Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kysymys palvelun ostajille. Ulkomainen vai kotimainen?  (Luettu 1685 kertaa)

Poissa Ratto_Poika

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kysymys palvelun ostajille. Ulkomainen vai kotimainen?
« Vastaus #20 : Heinäkuu 29, 2025, 23:45:06 »
Kyllä se on suunta ollut ulkolaisiin viime aikoina. Itseä viehättää ulkoisesti hoikat ja kasvoiltaan, sekä vartaloltaan kauniit naiset. Ja kun itse tykkään pitää ikäluokkaa +30-45 niin valitettavasti suomalaiset eivät kovin usein osu enää tuohon hoikka kriteeriin. Lisäksi palvelun saannin helppous viehättää. Puhelimeen vastataan, tai jos ei puheluun niin viestiin tulee yleensä nopeasti vastaus. Suomalaisilta yleensä menee tunteja vastaukseen. Lisäksi ulkolainen antaa sijaintitiedot hyvinkin pian, suomalaisilta siltä joutuu pahimmillaan odottamaan useamman viestin. Siinä isoimmat asiat itselleni päätöksen tekoon

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #21 : Heinäkuu 29, 2025, 23:49:37 »
Kuten on jo todettu, niin molemmissa on hyvät puolensa. Ulkomaisten eksotiikka on kuitenkin omalla kohdallani jo "nähty", joten viime vuodet olen käynyt vain kotimaisten palveluntarjoajien luona. Muutenkin parhaat tapaamiset ovat olleet kotimaisten kanssa ja ulkomaisista on jäänyt mieleeni lähinnä vain ulkonäkö, kun itse tapaamiset ovat olleet "vain" hyvää keskitasoa.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Juhaction

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : Heinäkuu 30, 2025, 02:50:33 »
Molempi parempi.. ulkolaiset poikkeuksetta kauniimpia, niin kasvoiltaan kuin fysiikaltaan. Toki on kauniita suomalaisiakin.. mutta sitten hinta. Huntilla saat missinmitoissa olevaa tsekkiä kun satakiloinen suomityttö pyytää 150.. sitä yhtälöä en ymmärrä. Varmaan se sitten määräytyy kilohinnalla.. muuta selitystä en löydä😅

Poissa Vikingo

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #23 : Heinäkuu 30, 2025, 07:07:04 »
Tähän olen vastannut monesti, mutta ulkkari on yleensä mun valinta. Oma naismakuni on eksoottiseen suuntaan, joten jo se ohjailee valintoja melko paljon. Kun vielä palvelutarjonta tuppaa olemaan laajempi ulkkareilla, niin valinta on melko helppo. Muutamia kotimaisia olen kyllä kokeillut ja heihin pääsääntöisesti ollut ihan tyytyväinen, ammattilaisia kaikki.

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #24 : Heinäkuu 30, 2025, 07:55:36 »
Ei ole kansalaisuudesta kiinni.
Mitä ja millaista sattuu olemaan itsellä mielessä, vaikuttaa valintaan.
Rattopojalla oli edellä hyviä pointteja jotka allekirjoitan.
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa intohimo

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : Heinäkuu 30, 2025, 11:55:21 »
OK vaikka ulkomaiset ovat usein varsin nättejä niin valitettavasti vielä useammin varsin laihoja. Muodokkaita leidejä on vähemmän.

Vaikka ulkomaiset voivat olla ihan mukavia, niin useimmiten se täydellinen GFE-efekti jää vajaaksi. Kotimaisissa löytyy helpommin parempi rakasteluilluusio.

Ulkomaisilta voi olla hankala lypsää se todellinen palvelutarjonta (kuten DFK).

Ulkomaisen voi varata ja tavata tunnin sisään, kotimaisissa voi olla säätämistä. Ja jos mielihalut kohdistuvat harrastaja-PT-sektorille, siinä säätämistä vasta onkin (ja kun hyvän löytää niin se katoaa radarista jo kohta).

