Mikä lie idea näillä naisilla ku laitetaan ilmoitus ja sanotaan ei soittoja viestit vaan mut niihin viesteihin ei kuiten vastata mitään kai nyt sen verran voi vastata kyllä tai ei tuskin niin varattuja ovat🤔
Uutiset:
Lienee yksi harvoista asiakaspalveluammateista missä asiakkaaseen päin suuntautuvan viestinnän voi jättää hyvinkin heikoksi ilman huomattavaa negatiivista vaikutusta itse businekseen. Olettaisin, että ilman viestintävastaavaa ei aika riitä mikäli aikoo maksimoida tuoton, koska ydintoimintaan käytettävää aikaa täytyisi rajoittaa ja siirtää resursseja viestintään. Ja kuten kaikki tietää, kaikessa busineksessa yhteydenotto ja siitä kumpuava viestintä ei tarkoita sitä, että kaupat syntyy. Tasapainoilua ajankäytön ja resurssien välillä.
Just näin. Kirjoita kuin olisit sulhaspoika kysymässä kättä morsiammen isältä, niin EHKÄ lohkeaa, ehkä ei.
Jos viesti on "moi" tai "iltaa" tai "mitä kuuluu Anna?" niin mä en vastaa siihen koska ne viestit ei ikinä johda tapaamiseen.
Jos viesti sisältää sanat "tykkäätkö isosta" tai "haluan panna sua isolla kyrvälläni", tai jotain vastaavaa niin en vastaa siihen koska ne viestit ei ikinä johda tapaamiseen.
Jos viestissä yritetään ehdottaa "10min /50€" tai jotain muuta tinkimiseen viittaavaa en vastaa siihen.
Jos viesti on millään tavalla tyly, epäkunnioittava tai suorastaan loukkaava en vastaa siihen.
Jos viesti on asiallinen ja informatiivinen niin vastaan aina.
Jotkut pitää ilmoitusta aktiivisena jatkuvasti, eikä ole tavoitettavissa tai tavattavissa 24/7 ja se on ihan ok, se on yksi tapa tehdä tätä työtä, että mainostaa aktiivisesti mutta ottaa vain ennakkovarauksia esim seuraavalle päivälle tai lähipäiville.
Itse pidän ilmoitusta aktiivisena vain silloin kun ennakkomarkkinoin keikkaa, jolloin vastaan aina viesteihin joko välittömästi tai vähintään muutaman tunnin sisään. Keikkaa edeltävänä päivänä vastaan heti ja keikan aikana niin pian kuin mahdollista eli välittömästi tai sitten kun asiakas on poistunut jos viesti on tullut sinä aikana kun olen ollut varattu.
Jotkut saattaa olla keikan aikana toisinaan niin täyteen buukattuja että aika ei enää ole vastata viesteihin. Silloin kun itse olen sellaisessa tilanteessa, tätä ei ole kaikilla keikoilla mutta joskus on, otan ilmoitukset pois kokonaan. Joskus en ehdi tehdä sitä ja sitten syntyy tilanne että viesteihin ei tule pitkään aikaan vastausta. Pyrin kuitenkin välttämään sitä parhaani mukaan sillä en pidä siitä.
Eli siis, jos viestisi oli asiallinen ja informatiivinen, ja sisälsi asiat mitä PT on ilmoituksessa pyytänyt, niin voit olettaa, että hyvä PT vastaa kyllä siihen kun ehtii.