Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ilmoitukset  (Luettu 2932 kertaa)

Poissa M. I. N. Ä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Ilmoitukset
« : Elokuu 12, 2025, 21:24:02 »
Mikä lie idea näillä naisilla ku laitetaan ilmoitus ja sanotaan ei soittoja viestit vaan mut niihin viesteihin ei kuiten vastata mitään kai nyt sen verran voi vastata kyllä tai ei tuskin niin varattuja ovat🤔

Poissa Punaistasilkkia

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilmoitukset
« Vastaus #1 : Elokuu 13, 2025, 00:48:42 »
Ihana kuule sen takia että kaikilla on oma elämä. Kuvitteletko sä kaikkien venamaas sormet suussa kotona vaa että aamusta yöhön 24h että tekisi työtä.
Enjoy your LIFE!

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #2 : Elokuu 13, 2025, 06:13:37 »
Tätä mä kans joskus mietin pitkään ja hartaasti.  Sitten menin polvilleni olohuoneen lattialle ja rukoilun avulla kysyin vastausta Jumalalta. Jumala vastasi " saatanan urho, kyseessä on nainen"
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa Kielimies

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Elokuu 13, 2025, 09:35:27 »
Eiköhän hupakoilla ole oikeus päättää kenelle vastaa ja kenelle ei.Olen itsekin tämän kokenut aika monesti mutta eipä sille vaan mahda mitään. :headbang:

Poissa Ansens

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Elokuu 13, 2025, 10:03:38 »
Lienee yksi harvoista asiakaspalveluammateista missä asiakkaaseen päin suuntautuvan viestinnän voi jättää hyvinkin heikoksi ilman huomattavaa negatiivista vaikutusta itse businekseen. Olettaisin, että ilman viestintävastaavaa ei aika riitä mikäli aikoo maksimoida tuoton, koska ydintoimintaan käytettävää aikaa täytyisi rajoittaa ja siirtää resursseja viestintään. Ja kuten kaikki tietää, kaikessa busineksessa yhteydenotto ja siitä kumpuava viestintä ei tarkoita sitä, että kaupat syntyy. Tasapainoilua ajankäytön ja resurssien välillä.
Advocate For Aussie Kissing - Like French Kissing, But Down Under

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #5 : Elokuu 13, 2025, 10:29:26 »
Lienee yksi harvoista asiakaspalveluammateista missä asiakkaaseen päin suuntautuvan viestinnän voi jättää hyvinkin heikoksi ilman huomattavaa negatiivista vaikutusta itse businekseen. Olettaisin, että ilman viestintävastaavaa ei aika riitä mikäli aikoo maksimoida tuoton, koska ydintoimintaan käytettävää aikaa täytyisi rajoittaa ja siirtää resursseja viestintään. Ja kuten kaikki tietää, kaikessa busineksessa yhteydenotto ja siitä kumpuava viestintä ei tarkoita sitä, että kaupat syntyy. Tasapainoilua ajankäytön ja resurssien välillä.

Muutama palveluntarjoaja suhtautuu foorumikirjoitustenkin perusteella tosi vakavasti asiakasviestintää, ja osa sitten taas ei.

Noin yleisesti kuluttajille suunnatussa palvelutarjonnassa viestintä asiakaskyselyihin vastattaessa on olennainen osa asiakaskokemusta. Selkeä, oikea-aikainen ja arvostava vastaus vahvistaa luottamusta, parantaa palvelun mielikuvaa ja välittää yrityksen arvot. Hyvin hoidettu viestintä auttaa hallitsemaan asiakkaan odotuksia, osoittaa että kyselyt otetaan vakavasti ja voi johtaa palvelun kehittämiseen. Tämä puolestaan lisää asiakaslojaliteettia ja antaa yritykselle kilpailuetua.

Poissa AnnaVonB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #6 : Elokuu 13, 2025, 12:25:25 »
Jos viesti on "moi" tai "iltaa" tai "mitä kuuluu Anna?" niin mä en vastaa siihen koska ne viestit ei ikinä johda tapaamiseen.

Jos viesti sisältää sanat "tykkäätkö isosta" tai "haluan panna sua isolla kyrvälläni", tai jotain vastaavaa niin en vastaa siihen koska ne viestit ei ikinä johda tapaamiseen.

Jos viestissä yritetään ehdottaa "10min /50€" tai jotain muuta tinkimiseen viittaavaa en vastaa siihen.

