Minulla on täysin päin vastainen kokemus heinäkuulta.
Jutteli minulle vähän kaikenlaisia auringonotosta ja lomastaan, vähän toki kyselin takaisin valitusta aiheesta kuten hyvän tapaista on. Ohjeet oli selvät ja rajat. Ei mitään kikkailua minua kohtaan ja aika alkoi siinä sängyn kohdilla eikä ulkona/pesulla.
Itse käytin vain puolisen tuntia peliaikaa ja oli nallitus herkässä sinä päivänä. Halusin gfe ja sitä sain. Pienikokoinen ja heiteltävissä. Halusin pikkutisui sinä päivänä ja teinipimatsun menolompakkoon räjähtää ja sen sain. Meinasi jo ensityönnöistä lähehtyssaarnaajassa virsikirja sulkeutua mutta pusuttelu (ilman kieltä kuten haluaa) ja tisujen lipityksen jälkeen maltoin sivua kääntää. Sitten seuraavalla sivulla takaapäin lattioista kii, siitä pienestä lantiosta. Kun sitten sai persettäkin siinä leipoa ja levitin pöllönsilmän esille,näkien miten häppärit pitää kii mun paksusta kullista ja yritän niitä joka työnnöllä piilottaa takaisin sisään, voi pojat, loppui virsien veisaus. Tunsin biisin "i feel it comming" ja lauloin koko biisin loppuun tullen ja ollen liemessä kunnes alkoi veri pakenemaan päästä eli liha kuihtumaan. Oli lämmin vastaan otto u know. Maistui ihan ok kummastakin päästä lopulta vaikka tupakkia hän vetää.
Eri likoilla pitää käydä jos haluaisi cim, cof... Tai kovaa settiä jotain.
Mietin tässä samalla milloin ehtisin menemään uudelleen.