Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suuseksin harrastaminen maksullisessa aktissa  (Luettu 3118 kertaa)

Poissa Asiantuntija

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Suuseksin harrastaminen maksullisessa aktissa
« : Syyskuu 02, 2025, 07:05:31 »
Tuli mieleen, että itse en tohtisi alkaa maksullisessa tapaamisessa nuolaisemaan jalkoväliä vaikka mieli tekisi. Iltasanomissa oli maksumuurin takana juttua, että joitain tauteja on mahdollista saada kieli hommista. Moniko uskaltaa lipaista jos nainen pyytää näissä kuvioissa? Tutussa ja turvallisessa on tullut kyllä aina lipaistua

Poissa ftw72

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suuseksin harrastaminen maksullisessa aktissa
« Vastaus #1 : Syyskuu 02, 2025, 07:35:23 »
kotimaisia kyllä jos antavat ilman suojaa nuolla. ja suihin ilman kumia jos mahdollista.

Poissa Teräväpiirto

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Syyskuu 02, 2025, 07:50:52 »
Aloittaja on oikeassa. Älkää uskaltako. Eipähän tule painetta käyttää Pron ilmaisia testejäkään.

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : Syyskuu 02, 2025, 10:32:38 »
onko kollegoita jotka erikseen pyytävät lipaisemaan? jännittävää, oman kokemuksen mukaan se menee niin päin että asiakas itse erikseen tahtoo päästä nuolemaan
Oulussa 2.-4.9. <3

Poissa Viveca

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : Syyskuu 02, 2025, 10:38:03 »
Ei kävis kyllä pienessä mielessäkään pyytää. Asiakas maksaa, joten asiakkaan mielihaluja tässä toteutetaan, eikä omia.
*Jyväskylä 6.10-14.11*

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #5 : Syyskuu 02, 2025, 11:07:28 »

Satoja,satoja pilluja nuolleena en ole saanut minkään moista tartuntaa.(Täytyy koputtaa puuta..)
  Väittäisin ulkkareiden helpommin suostuvan suojattomaan suuseksiin,kuin kotimaiset palveluntarjoajat.
  Molemmista on löytynyt sellaisia,jotka ovat pyytäneet nuolemaan heille orkun..
miten kuuluu viidakon laki?

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #6 : Syyskuu 02, 2025, 11:18:56 »
Ulkkarit joskus pyydelleet nuolemaan pillua. Olen todennut että älä unta nää.
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa Alpo

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #7 : Syyskuu 02, 2025, 16:14:26 »
Ilman muuta nokka suorana pillua nuolemaan , jos vaan nainen ei sitä osaa kyllin vakuuttavasti estää . Niin ja varpaat perse tissit mitä vielä , kaikki on vaarassa tulla nuolluksi .
Kyllähän se sitten niin hävettää että miten minusta on tällainen tullut , mutta minkäa minä itselleni mahdan . :wanker:

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (19)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #8 : Syyskuu 02, 2025, 16:45:21 »
Ei kävis kyllä pienessä mielessäkään pyytää. Asiakas maksaa, joten asiakkaan mielihaluja tässä toteutetaan, eikä omia.

En kyllä pyydä siviilissäkään jollen tiedä ennestään että osaa tehdä sitä tavalla joka miellyttää mua. Asiakkailla myös tuppaa usein olemaan enemmän intoa kuin taitoa
Lipstick on your dipstick

Poissa JPC

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #9 : Syyskuu 02, 2025, 17:56:50 »
Kyllähän se imee nuolee ja lussuttaa joka siitä palkankin ottaa.

Poissa Hupi

• Full Member
« Vastaus #10 : Syyskuu 02, 2025, 17:58:05 »

En kyllä pyydä siviilissäkään jollen tiedä ennestään että osaa tehdä sitä tavalla joka miellyttää mua. Asiakkailla myös tuppaa usein olemaan enemmän intoa kuin taitoa

🥵🥰😉
Vaikka sormeen koskee voin silti koittaa.
Toisinaan sattuu päähän ja paljon.

Poissa Hupi

• Full Member
« Vastaus #11 : Syyskuu 02, 2025, 18:18:12 »
Ikuinen opiskelija tässä asiassa🥰

Tykkään ihan hirveesti nuolla, imee ja pyörittää kieltä tussulla niin että nään toisen nauttivan🥰

Se on mulle puoli ruokaa, tykkään myös ihan hirveesti samantyyppisestä suihinotosta🥰

Ja sitä aina haenkin tapaamiselta🥰
En silti toki joka rotankoloo käy lipittään, täytyy herättää tietty luottamus.😈

Ja toki kohtaamiset on aivan ihania🥰

Eräs pt joskus sanoi kielihoidon jälkeen että "oho, harvoinpa sitä ensimmäisellä kerralla näin käy."

Hmmmmm....🥰😉

Vaikka sormeen koskee voin silti koittaa.
Toisinaan sattuu päähän ja paljon.

