Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko kateutta vai..  (Luettu 3075 kertaa)

Poissa Pälli

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Onko kateutta vai..
« : Huhtikuu 12, 2020, 08:50:56 »
Tämmöinen asia tapahtui mulle, oon käynyt monesti mun vakihupakon luona ja sitten kävin tavallaan "vieraissa" toisen hupakon luona ja nämä tunsivat toisensa, en tiennyt sitä ja nyt lopputulos. Kummatkin antoivat kiellon ettei mulla heidän luo mitään asiaa koska olen ollut toisen kanssa. Onko tämä näin outoa aina, vai onko näillä kenties suhde keskenään

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15362
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko kateutta vai..
« Vastaus #1 : Huhtikuu 12, 2020, 10:40:03 »
^
Ja sitten heräsit.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4007
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko kateutta vai..
« Vastaus #2 : Huhtikuu 12, 2020, 10:42:02 »
Onpa pillukateus pahaa laatua.
Saitin Bud Spencer

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko kateutta vai..
« Vastaus #3 : Huhtikuu 12, 2020, 11:03:30 »
Tai sitten oot käsittäny tarjouksen kolmenkimpasta väärin?
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko kateutta vai..
« Vastaus #4 : Huhtikuu 12, 2020, 12:03:31 »
Olisiko näillä kahdella ollut jotain biiffiä keskenään  :D
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko kateutta vai..
« Vastaus #5 : Huhtikuu 12, 2020, 12:12:43 »
Olisko tämä korona-aika asiaan osallinen, tai sitten panit molempia paljaalla ja lepertelit siihen päästäksesi ”You are my only one”.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3039
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko kateutta vai..
« Vastaus #6 : Huhtikuu 12, 2020, 13:23:08 »
Mulla tuli ekaksi mieleen vähän sellainen aloittajan kannalta ei niin mukava syy kun kerran mimmit yhteistuumin päätti ilmoittaa ettei ole enää tervetullut...noh, oli miten oli, niin enpä ole vuosien varrella havainnut kotimaisten kollegojen asiakkaistaan olevan mustasukkaisia. Tytöt suosittelee toisiaan ristiin rastiin ja asiakkaat saa varmaan ihan kivasti tarvittaessa tytöistä suosittelijoita itselleenkin. :)

Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Joensuussa ke-to 15.-16.5.!

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko kateutta vai..
« Vastaus #7 : Huhtikuu 12, 2020, 13:37:37 »
Mulla tuli ekaksi mieleen vähän sellainen aloittajan kannalta ei niin mukava syy kun kerran mimmit yhteistuumin päätti ilmoittaa ettei ole enää tervetullut...noh, oli miten oli, niin enpä ole vuosien varrella havainnut kotimaisten kollegojen asiakkaistaan olevan mustasukkaisia. Tytöt suosittelee toisiaan ristiin rastiin ja asiakkaat saa varmaan ihan kivasti tarvittaessa tytöistä suosittelijoita itselleenkin. :)

Turhaa vihjailua. Todistaa vain että naiset kertovat asiakkaista toisilleen vaikka vaativat itse luottamusta...

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3039
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko kateutta vai..
« Vastaus #8 : Huhtikuu 12, 2020, 13:43:02 »
Mulla tuli ekaksi mieleen vähän sellainen aloittajan kannalta ei niin mukava syy kun kerran mimmit yhteistuumin päätti ilmoittaa ettei ole enää tervetullut...noh, oli miten oli, niin enpä ole vuosien varrella havainnut kotimaisten kollegojen asiakkaistaan olevan mustasukkaisia. Tytöt suosittelee toisiaan ristiin rastiin ja asiakkaat saa varmaan ihan kivasti tarvittaessa tytöistä suosittelijoita itselleenkin. :)

Turhaa vihjailua. Todistaa vain että naiset kertovat asiakkaista toisilleen vaikka vaativat itse luottamusta...

Niin. Noh, eihän niistä asiakkaista puhuta yhtään mitään jos ei ole erityistä syytä puhua. Toki, eihän tuota oikeaa syytä nyt tiedä kuin nuo kaksi mimmiä. Mutta jos molemmat yhtäaikaa ilmoittaa et ei ole enää tervetullut, niin selvää kai et yhdessä noi sen on sumplineet. Ja sitten voi myös miettiä, että jos molemmille ollut hyvä vakkari, niin miksi ihmeessä mimmit hyvälle bisnekselle sanoisivat ei.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Joensuussa ke-to 15.-16.5.!

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko kateutta vai..
« Vastaus #9 : Huhtikuu 12, 2020, 13:50:03 »

Niin. Noh, eihän niistä asiakkaista puhuta yhtään mitään jos ei ole erityistä syytä puhua. Toki, eihän tuota oikeaa syytä nyt tiedä kuin nuo kaksi mimmiä. Mutta jos molemmat yhtäaikaa ilmoittaa et ei ole enää tervetullut, niin selvää kai et yhdessä noi sen on sumplineet. Ja sitten voi myös miettiä, että jos molemmille ollut hyvä vakkari, niin miksi ihmeessä mimmit hyvälle bisnekselle sanoisivat ei.

