Oulussa näyttäisi olevan jopa runsaudenpulaa palveluntarjoajista. Joten viikonlopuksi pitää tulla nauttimaan merituulen tuoksusta. Kertokaahan seikkailuistanne ja arvioita hamehelmoista 

Uutiset:
Livyaa yritin tavoitella, mutta sitten väitti et päivä täynnä ja ghostas mut kokonaan. Olisi voinu vaa suoraa sanoa, jos ei mun erikoistoive napannutkaan, vaikka väitti tämän olevan ok. Ja tiedän että hänellä ei todellakaan päivä ollu täysi.
Eipä tarvi tavata häntä sitten.
Ja tiedän että hänellä ei todellakaan päivä ollu täysi.
Älkää nyt turskat menekö tuota Annia nii kehumaan, vaikka hyvä onki mutta on täälä muitaki sillon tällön
Kannattaa pt:n hieman miettiä tänne avautumisia, ainakin itellä on tullut "Livyan" kohdalla täys stoppi sekä muös Anniauringonkukka vai mikä se oli, hänet toki tavannutkin, mutta kokemus oli pettymys. Suoraan saottuna pn:n kannattee pitää suunsa kiinni niin netissä kuin varsinkin tapaamisissa, vieläki ärsyttää se Annin lätinät panemisen aikana
Livyan kirjoitusten määrästä päätellen aikaa on hyvin seurata tätä foorumia. Saa nähdä millainen ryöpytys tulee tästä kommentista 🤭
Itse aloittamani ketju, niin tehdäänpä yksi nosto viikonlopun Oulu-seikkailuista. Viikonloppu ei alkanut parhaalla mahdollisella tavalla. Päätin suosia paikallista ja tällä kertaa tuli kyllä huti tehtyä. Neitokainen oli pahasti neuroottinen ja kaikki verhonraot piti tarkistaa. Mikään muu paikka harrastuksille ei käynyt kuin pimeä makuuhuone. Rajatkin oli tiukat, kosketella ei saanut juuri ollenkaan. Ja kun mainitsin asiasta niin seurauksena oli kunnon raivokohtaus.Tuntomerkkinä kerron tässä vain, että suu kävi koko ajan. Ei sekunninkaan taukoa. Rahat kyllä meni hukkaan tällä kertaa
Onkohan muilla samoja kokemuksia? Annetaan tilanteen nyt rauhoittua, koska minun hupisähköposti käy tällä hetkellä kuumana 😁
Sano nyt kuka pt, ettei muilla mene rahat kankkulankaivoon!
Ja tiedän että hänellä ei todellakaan päivä ollu täysi.
Mua kiinnostaisi tietää miten ihmeessä sä perustelet tämän väitteen? Miten täysin tuntematon asiakkaaksi pyrkivä voi tietää onko pt:n päivä oikeasti täysi vai ei?