Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Snowbunnyy  (Luettu 6971 kertaa)

Poissa Ribbe

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Snowbunnyy
« : Syyskuu 03, 2025, 16:52:55 »
Moro,
Onkos kukaan päässyt moikkaamaan naapurissa pitkään ilmotellutta snowbunnyy?

Poissa perasmies

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Snowbunnyy
« Vastaus #1 : Syyskuu 03, 2025, 20:24:59 »
olen tavannut ehkä noin vuosi sitten? vähän hiljainen likka oli.takamus oli upea,se olikin syy miksi kävin.sai panna
ihan huolella silloin.
jos mä vaan ihan vähän...

Paikalla Peekookaa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Syyskuu 03, 2025, 20:57:53 »
En hitossa, aina aktiivisesti vastailee siihen asti kunnes kysyy osoitetta niin ei yhtäkkiä kuulukaan enää mitään.
Näin käynyt siis jo useamman kerran, suosittelen siirtymään vaan seuraavaan tarjoajaan.

Poissa Pertti55hki

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Syyskuu 04, 2025, 13:21:28 »
On tosiaan upea takamus ja mukava likka. Tapaamis ajat oli silloin ainakin rajoitetut eli vaan muutama tunti päivisin ainakin

Poissa Kaikai

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Kesäkuu 21, 2026, 18:43:14 »
On mukava ja muhkea likka.Muotoja on eli ei oo laiha mutta hyvä kaikinpuolin.Hyvä ottamaan poskeen ja tykkää panna

Poissa Jeppe76

• Newbie
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
« Vastaus #5 : Kesäkuu 27, 2026, 19:39:28 »
Itse kävin hänen luonaan, niin sillä on musta mies joka ilmeisesti myy häntä.

Tulee ovella aina vastaan.

Poissa Jeppe76

• Newbie
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
« Vastaus #6 : Kesäkuu 28, 2026, 14:48:00 »
Se muija rahoittaa sen jätkän huumeita. Joskus ollut tyttö itsekkin tosi sekaisin kun olen käynyt.

Poissa Bluered

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Kesäkuu 29, 2026, 15:41:34 »
Se muija rahoittaa sen jätkän huumeita. Joskus ollut tyttö itsekkin tosi sekaisin kun olen käynyt.

Kiinnostaisi tavata tämä pt mutta onko muka totta?

Poissa Vikingo

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #8 : Kesäkuu 29, 2026, 16:08:06 »

Vilkaise kaverin viestihistoriaa (ei ole pitkä) ja tee omat johtopäätökset.

Poissa Little seed

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Kesäkuu 29, 2026, 19:09:06 »

Joo, trolli. Pitänee käydä testaamassa snowbunny

Poissa dakini

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : Kesäkuu 29, 2026, 23:28:18 »

Joo, trolli. Pitänee käydä testaamassa snowbunny

Kerrohan käynnin jälkeen objektiivinen näkemyksesi naisesta niin uskallan itsekin vierailla :behind:

~ Dr. Doggy.

Poissa hupailija

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : tänään kello 19:20:53 »
Good things come in three ei nyt tänään toteutunut vaikka tämä onkin mun eka postaus, eka raportti ja eka kerta kun koitin käyttää tälläisiä palveluja.

Otin yhteyttä whatsapilla maanantaina ja aika saatiin sovittua nopeasti keskiviikolle. Pari tuntia ennen h-hetkeä PT perui tapaamisen. Selitys oli ihan hyvä ja koska saatiin uusi aika tälle päivälle niin ajattelin että sattuuhan noita. Varsinkin kun en ollut kerennyt lähteä paikan päälle. Tänään hänellä piti olla myös vapaapäivä joten vaikutti epätodennäköiseltä että tulisi toinen peruminen.

Olin paikalla 5min ennen ja pistin viestin että täällä ollaan. Whatsapp näytti että viesti meni perille. Samassa siihen saman rapun eteen pölähti joku partajeesus ja räpläsi puhelintaan. Vähän ihmettelin mutta pistin sitten vaan PT:lle omat tuntomerkit jotta hän ei sekoita meitä. Whatsappin mukaan tuo viesti ei enää mennytkään perille. Partajeesus katosi siitä jonkun ajan päästä.

Joku 15min venailin ja pistin lopuksi viestin että rapsaan tänne ettei muiden tarvi vaivaantua.

Voi olla että oli vaan sattumaa mutta jäin vähän miettimään että jännä sattuma että keskellä päivää siihen saman rapun eteen tulee tyyppi vaan seisoskelemaan. Siinä vieressä oli pari kivijalkaliikettä mutta molemmat olivat kiinni. Melkein ainoa syy seistä siinä rapun edessä on se että sä odotat jotain. Siinä ei ole mitään ratikkapysäkkiä tms. Kaveri poistui paikalta yksin.

Mulle ei tullut turvaton tunne koska pituutta on kuitenkin sen verran etten vaikuta ihan helpoimmalta uhrilta. Lisäksi PT oli ehdottanut tapaamista klo 14 mutta mä sanoin että 12 käy. Eli just lounasaika ja siitä meni jatkuvasti ohi väkeä. Rappu oli vielä tien päässä eli siinä teiden risteyksessä meni myös jatkuvasti ihmisiä. Tää on tietysti mun omaa spekulaatiota. Toisaalta en myöskään ollut täysin varuillani koska olin innoissani menossa tyhjentämään kassejani kun owot ja cimit oli sovittu.

Voi tietty olla että mä vaikutin epäilyttävältä. Mulla oli shortsit ja lyhythihainen paita. Olalla reppu. Ehkä ajatteli että mulla on joku rapekit siellä vaikka oikeasti kahden puhelimen, aurinkolasien, avainten yms. kantaminen shortsien taskuissa ei vaan onnistu.

En sano että kusetus tai mahdollinen yritys koijata apinaa mutta itse en ainakaan häneen ole uudestaan yhteydessä. PT:lle mun vikat viestit eivät ole menneet perille ja tuosta on nyt yli 7 tuntia.