Kävin Karhulassa vähän ohimennen kartoittamassa,kun olin siitä ohi menossa 🤭
K-Marketin lähellä siinä porttikongissa olevassa hieromassa oli kolme "mummoa" ja ei sytyttänyt yhtään.
Kanjonin toiselle puolelle pitserian viereen, missä oltiin ovi kiinni mut koputtelun jälkeen oven avasi nätti nuori tyttö. Näistä thaikuista kun ei osaa sanoa mitään oma arvio 25-35v. ei mikään petite, mut nätti kasvoiltaan ja vaalean t-paidan alta pullotti melko isot hinkit🤩
Oli jotenkin tosi iloinen kun tulin ja vastaanotto oli lämmin. Kysyi mitä haluan, joten painoin suoraan asiaan. Suuhoito 100€ ja ns. all 150€. Tästä urkeni itselle hyvät kortit hintavääntöihin vanhana myyntimies mynttisenä😂
Tein samalla ostopäätöksen,sanoin että pitää käydä nostamassa rahaa. Olisi voinut kortillakin maksaa, mutta ymmärsi että tämän pitää olla vähän secret. Sanoin että palaan tunnin sisällä takaisin kun haen rahaa.
Siitä sit Pika-Mocca pubiin. Eka olut ja pari sinistä pilleriä naamaan ( erektiossa ei ongelmia näin 45v. mut kiva ottaa ilo irti..) toinen olut ja siirtyminen mynthon suussa pelipaikoille.
Olin vaihtanut erilaisia setelimääriä eri taskuihin, maksoin eka pelkän hieronnan vaikka aiemmin oli puhe muustakin. Noh, se suht normaali hieronta oli ihan kiusoittelevaa, varmaan kun huomasi mun kangen olevan kovana. Pyyntö kääntyä, siitä perus jalkahieronta ja välillä ohimennen hipelöi paikkoja. Sit pikku hintaneuvottelu suohinotosta joka 50€ lisää onnistui. No tiesin, että kortsun kanssa ei mee ikinä maaliin. Sit parikymppiä lisää, niin sain puhuttua koko setin. Suikkarissa korttikin unohtui, pannessa tietysti piti olla. Tyttö sai kyllä munaa joka suunnasta, meni lähemmäs tunti koko setissä. Sen verran pahalle alapää tuoksahti kun olin sormettanut, ettei kiinnostanut yhtään lipaista pillua😁
Lopulta tissipanon kautta hommat maaliin, lähti kyllä paineessa olkapäille ja osa pitkille mustille hiuksille. Hiusmälläyksestä en maininnut, siinä on ylläri seuraavalle🤣🤣