kävin alkuviikosta kyseistä pt:tä treffaamassa.ajan sopiminen onnistui vaivattomasti edellisenä päivänä,sain myös osoitteen silloin.
kohteeseen saavuttuani laitoin viestiä,että olen pelipaikalla.aika tuli täyteen ja mitään ei kuulu? prkl.mietin mielessäni ja avasin luurin plan B varten.
no viiden minuutin päästä tuli kyselyä,olenko paikalla? ilmosin olevani.loput ohjeet tulivat ja pelipaikalle.
likka on kyllä upeassa kondiksessa ja muodot kohdallaan.ilo siis simälle
toimintasuunnitelman kertaus,raha vaihtoi omistajaa ja suihkun kautta sänkyyn.
pikku small talk ja toimeen.
oli kieltämättä mukava peuhata neidin kanssa.kolmen reiän taktiikalla mentiin ja me molemmat oltiin tyytyväisiä,sekä muna että minä
menisinkö uudestaan? kyllä varmaan.
sää: ajoittain pirkotti vettä hieman,tuuli kohtalainen,noin 15 astetta ja plussaa.
kohteeseen saavuttuani laitoin viestiä,että olen pelipaikalla.aika tuli täyteen ja mitään ei kuulu? prkl.mietin mielessäni ja avasin luurin plan B varten.
no viiden minuutin päästä tuli kyselyä,olenko paikalla? ilmosin olevani.loput ohjeet tulivat ja pelipaikalle.
likka on kyllä upeassa kondiksessa ja muodot kohdallaan.ilo siis simälle

pikku small talk ja toimeen.
oli kieltämättä mukava peuhata neidin kanssa.kolmen reiän taktiikalla mentiin ja me molemmat oltiin tyytyväisiä,sekä muna että minä

menisinkö uudestaan? kyllä varmaan.
sää: ajoittain pirkotti vettä hieman,tuuli kohtalainen,noin 15 astetta ja plussaa.