Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia b2b  (Luettu 1850 kertaa)

Poissa Jm96

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Kokemuksia b2b
« : Elokuu 25, 2025, 20:12:06 »
Moikka kanssa seikkailijat, kaipailisin vähän kokemuksia b2b hieronnoista. Minkälainen käsittely pakettiin yleensä kuuluu? Asun pikku paikkakunnalla ja täällä ei hirveästi ole valinnanvaraa, kaiken lisäksi olen itse vielä aivan ummikko näissä hommissa mutta kiinnostaisi kokeilla. Mitä kannattaa ottaa huomioon tai kysyä kun tällaista palvelua on ottamassa? Kiitos jo etukäteen jos joku viitsii vastat🙏🏻

Poissa KingKong

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemuksia b2b
« Vastaus #1 : Elokuu 25, 2025, 23:14:04 »
Katso femme fatalen sivut  :)

Poissa Makkonen

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Elokuu 26, 2025, 10:43:27 »
Moikka kanssa seikkailijat, kaipailisin vähän kokemuksia b2b hieronnoista. Minkälainen käsittely pakettiin yleensä kuuluu? Asun pikku paikkakunnalla ja täällä ei hirveästi ole valinnanvaraa, kaiken lisäksi olen itse vielä aivan ummikko näissä hommissa mutta kiinnostaisi kokeilla. Mitä kannattaa ottaa huomioon tai kysyä kun tällaista palvelua on ottamassa? Kiitos jo etukäteen jos joku viitsii vastat🙏🏻

Thaikku ilmoitusten b2b tarkoittaa 99% varmuudella "nakin piilotuksen", Femme fatalen b2b on vartalolla hierontaa, eli siis hierojan vartalo "liukuu" tms sinun vartalosi päällä, ja kuten sivuilla mainitaan "nakki piiloa" ei tapahdu.
Dirty old man

Poissa Seukku

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Elokuu 26, 2025, 17:42:47 »
Aiemmin thai b2b saatto tarkottaa oikeesti sitä, nyt taitaa olla lähinnä termi nakinpiilotukselle ni kannattaa tiedustella palveluista ite eikä luottaa tekstiin. :(

Poissa Pertti55hki

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 15:56:24 »
Hyvä kokemus Kuopiossa thaikku paikassa jossa portaat alas liiketilaan. Hyvä B2B hieronta ja nakin piilotus lopuksi. Mutta tämä kun on aina kiinni palvelun tarjoajasta niin ei aina tiedä