Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kielletty hedelmä: Vanessasi ❤️😈  (Luettu 1711 kertaa)

Poissa Vieras1869

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Kielletty hedelmä: Vanessasi ❤️😈
« : Elokuu 18, 2025, 14:43:57 »
Moi, täällä kirjottelee Vanessa❤️ oon tällanen päälle parikymppinen nuori ja näpsäkkä nainen ripauksella flirttiä ja pilkettä silmäkulmassa. ;)
Nyt kun lankesit mun ansaan, nii voin vaa toivottaa sut lämpimästi tervetulleeks syntisten pöytään, missä on lupa antautuu täysin viettelykselle ja eläimelliselle himolle. Kaipaatko hellää ja lempeetä kosketusta vai kovempii otteit ja pientä nautinnollista kipua? Tarjoon sulle kummatkin vaihtoehdoist just sun halujesi mukaan.
Ulkomuodoltani oon sinisilmänen ja usein hymyilevä brunette nutturapää varustettuna pyöreellä herkkupepulla ja kroppa on koristeltu tatuoinneilla. Oon ääripääpersoona ja luonteeltani sekä villi et rauhallinen, spontaani ja seikkailunnälkäinen. Tykkään kokeilla uusia asioita ja heittäytyy täysillä syväänkin päätyyn. Miten vaan mut lakanoiden välissä antaa palaa, oli se sit likasta tai pikasta.
Oon reissun päällä Joensuussa käymässä ja vakio tapaamispaikkaa multa ei löydy, mut ainahan voidaan treffata hotellissa, autossa, sun luona tai näin kesäaikaan ulkona. Julkisilla paikoilla seksuaalisten nautintojen harjoittaminen tuo pient jännitystä elämään, eikö totta? Ja onhan se myös yht ihanaa olla ihan täysin vaan kahdestaan ilman ketään silminnäkijöit. No, ainakin mä oon avoin mihin vaan!

Ensisijaisen tärkeet mulle on molemminpuolinen, toimiva luottamussuhde, toisiemme kunnioitus ja kummankin kokema nautinto. Kriteerit täyttyy, kun käyttäydyt kohteliaasti ja huolehdit hygieniastasi (sama tietty toisinpäin). Kommunikaatiotaidoista on paljon hyötyy, sillä haluun luoda sulle mahdollisimman ihanan ja toiveesi täyttävän kokemuksen. Pyrin toteuttamaan salaisimmatkin fantasiasi ja fetissisi. <3
Miehessä sytyttää itsevarmuus ja se, et sängyssä tietää mitä tekee eikä mieti liikaa, antaa vaan mennä. Seksissä pidän vaihtelevuudesta ja leikkisyydestä. Eniten kiihotun suudelmist kaulalle ja kunnon kuristuksesta. Tykkään suuseksistä niin puolin kuin toisin ja parasta on kun toinen alistaa.
Kunhan henkilökemiat edes jotenkin kohtaa eikä jännitä liikaa niin seksi tuntuu sillon parhaimmalta. Älä huoli, en pure. Ellet sit haluu ;)

Voin olla sulle pieni paholainen tai enkeli, domina tai sun lutka. Sä päätät.
Jos kiinnostuit ja haluisit nähdä, nii ota muhun ihan rohkeesti yhteyttä.
Pusuja!  :inlove:

ModEdit: kalenteriin paikallaolopäivät.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 19, 2025, 17:47:44 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa Nixnax

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kielletty hedelmä: Vanessasi ❤️😈
« Vastaus #1 : Elokuu 19, 2025, 16:15:02 »
Moi. Mites olisit vapaana jos joku päivä törmättäs?? Mies -45v

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kielletty hedelmä: Vanessasi ❤️😈
« Vastaus #2 : Elokuu 19, 2025, 21:46:56 »
Sinä tulit rannalle. Tunsin kipua avanteessa. En tarvinnut enää siipiä. Sinä olit siinä, Vanessa. -Kummeli-

Sori tästä.😄