Jos viesti on millään tavalla tyly,  epäkunnioittava tai suorastaan loukkaava en vastaa siihen.

Jos viesti on asiallinen ja informatiivinen niin vastaan aina.

Jotkut pitää ilmoitusta aktiivisena jatkuvasti, eikä ole tavoitettavissa tai tavattavissa 24/7 ja se on ihan ok, se on yksi tapa tehdä tätä työtä, että mainostaa aktiivisesti mutta ottaa vain ennakkovarauksia esim seuraavalle päivälle tai lähipäiville.

Itse pidän ilmoitusta aktiivisena vain silloin kun ennakkomarkkinoin keikkaa, jolloin vastaan aina viesteihin joko välittömästi tai vähintään muutaman tunnin sisään. Keikkaa edeltävänä päivänä vastaan heti ja keikan aikana niin pian kuin mahdollista eli välittömästi tai sitten kun asiakas on poistunut jos viesti on tullut sinä aikana kun olen ollut varattu.

Jotkut saattaa olla keikan aikana toisinaan niin täyteen buukattuja että aika ei enää ole vastata viesteihin. Silloin kun itse olen sellaisessa tilanteessa, tätä ei ole kaikilla keikoilla mutta joskus on, otan ilmoitukset pois kokonaan. Joskus en ehdi tehdä sitä ja sitten syntyy tilanne että viesteihin ei tule pitkään aikaan vastausta. Pyrin kuitenkin välttämään sitä parhaani mukaan sillä en pidä siitä.

Eli siis, jos viestisi oli asiallinen ja informatiivinen, ja sisälsi asiat mitä PT on ilmoituksessa pyytänyt, niin voit olettaa, että hyvä PT vastaa kyllä siihen kun ehtii.
💎 Espoon uudella vastaanotolla 27.-29.8. 💎

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #7 : Elokuu 13, 2025, 18:24:31 »
Just näin. Kirjoita kuin olisit sulhaspoika kysymässä kättä morsiammen isältä, niin EHKÄ lohkeaa, ehkä ei.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Livya

• Hero Member
  • Galleria (16)
« Vastaus #8 : Elokuu 13, 2025, 18:54:01 »
Just näin. Kirjoita kuin olisit sulhaspoika kysymässä kättä morsiammen isältä, niin EHKÄ lohkeaa, ehkä ei.

Kaverin puolesta kyselen, että saisko taidonnäytettä tästä? 👀
Tuukko nä kyllään Oulusa 3.-5.9? 😘

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
« Vastaus #9 : Elokuu 13, 2025, 21:59:57 »
Pitäis tietää sen kaverin ilmoitus ensin...
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Mangokisu

• Newbie
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #10 : Elokuu 13, 2025, 22:06:42 »
Jos viesti on "moi" tai "iltaa" tai "mitä kuuluu Anna?" niin mä en vastaa siihen koska ne viestit ei ikinä johda tapaamiseen.

Jos viesti sisältää sanat "tykkäätkö isosta" tai "haluan panna sua isolla kyrvälläni", tai jotain vastaavaa niin en vastaa siihen koska ne viestit ei ikinä johda tapaamiseen.

Jos viestissä yritetään ehdottaa "10min /50€" tai jotain muuta tinkimiseen viittaavaa en vastaa siihen.

Jos viesti on millään tavalla tyly,  epäkunnioittava tai suorastaan loukkaava en vastaa siihen.

Jos viesti on asiallinen ja informatiivinen niin vastaan aina.

Jotkut pitää ilmoitusta aktiivisena jatkuvasti, eikä ole tavoitettavissa tai tavattavissa 24/7 ja se on ihan ok, se on yksi tapa tehdä tätä työtä, että mainostaa aktiivisesti mutta ottaa vain ennakkovarauksia esim seuraavalle päivälle tai lähipäiville.

Itse pidän ilmoitusta aktiivisena vain silloin kun ennakkomarkkinoin keikkaa, jolloin vastaan aina viesteihin joko välittömästi tai vähintään muutaman tunnin sisään. Keikkaa edeltävänä päivänä vastaan heti ja keikan aikana niin pian kuin mahdollista eli välittömästi tai sitten kun asiakas on poistunut jos viesti on tullut sinä aikana kun olen ollut varattu.

