pt ja tapauskohtaista tämä.
Kemi 24.-25.9

Poissa AnnaVonB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #3 : Syyskuu 06, 2025, 19:19:56 »
Mä en jousta yöunistani. En tee tavallisesti töitä klo 21 jälkeen, joskus jos on pirteä ja aktiivinen fiilis saatan suostua ottamaan myöhäisemmänkin asiakkaan, mutta kyllä mun takaraja on lähempänä 22 kuin 23. Nämä pitää olla kuitenkin jo aiemmin päivällä sovittuja, en ota myöhäisillan asiakkaita "ootko vapaana nyt" -tyylillä.
💎 Oulussa 17.-19.9. 💎

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #4 : Syyskuu 06, 2025, 20:07:29 »
Mä oon vähän go with the flow-tyttö 😆 Jos satun olemaan hereillä, enkä ole vetänyt hello kitty-pyjamaa päälle niin saatan ottaa myöhäänkin. On mulla joku käynyt 1 aikaan yöllä. Tai 5 aamuyöllä. Mieluummin en sovi etukäteen klo 23 jälkeen tapahtuvia tapaamisia vaan ne menee sitten nimenomaan fiiliksen ja energiatason mukaan.  :behind: Aamuyölle voin sopia etukäteen,eihän se oo kuin kello soimaan.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (19)
« Vastaus #5 : Syyskuu 06, 2025, 20:34:08 »
Mä en jousta yöunistani. En tee tavallisesti töitä klo 21 jälkeen, joskus jos on pirteä ja aktiivinen fiilis saatan suostua ottamaan myöhäisemmänkin asiakkaan, mutta kyllä mun takaraja on lähempänä 22 kuin 23. Nämä pitää olla kuitenkin jo aiemmin päivällä sovittuja, en ota myöhäisillan asiakkaita "ootko vapaana nyt" -tyylillä.

Sama homma, ohi menee koska oon nukkumassa. Sit vastailen aamulla seiskan pintaan 😂

Tosin mulla on viimeiset ajat klo 19, joskus harvoin  jaksan klo20
Lipstick on your dipstick

Poissa Nellanoora

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #6 : Syyskuu 06, 2025, 21:52:31 »
tilanteen mukaan. Tänään tulee asiakas vielä 22.45 tunnin varoajalla, mutta harvoin käy näin hyvä tuuri.
💋 Helsingissä myös viikonloppuna ja Tampereella sopimuksen mukaan 💋 OnlyFans -sisällöntuottaja  💋

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #7 : Syyskuu 06, 2025, 23:16:38 »
Mun vaunut muuttuu ihan viimeistään keskiyöllä kurpitsaksi eikä anna enää kenellekään kyytejä valitettavasti.
Sensuelleja hetkiä Seinäjoella 29.9.-1.10.

Poissa Mustelmann

• Sr. Member
« Vastaus #8 : Syyskuu 07, 2025, 13:07:17 »
Miten kukaan jaksaa edes ajatella seksiä vielä klo 23.00? Silloinhan mennään hammaspesulle, luetaan kirjaa sängyssä ja rauhoitutaan yöpuulle menoa varten. Hyvässä tapauksessa tuohon aikaan ollaan jo syvässä unessa, tosin itse valitettavasti valvon usein liian myöhään, vaikka väsyttäisi.

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
« Vastaus #9 : Syyskuu 07, 2025, 13:19:11 »
^ Voisi olettaa, että niitä löytyy todella paljon, ketkä panee 23:00 jälkeen ainakin maksuseksin ulkopuolella - sinällään panemisajalla nyt ole niinkään väliä minulle. Turvallisuus on varmaankin se juttu myöhäisissä ajoissa.

Muistaakseni RE:ssä on 24/7 hupakoita, mutta niitäkin taitaa nykyään olla harvemmassa.

Terve mieshän voi aina runkata, eikä ole koskaan pulassa  :whipping:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 63 )

Poissa HuliVili

• Sr. Member
« Vastaus #10 : Syyskuu 07, 2025, 14:27:13 »
...mies on pulassa ja joutuu riutumaan paineissaan seuraavaan päivään saakka.

Vaikeeta on elämä jos ei kykene odottamaan seuraavaan päivään saakka. 🤔
Livekonsertit 2025: 21  (2024:20)

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #11 : Syyskuu 07, 2025, 16:25:41 »
Täällä on aiemmin myöhään tekevistä puhetta https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,6698.msg259780.html#msg259780

Mutta niin, se että tekee sovitusti myöhään töitä ja se että asiakas keksii myöhään ”akuutin tarpeen” on selvästi eri asioita. Elämä on helpompaa jos vähän pystyy ennakoimaan, ja toki onhan se kiva tietää keltä edes teoriassa kannattaa kysyä.

