Ei tämä vallan tavatonta ole, mutta tosi iloinen, kun kuulee näitä tällaisia juttuja ja että äppi on tuonut jollekin elämään jotain hyvää.
Omalta kohdaltani deittiäpit ovat tuoneet latinot, afrikkalaiset, brasilialaiset, meksikolaiset ja turkkilaiset saman peiton alle, joten muna lienee kiertänyt enemmän maailmaa kuin mies itse.

Ehkä poikkeuksena täytyy sanoa, että tummat tytöt on "ehkä" hieman liian tylsiä sängyssä omaan makuuni. Villeimmät yöt on vietetty Turkkilaisten ja Romanialaisten kanssa, mitä deittiäpeissä vastaan tullut. Hommat yleensä kaatuu siihen ku nää haluaisi alkaa seurustelemaan. Mä haluun tuntea joka solulla, en vain munalla.
Hingen kautta ei ole vielä peittoa heiluteltu, mutta siellä eräs todella tyylikäs espanjatar, joka vaikuttaa villiltä. Tummat tytöt löytyneet tinderistä ja bumblesta.
Oikeastaan paskankaan väliä mikä sovellus, kunhan neito on valmis heittäytymään parin vuorokauden mittaiselle unohtumattomalle treffille mun kanssa, jossa hän saa olla vapaasti oma itsensä, tuntea itsensä prinsessaksi ja likaiseksi lutkaksi. Tärkeintä, että kykenet itse luomaan sen ilmapiirin.