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (19)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #12 : Syyskuu 02, 2025, 19:48:30 »
^No joojoo myönnetään, poikkeus vahvistaa säännön 😂
Lipstick on your dipstick

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13 : eilen kello 12:58:38 »
Eräs kokenut nainen sanoi niin hyvin se mikä toimii yhdelle harvoin toimii seuraavalle. ammattilaisen sitten kuuluu näytellä etten vetäisi siitä

suuria johtopäätöksiä kyvyistäni.
kysyvälle vastataan

Poissa El1as

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #14 : eilen kello 13:15:19 »
Ikuinen opiskelija tässä asiassa🥰

Tykkään ihan hirveesti nuolla, imee ja pyörittää kieltä tussulla niin että nään toisen nauttivan🥰

Se on mulle puoli ruokaa, tykkään myös ihan hirveesti samantyyppisestä suihinotosta🥰

Ja sitä aina haenkin tapaamiselta🥰
En silti toki joka rotankoloo käy lipittään, täytyy herättää tietty luottamus.😈

Ja toki kohtaamiset on aivan ihania🥰

Eräs pt joskus sanoi kielihoidon jälkeen että "oho, harvoinpa sitä ensimmäisellä kerralla näin käy."

Hmmmmm....🥰😉

Kuulun samaan kerhoon. :)

Poissa Kielitieteilijä

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #15 : eilen kello 13:35:16 »
Aikoinaan yx ulkkari otti paljaaltaan poskeen ennenkuin tajusinkaan ja samoin tein tunne oli sellainen että ei puhettakaan että olisin keskeyttänyt. Nalli paloi nopsaan ja tyttö söi suun tyhjäks, hymyili päälle.
Ei siitä mitään seuraamuksia tullut.

Harva taitaa nykyään suostua ensinkään paljaalla?
Sorrun kyllä joskus itse maistelemaan kun se nyt vaan on kaunis ja makoisa 👅
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa Idiootti

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #16 : eilen kello 15:11:27 »
Itselle on suuseksin antaminen oikeastaan SE juttu, oli sitten kyseessä siviili- tai maksullinen suhde. Jätän tapaamatta, jos ei saa nuolla. Tosin kerran oli yksi parhaimmista tapaamisista, vaikka neito ei antanutkaan nuolla.

Ja owo sopii, mikäli neito on jollain tapaa tuttu.

Tämän voi myös tulkita, että olen huono panemaan.  ::)

Poissa Rabotnik

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #17 : eilen kello 15:44:48 »
Itselle on suuseksin antaminen oikeastaan SE juttu, oli sitten kyseessä siviili- tai maksullinen suhde. Jätän tapaamatta, jos ei saa nuolla. Tosin kerran oli yksi parhaimmista tapaamisista, vaikka neito ei antanutkaan nuolla.

Ja owo sopii, mikäli neito on jollain tapaa tuttu.

Tämän voi myös tulkita, että olen huono panemaan.  ::)

Meitä on hei kaksin kappalein  :) Pidän itseäni myöskin huonona panemaan, tosin owot oon jättänyt menneisyyteen.

Ja sit vakavissaan, vuosien varrella olen kahdesta tapauksesta kuullut ja lukenut, eräs täällä kirjoitteleva pappaturska joskus kirjoitti että sai owosta julmettua kirvelyä kikkeliin, toinen oli eräs jo kadonnut pt joka mulle kertoi että sai klamydian nieluunsa, kurkku oli kipiä ja parani antibioottikuurilla. En ole huomannut että kukaan olisi saanut pillua nuolemalla sairautta. Ainoa asia mikä on ehkä ollut epämieluisaa on lievä virtsan maku joka on sekin lähtenyt lisää nuolemalla, tämän huomasin jo myöhäisteini-iässä 😄

Poissa Jkp68

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #18 : eilen kello 22:37:22 »
Periaatteessa tiedostan riskit, mutta välillä liha on heikko ja owo/cim saa minut onnelliseksi. Nuolisinkin, mut harvemmin tulee kuitenkaan maksullisissa, kun en oikein usko että pt oikeasti pääsisi huipulle, mikä on mulle se nuolemisen juju. Tällä en vähättele omia taitojani, olenhan mestari kaikessa, vaan tiedostan että pt tekee työtä ja on kovin epätodennäköistä että siinä alkaisi pt itse kiihottumaan kesken duunin.

Riskeistä tälläkin saitilla löytyy monta ketjua, hiviä lukuunottamatta oikeastaan kaikki taudit tarttuu myös suuseksissä, mutta ei yhtä helposti, eli riski on huomattavasti(?) pienempi kuin yhdynnässä, mutta on kuitenkin todistetusti olemassa. Se että joku on saanut sata tai tuhat kertaa owoa, eikä ole tautia saanut, ei todista toisin, riski vain ei ole realisoitunut. Ja hivinkin riski lienee olemassa jos suussa haavaumia?

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #19 : tänään kello 00:54:01 »
onko kollegoita jotka erikseen pyytävät lipaisemaan? jännittävää, oman kokemuksen mukaan se menee niin päin että asiakas itse erikseen tahtoo päästä nuolemaan

Kyllä niitä on vaika itse jätän kyllä väliin pyydettäessäkin. Kerran kävi niinkin, että pt jopa vähän suuttui/loukaantuikin kun en pyynnölle lämmennyt.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.