Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nätti vaaleaverikkö  (Luettu 1196 kertaa)

Poissa Nikonsexxx

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Nätti vaaleaverikkö
« : Syyskuu 01, 2025, 15:49:33 »
Tuore rapsa äsköiseltä puolen tunnin vierailulta.

ST Ilmoitus 1397227 kyseessä. Tinder treffini antoi ymmärtää, muttei ymmärtänyt antaa ja halut oli kovat. No, ei kun selailemaan tarjontaa. Mennäkö tutulle pt:lle vai olisiko jotain muuta tarjolla. Tämä ilmoitus lähinnä kuvien perusteella alkoi kiinnostamaan. Kuvista ainakin osa oli ennestään tuttuja, joten tätä olin harkinnut ennenkin. Soitto ja aika järjestyi tunnin päähän.

Sijainti aivan Tampereen keskustassa, Hämeenpuiston puolella. Soitto alakerrasta 10min etuajassa ja sisällä olin minuutin päästä! Sisään astuttuani sain kuulla virolaisella aksentilla olevani varsinainen Tazan 😅🤷🏻‍♂️ Asunto pieni, hieman sekava, sänky ok. Itse pt ei ollut kuvien mukainen, tai sitten kuvat olivat 10v takaa. Oikein kaunis nainen kuitenkin ja kroppakin silti ihan ok kunnossa. Perse aivan loistava ja nätti minun makuuni!

Alussa oli hieman liikaa hötkyilyä ja kiirettä pt:n puolelta, mutta sain toppuuteltua ja meno muuttui rauhallisemmaksi. Kaikki asennot onnistui ja ne myös läpi käytiin (tai ainakin kaikki nämä ”perusasennot”, ei mitään kamasutrashittiä) owoa en kysellyt enkä peppua. Hiukka sellainen tunne ettei kumpikaan onnistuisi tämän kanssa. Itse en niistä useinkaan välitä. PT oli hyvin hommassa mukana kyllä ja tuntui itsekin nauttivan. Aika pitkään piti peuhata ennen kuin pääsin maaliin, mutta ajan puitteissa kuitenkin.

Lopuksi pientä juttelua (ihan ok suomi hänellä) samalla kun sain selkähierontaa.

Käynti oli ihan ok, mutta ei ihan kärkipäästä. En tod näk mene toiste itse. Ulkona komea keli, +19 ja enimmäkseen aurinkoista.

Poissa punaniska

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nätti vaaleaverikkö
« Vastaus #1 : eilen kello 12:43:15 »
Minäkin poikkesin hänen luonaan hieronnassa. Ihan mukava rouva, mutta vähän erikoista häärimistä ja höpöttelyä. Hieronta oli perussuoritus, tuskinpa käyn uudestaan vaikka hinta oli edullinen.

Minuakin kutsui Tarzaniksi.