Jotkut saattaa olla keikan aikana toisinaan niin täyteen buukattuja että aika ei enää ole vastata viesteihin. Silloin kun itse olen sellaisessa tilanteessa, tätä ei ole kaikilla keikoilla mutta joskus on, otan ilmoitukset pois kokonaan. Joskus en ehdi tehdä sitä ja sitten syntyy tilanne että viesteihin ei tule pitkään aikaan vastausta. Pyrin kuitenkin välttämään sitä parhaani mukaan sillä en pidä siitä.

Eli siis, jos viestisi oli asiallinen ja informatiivinen, ja sisälsi asiat mitä PT on ilmoituksessa pyytänyt, niin voit olettaa, että hyvä PT vastaa kyllä siihen kun ehtii.

Tämä! Se määrä mitä näitä pelkkiä ”moi” -viestejä tulee 🙈  jos ilmossa lukee kerrothan vähintään ajankohtatoiveesi ja minkälaista tapaamista toivot tms. jokin lyhyt esittely, jos saan pelkän moi -viestin, oletan ettei tekstiäni ole luettu läpi. Tällöin en välttämättä vastaa. 
naapurintyttö 🐈‍⬛ liikunta, videopelit, musiikki 🩷
scarlip ~ säästän korjaukseen: lisätiedot mailitse

Poissa tane

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #11 : Elokuu 13, 2025, 22:44:50 »
kai se täytyy alkaa whatsappia käyttään ensikontaktiin tietokoneelta että voi romanttisen novellin lähestymisviestiin kirjoittaa siitä minkälainen ruusuntuoksuinen tapaaminen olisi toiveissa ja miten akti etenisi yleisen osoitetiedon saamisesta viimeiseen oven sulkemiseen.

onneksi on monet työnhakukurssit käytynä ja ohjeet luettuna niin cv voi siihen kirjoittaa sekä kuvauksen ihanteellisesti työskentely-ympäristöstään sekä työyhteisöstä, yhteisistä rentoutumishetkistä ja mitä niihin voisi tuoda.

tässä on jo sille ai:lle käyttöä.

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12 : Elokuu 14, 2025, 04:58:05 »
"moikka! ilmoituksesi kiinnitti huomioni. nimeni on ________, olen ___-vuotias. olisin kiinnostunut __ minuutin pituisesta tapaamisesta kanssasi. sopisiko sinulle esimerkiksi tänään/huomenna/ylihuomenna kello __:__? toiveissani on ____________________. toivottavasti kuulen sinusta."

siitä valmis pohja millä päässee alkuun
Oulussa 2.-4.9. <3

Poissa Viveca

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13 : Elokuu 14, 2025, 08:11:59 »
Jos pitää valita kumpaan viestiin vastaa.. siihen jossa on jo kaikki oleellinen tieto (Isan esimerkki) vai siihen, missä joutuu lypsämään tietoa, niin valinta on selkeä.
*reissut Seksisaitin kalenterissa*

Poissa Konemestari

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #14 : Elokuu 14, 2025, 11:56:43 »
En koskaan syyllisty noihin AnnaVonB:n viestissä mainittuihin neljään ensimmäiseen. Jotenka jos ei vastausta tule järkevässä ajassa, rahat käytetään toiseen hutsuun. Täts it.  Eikä kyllä ärsytä ollenkaan, maailma kun on täynnä hutsuja ja myös ilmatteeksi antavia, joten ei kannata uhrata aikaa ja energiaa moisen murehtimiseen. Nämä vastaamattomuuteen panostavat varmaan löytävät asiakkaansa muualta, tai jos eivät löydä, voivat nussia vaikka aidanseipäitä  :laught:

Poissa Whitesparrow76

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #15 : Elokuu 16, 2025, 20:52:15 »
Olisi suotavaa, että palveluntarjoajat laittaisivat ne tarjoamansa palvelut ilmoon. Usein käy niin että, kun on kaikki sovittu ja melkein lähtökuopissa tulee joku viimeinen kommentti esim, niin muuten minua ei sitten saa nuolla kuin muovipussin läpi ja koskeakkaan ei oikein mielellään mihinkään saisi.Jos koskee, niin vieras vasen oma oikea tai jotain muita muistisääntöjä joita pitäisi muistaa dopamiinipäissään.Nämä rajat voisi ilmoittaa selkeästi ilmoituksessa, jos niitä on. Usein lukee saa nuolla ym. Mutta todellisuus on sitten yllä mainittu.