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
« Vastaus #12 : Syyskuu 07, 2025, 16:31:49 »
Ei panetus katso kelloa. Nussitaan halujen, ei kellon, mukaan.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Mangokisu

• Jr. Member
« Vastaus #13 : Syyskuu 07, 2025, 18:33:42 »
Kisut ovat iltaotuksia, ja mulla olisi varmaan muuten myöhempiäkin ilta-aikoja, jos olisi keikkapaikka sellaisiin aikoihin. Outcallissa olen ollut myöhäänkin, 23 jälkeen jopa, tosin siinä pitää olla hyvin tuttu tapaus turvallisuussyistä.
naapurintyttö 🐈‍⬛ liikunta, videopelit, musiikki 🩷
Scarlip 🐾 säästän korjaukseen

Poissa TuhmaMyy

• Full Member
« Vastaus #14 : Syyskuu 08, 2025, 20:59:37 »
Mulla on työajat lähes koko päivän muutenkin, 9-23. Eipä siinä jää keikalla ollessa paljon muuta aikaa kun iltapala, hammaspesut ja nukkumaan jos aikoo olla 7:30 seuraavana päivänä heräämässä uuteen työpäivään. Ei paljon hetkauta jos jollain ilmaantuu akuutti pilluntarve, en ihan hevillä uhraa omista yöunistani koska 1. Univaje on ihan kauheaa ja 2. En oo sit aamulla parhaimmillani niille asiakkaille, jotka on hyvissä ajoin aamutreffit varanneet. Joskus oon kyllä lisähinnalla herännyt aikaisemmin, mutta en varmaan lähtis siihenkään enää.

Oon huomannut, että illalla tulee enemmän kaikenlaisia ihan ihmeellisiä yhteydenottoja (liekö alko ja/tai kiima pehmentänyt pään), eikä ne varsinaisesti houkutakaan vastaamaan. Päivällä viestiä laittavilla on keskimääräistä enemmän järki päässä eikä niin silmiinpistävästi vielä siinä vaiheessa toinen käsi kullilla 😄

Poissa Mertsu90

• Newbie
  • Galleria (4)
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #15 : Syyskuu 11, 2025, 11:11:13 »
Teen yleensä aamulla klo 05-09 ja otan 2-3 asiakasta. On osoittautunut kaikista suosituimmaksi ajankohdaksi koska ukkomiehet pääsee helposti käymään salaa työhön mennessään eikä tuohon aikaan ole juuri muita palvelun tarjoajia tarjolla. Toki muihinkin aikoihin heitän sitten keikkaa mutta aikainen aamu tuottoisinta aikaa.

Poissa Viveca

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #16 : Syyskuu 11, 2025, 16:51:07 »
Arvostan omaa hyvinvointiani (yöunia) enemmän kuin rahaa, joten konttori on kiinni iltaisin ja öisin. Parhaiten mulle sopii yksi asiakas aamupäivällä (ehkä toinen iltapäivällä) ja loppupäivä vapaata 👌 Siviiliduunipäivinä konttori on kokonaan suljettu.
*Jyväskylä 6.10-14.11,
reissut Seksisaitin kalenterissa

Poissa Blain

• Hero Member
« Vastaus #17 : Syyskuu 13, 2025, 00:00:19 »
Tuohon akuuttiin himotukseen ei löydy ratkaisua parisuhteestakaan (omaa kättä lukuunottamatta).

Aina se saanti ei vain onnistu. Sen faktan kun sisäistää, helpottaa elämä huomattavasti.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #18 : Syyskuu 13, 2025, 08:13:22 »
Miten kukaan jaksaa edes ajatella seksiä vielä klo 23.00? Silloinhan mennään hammaspesulle, luetaan kirjaa sängyssä ja rauhoitutaan yöpuulle menoa varten. Hyvässä tapauksessa tuohon aikaan ollaan jo syvässä unessa, tosin itse valitettavasti valvon usein liian myöhään, vaikka väsyttäisi.
Tätä minä aina pohdin ja hyvin usein....kun on ollut ainakin se 8 tuntia aikaa kysyä "saanko pippelii" Niin mikä vittu siinä on että pitää puolilta öin olla kyrvässä kiinni "nyt tartun mikkiin ja rokataan"

Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)