Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: viccy991  (Luettu 2768 kertaa)

Poissa Kino_00

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
viccy991
« : Elokuu 08, 2025, 13:58:03 »
Naapurin puolella pariin otteeseen ollut ilmoa esillä mut vastailee aika heikosti. Olisko palstatoverilla kokemusta et kannattaako yhä yrittää. Ilmon kuvat ja teksti ainakin vaikuttaa ihan hyvältä

Poissa Mcrami

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: viccy991
« Vastaus #1 : Elokuu 19, 2025, 01:31:45 »
Naapurin puolella pariin otteeseen ollut ilmoa esillä mut vastailee aika heikosti. Olisko palstatoverilla kokemusta et kannattaako yhä yrittää. Ilmon kuvat ja teksti ainakin vaikuttaa ihan hyvältä

Vastaili kyllä.

Vaikka ei nyt vikat pennit olekkaan pelissä, niin hintapyyntö sen verran yläkanttiin ja palveluvalikoima aika rajattu… niin jätin itse väliin.

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #2 : Elokuu 19, 2025, 09:32:39 »
Eihän siellä ole kuin yksi ainut kuva, otettu imartelevasta kuvakulmasta. Hyvästä kropasta ei kannata maksaa ylihintaa koska ei ole kroppaa, jota huono palvelu ei voisi mitätöidä.
Toiset panee elääkseen, toiset elää pannakseen

Poissa Mcrami

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Elokuu 20, 2025, 02:45:23 »
Eihän siellä ole kuin yksi ainut kuva, otettu imartelevasta kuvakulmasta. Hyvästä kropasta ei kannata maksaa ylihintaa koska ei ole kroppaa, jota huono palvelu ei voisi mitätöidä.

Totta.

En osaa sanoa onko hyvä pt vai ei, koska en ole tavannut häntä. Niin en viittaa häneen tässä mitenkään.

Yleisesti ottaen kuitenkin parhaat tapaamiset on itsellä ollut sellaisten kanssa, jotka yksinkertaisesti pitää paljon seksistä ja mainostavat palveluita jopa aika vaisusti. Kysymällä tietty selviää enemmän.

Sen takia suhtaudun varauksella ”minä olen mallimimmi” tapauksiin. Jonkun verran tavannut heitä. Ne on ollut lähes poikkeuksetta mieleenpainumattomia kokemuksia. Oikeet panomimmit on sitten yleensä löytyny muualta/muunlaisilla ilmoituksilla.