Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rennosti  (Luettu 2032 kertaa)

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Rennosti
« : Huhtikuu 10, 2020, 16:01:01 »
Oon ajatellut että koska mulla ole enää mitään tarvetta koittaa mielyttää naisia, niin käydessäni hutsun luona kyläilemässä olis kiva jos työmoraali olisi sen verran korkealla, että saisin rentoutua ja olis hutsun vastuulla hoitaa ns. "homma kotiin". Eli, minä maksan ja hutsu hoitaa sen palvelemisen. Ja jos sitä välttämättä haluaa hupia työn ohessa, niin ratsastaa vaikka itsensä hikeen, mutta asennetta peräänkuulutan.   

Mitä mieltä tällaisesta konseptista?   

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rennosti
« Vastaus #1 : Huhtikuu 10, 2020, 16:43:30 »
Mä olen luullut, että tämähän on kaikille palveluntarjoajille itsestäänselvä asia.
Mehän olemme palveluammatissa.
Vaikka mies olisi täysi liikkumaton lahna sängyllä, siitä huolimatta se yksi osa mihin voi keskittää toiminnan, sen saa elämään ja toimimaan. Sen liikehdinnästä huomaa, että hereillä ollaan.

Mielenkiintoista muuten miten gfe toimii ihmisen kanssa joka lahnailee ja odottaa hutsun hoitavan ”homman kotiin.”
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1627
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Rennosti
« Vastaus #2 : Huhtikuu 10, 2020, 17:01:47 »
Omaa nautintoani kohottaa jos toinenkin tykkää. Olen valmis sen eteen tekemään "töitä". Se ei ole mun nautinnosta pois vaan lisää. Gfe jopa edellyttää molemminpuolista "työskentelyä". Loppu huipennus on jokatapauksessa palveluntarjoajan työtehtävä. Mutta matka sinne on kivampi yhdessä vähdäten....
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rennosti
« Vastaus #3 : Huhtikuu 10, 2020, 17:10:20 »
^ samaa mieltä. Jos menen hierojan (siis sellaisen normaalin) vastaanotolle, oletuksenani on, että makaan lahnana ja minua hierotaan, mutta tämän saitin aiheena olevissa palveluissa haluan olla aktiivisesti mukana, ja ainakin itselleni kokemuksesta tulee tuplasti parempi jos tuntuu siltä, että molemmat osapuolet ovat nauttineet tapaamisesta. 😁

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Rennosti
« Vastaus #4 : Huhtikuu 11, 2020, 19:58:48 »
Miten tämä eroaa hieronnosta. Hutsun tulee imuttaa kulli kovaksi, hypätä ratsaille ja voihkia kiimaisesti. Minä makaan sängyllä ja korkeintaan lasken tahtia. Hyvää pääsiäistä.

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rennosti
« Vastaus #5 : Huhtikuu 11, 2020, 20:03:15 »
^ eikös se ole vain rikkautta että neitokaisilla on erilaisia asiakkaita? Hyvää pääsiäistä!

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rennosti
« Vastaus #6 : Huhtikuu 12, 2020, 12:04:35 »
Miten tämä eroaa hieronnosta. Hutsun tulee imuttaa kulli kovaksi, hypätä ratsaille ja voihkia kiimaisesti. Minä makaan sängyllä ja korkeintaan lasken tahtia. Hyvää pääsiäistä.

Ei tässä mitään ongelmaa ole, jokaisella on makunsa.

Saattaa olla hyvä kertoa palveluntarjoajalle mitä haluaa. Muuten saattaa luulla, ettei asiakas pidä palvelusta tai ei tee työtään hyvin.
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rennosti
« Vastaus #7 : Huhtikuu 12, 2020, 13:33:28 »
Oon ajatellut että koska mulla ole enää mitään tarvetta koittaa mielyttää naisia, niin käydessäni hutsun luona kyläilemässä olis kiva jos työmoraali olisi sen verran korkealla, että saisin rentoutua ja olis hutsun vastuulla hoitaa ns. "homma kotiin". Eli, minä maksan ja hutsu hoitaa sen palvelemisen. Ja jos sitä välttämättä haluaa hupia työn ohessa, niin ratsastaa vaikka itsensä hikeen, mutta asennetta peräänkuulutan.   

Mitä mieltä tällaisesta konseptista?

Itse en taida muistaa juuri yhtäkään tapausta, joka ei olisi rentoutunut järjestämieni tapaamisten aikana tavalla tai toisella ja ennemmin tai myöhemmin. :) Ja riippuu paljolti siitäkin mitä rentoutumis-käsitteellä haetaan takaa. Sanallinen kommunikaatio tarpeen vaatiessa, jotta toinen osapuoli tietää mikä tuntuu taivaallisen hyvältä ja jotta virhetulkinnoilta ja -luuloilta vältyttäisiin, nyt on niin itsestäänselvä asia, etten siitä ala tässä sen enempiä ruotimaan, vaikka olemmekin alun perin kasvaneet kulttuurissa, jossa suorapuheisuutta ja avoimuutta kommunikaatiossa ei aina kunnolla tuoda esiin...

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 502
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rennosti
« Vastaus #8 : Huhtikuu 12, 2020, 15:09:09 »
Tapaaminen ilman bipolaarista nautintoa ja orgasmia on turha tapaaminen.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Rennosti
« Vastaus #9 : Huhtikuu 12, 2020, 20:57:00 »
Muna hutsun suussa on parasta kommunikaatiota.