Itse käytän lähes pelkästään ulkomaalaisten sihteerikköjen palveluja. Tietenkin jo senkin takia, että asun osan vuodesta ulkomailla. Ulkomaalaiset sihteeriköt tarjoavat yleensä sellaisia palveluja joista minä pidän. Esim. joku OWO ja CIM ovat suomalaisten sihteerikköjen kohdalla vaan sellaisia koskaan toteutumattomia haavekuvia. Raidin komisario Janssonia lainatakseni "Halu tulee ja halu menee, mutta ruokahalu pysyy ikuisesti". Olen sen verran hektinen ihminen, että kun minulla alkaa tehdä mieli pillua, niin minä lähden sitten nussimaan sitä pillua. Ei minulle sovi sellainen, että minä kalenterista katson että milloin minulla sattuikaan olemaan se aika haluta sitä pillua. En jaksa kovin pitkään vongata maksullisen pillun perässä. Ulkomaalaisilta sihteeriköiltä aika järjestyy samalle päivälle korkeintaan muutaman tunnin päähän. Ja jos ei järjesty, niin kokeilen listalta seuraavaa. Malagassa marssin turhia jahkailematta bordelliin, kun alkaa tehdä mieli pillua. Olen sellainen vanha tuhma setä, en kuitenkaan mikään Sepe Susi, joka pitää nuorista ja kauniista naisista ja kohtelee heitä hyvin ja kunnioittavasti. Olen romanttinen esteetikko joka rakastaa kaikenlaista kauneutta. Ulkomaalaiset sihteeriköt ovat usein aivan hämmästyttävän kauniita ja hyvävartaloisia. Sellaisia merestä juuri nousseita afroditeja. Suomalaiset sihteeriköt ovat minun makuuni usein hieman liian ns. kehopositiivisia.