Poissa Armor78

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #26 : Heinäkuu 30, 2025, 12:04:05 »
Molempi parempi.. ulkolaiset poikkeuksetta kauniimpia, niin kasvoiltaan kuin fysiikaltaan. Toki on kauniita suomalaisiakin.. mutta sitten hinta. Huntilla saat missinmitoissa olevaa tsekkiä kun satakiloinen suomityttö pyytää 150.. sitä yhtälöä en ymmärrä. Varmaan se sitten määräytyy kilohinnalla.. muuta selitystä en löydä😅
Komppaan täysin 😊
Ulkolaiset, varsinkin italialaiset sekä tsekit ovat kauniita ja hyvällä rungolla varustettuja 😍
Palvelutaso sekä palvelut myös hyvät, eikä hinta hivele pilvenpiirtäjiä kuten kotimaisilla tarjoajilla.
Kokemukset myös vahvistaa, että varmemmin saan itseä miellyttävän seuran ulkomaalaisesta kuin kotimaisesta palveluntarjoajasta.
Toki matkalle on osunut hyviäkin kotimaisia mutta hinta sen mukainen 🙄 äkkiä saan samalla rahalla viettää 2h sen italialaisen missin kanssa, mistä kotimainen tarjoaa 30min 😫
Valinta on helppo tuossa tilanteessa.

Poissa Granado

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #27 : Heinäkuu 30, 2025, 19:25:00 »
Itse käytän lähes pelkästään ulkomaalaisten sihteerikköjen palveluja. Tietenkin jo senkin takia, että asun osan vuodesta ulkomailla. Ulkomaalaiset sihteeriköt tarjoavat yleensä sellaisia palveluja joista minä pidän. Esim. joku OWO ja CIM ovat suomalaisten sihteerikköjen kohdalla vaan sellaisia koskaan toteutumattomia haavekuvia. Raidin komisario Janssonia lainatakseni "Halu tulee ja halu menee, mutta ruokahalu pysyy ikuisesti". Olen sen verran hektinen ihminen, että kun minulla alkaa tehdä mieli pillua, niin minä lähden sitten nussimaan sitä pillua. Ei minulle sovi sellainen, että minä kalenterista katson että milloin minulla sattuikaan olemaan se aika haluta sitä pillua. En jaksa kovin pitkään vongata maksullisen pillun perässä. Ulkomaalaisilta sihteeriköiltä aika järjestyy samalle päivälle korkeintaan muutaman tunnin päähän. Ja jos ei järjesty, niin kokeilen listalta seuraavaa. Malagassa marssin turhia jahkailematta bordelliin, kun alkaa tehdä mieli pillua. Olen sellainen vanha tuhma setä, en kuitenkaan mikään Sepe Susi, joka pitää nuorista ja kauniista naisista ja kohtelee heitä hyvin ja kunnioittavasti. Olen romanttinen esteetikko joka rakastaa kaikenlaista kauneutta. Ulkomaalaiset sihteeriköt ovat usein aivan hämmästyttävän kauniita ja hyvävartaloisia. Sellaisia merestä juuri nousseita afroditeja. Suomalaiset sihteeriköt ovat minun makuuni usein hieman liian ns. kehopositiivisia.   
Heil Hitler, Meil Purra!

Paikalla JPC

• Hero Member
« Vastaus #28 : Heinäkuu 30, 2025, 20:08:33 »
Aina se, jolla on hienoimmat saappaat.

Poissa tunnuksena_sinatra

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #29 : Heinäkuu 30, 2025, 22:08:04 »

Ulkomainen tuli kokeiltua ne kaksi tunnettua kertaa (ensimmäinen ja viimeinen). Kotimaisessa pysyn.

Poissa VanGils

• Sr. Member
« Vastaus #30 : Heinäkuu 30, 2025, 23:34:44 »
Kansalaisuus ei ole sinänsä se ratkaiseva tekijä.

Kotimaisten palvelutarjoajien kanssa vaan löytyy paremmin se kuuluisa "yhteinen kemia".
Tapaamiset kotimaisten palvelutarjoajien ovat olleet jotenkin henkisesti sisällöltään rikkaampia. Itse varsinaiseen penetraatioon tapaamisessa minun osaltani menee vain hetki. Kotimaisten kanssa olen saanut syvällisiä keskustelutuokioita, huumoria ja muuta ilottelua samalla aaltopituudella. Kotimaisista löytyy myös todella kaunottaria.

Toki mieleni tekee tavata joskus myös ulkomaalaisia kaunottaria. Kielimuuri ei ole ongelma ja myös heidän kanssaan on ollut antoisia hetkiä kaikin puolin.  Asun myös suurimman osan talvea Espanjassa, jossa tapaan palveluntarjoajia. Espanjan bordelleista saa todella vain pillua, kun sitä kaipaa. Nykyisin sieltä löytyy lähinnä Latinoja. Itsenäisiä palveluntarjoajia bordellien lisäksi on moneen makuun,joiden kanssa espanjan kielen taitoisena olen viettänyt unohtumattomia hetkiä.😊

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 30, 2025, 23:45:18 kirjoittanut VanGils »