Täällä on turha arvailla syitä miksi näin tapahtui. Kirjoituksesta ei myöskään käy ilmi että kyseessä olisi ollut molemmille vakiokävijä.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko kateutta vai..
« Vastaus #10 : Huhtikuu 12, 2020, 14:17:23 »
^No well, kun keskustelu asiasta on avattu ja siitä on kerrottu rajatusti jotain, keskustelufoorumin luonteen vuoksi keskustelu jatkuu. Se jatkuu oletuksilla ja arvauksilla. Se tekee sitä kunnes joku tapahtumista perillä oleva valaisee siitä enemmän.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Pälli

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko kateutta vai..
« Vastaus #11 : Huhtikuu 12, 2020, 14:18:04 »
On kummatkin on mun vakkareita ollut pitkään jo. Inhottavinta tässä on se että noi kummatkin on ollut liian taitavia työssään. Sain sellaisen  olon,että olisi ollut oikeita tunteita mua kohtaan. Mä taidan ite olla rikkonut ykkössääntöä hupakoissa käynnissä,koska..

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko kateutta vai..
« Vastaus #12 : Huhtikuu 12, 2020, 14:31:39 »
^Niinpä. Tuli itsellenikin mieleen, että nyt on tapahtunut asiakkaan suunnalta jotain jonka tuloksena tytöt ovat keskeyttäneet asiakassuhteen.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5370
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko kateutta vai..
« Vastaus #13 : Huhtikuu 12, 2020, 14:45:36 »
Ei kannata suhtautua suurella vakavuudella juttuun josta kuulee vain toisen osapuolen version.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3039
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko kateutta vai..
« Vastaus #14 : Huhtikuu 12, 2020, 14:55:52 »
Täällä on turha arvailla syitä miksi näin tapahtui. Kirjoituksesta ei myöskään käy ilmi että kyseessä olisi ollut molemmille vakiokävijä.

Tuo...yleensä jos avaa keskustelufoorumille kysymysketjun, niin siihen saatetaan jopa haluta muiden foorumilaisten näkemyksiä mitä on voinut tapahtua. Tottakai kaikki varmaan ymmärtää että kaikki on vain arvailua, niin kauan kuin mimmit itse syyn rehellisesti kertoisivat. Mutta valistuneita arvauksia voi kyllä saada esim. henkilöiltä joilla vastaavista tilanteista kokemusta juuri sieltä mimmien puolelta katsottuna. ;)

On kummatkin on mun vakkareita ollut pitkään jo. Inhottavinta tässä on se että noi kummatkin on ollut liian taitavia työssään. Sain sellaisen  olon,että olisi ollut oikeita tunteita mua kohtaan. Mä taidan ite olla rikkonut ykkössääntöä hupakoissa käynnissä,koska..

Älä välitä, noita sattuu, eiku etiäpäin kohti uusia huoria! :-*
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Joensuussa ke-to 15.-16.5.!

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko kateutta vai..
« Vastaus #15 : Huhtikuu 12, 2020, 15:23:29 »

Tuo...yleensä jos avaa keskustelufoorumille kysymysketjun, niin siihen saatetaan jopa haluta muiden foorumilaisten näkemyksiä mitä on voinut tapahtua. Tottakai kaikki varmaan ymmärtää että kaikki on vain arvailua, niin kauan kuin mimmit itse syyn rehellisesti kertoisivat. Mutta valistuneita arvauksia voi kyllä saada esim. henkilöiltä joilla vastaavista tilanteista kokemusta juuri sieltä mimmien puolelta katsottuna. ;)


Kuinka usein sinulle näitä tapahtuu?

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko kateutta vai..
« Vastaus #16 : Huhtikuu 12, 2020, 15:28:21 »

Tuo...yleensä jos avaa keskustelufoorumille kysymysketjun, niin siihen saatetaan jopa haluta muiden foorumilaisten näkemyksiä mitä on voinut tapahtua. Tottakai kaikki varmaan ymmärtää että kaikki on vain arvailua, niin kauan kuin mimmit itse syyn rehellisesti kertoisivat. Mutta valistuneita arvauksia voi kyllä saada esim. henkilöiltä joilla vastaavista tilanteista kokemusta juuri sieltä mimmien puolelta katsottuna. ;)


Kuinka usein sinulle näitä tapahtuu?

Jokaiselle seksityöntekijälle tulee ajan kanssa asiakassuhteita, jotka on lopetettava esimerkiksi juuri siksi, että asiakas ihastuu liikaa. Varmasti Venlankin kohdalle näitä sattuu tämän tästä. En sano, että tästä olisi kyse aloittajan tapauksessa, mutta tämä on hyvin yleinen syy.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3039
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko kateutta vai..
« Vastaus #17 : Huhtikuu 12, 2020, 15:29:52 »
Kuinka usein sinulle näitä tapahtuu?

Olen laittanut vakkariasiakassuhteita poikki...ehkä yhteensä parisen kymmentä urani aikana. En ole noita kyllä laskenut, mutta kyllä tuota siis silloin tällöin joutuu valitettavasti tekemään.
Syitä ollut ainakin liiallinen ihastuminen, huono käytös tapaamisen aikana tai kollegoilta saatu varoitus.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Joensuussa ke-to 15.-16.5.!