Päätin kokeilla sitä suloisen latinon kanssa. TS Astuin halujen huoneeseen, jossa PARIS QUEEN odotti minua, hoikka, hento, pukeutuneena mustiin sukkiin ja punaisiin korkokengiin; vastakohtana hänen säteilemälle hellyydelle ja kutsui meidät hemmotteluun. Ensimmäinen kokemukseni transseksuaalin kanssa ja jalkapallon euforia saivat minut levottomaksi, mutta PARIS QUEENIN hellä ja mehukas penis antoi minulle rohkeutta. Tuo nuori penis jatkoi kasvuaan, mehukkaana mutta kiinteänä, suussani, kunnes se saavutti saman kosteuden kuin huuleni ja saman värin kuin hänen korkokenkänsä. Kokemuksen intensiteetti oli niin raaka, että annoin periksi salaisimpiin fantasioihini ja kielletyimpiin haluihini. Tuskin huomasin hänen korviini syöttämiään likaisia ehdotuksia, samalla kun hän hieroi eturauhastani dildoillaan PARIS jalkojen välissä, tietoisena siitä, että hän nautti siitä yhtä paljon kuin minäkin. Ehdotukset kaikuvat edelleen mielessäni ja jättävät tähän kokemukseen sellaisen jäljen, jollaista mikään muu seksuaalinen kohtaaminen ei ole minuun jättänyt... Olen valmis alistumaan hänen likaisiin aikeisiinsa yhä uudelleen ja uudelleen, ja uudelleen...