Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuinka pitkän matkan...  (Luettu 1802 kertaa)

Poissa Alpo

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kuinka pitkän matkan...
« Vastaus #20 : eilen kello 05:59:54 »
^ Sepä siinä just, täytyis olla kimppakyytisysteemi, jonkinlainen Kutumatkat joka keräilis turskat syrjäkyliltä isolle kirkolle hauskanpitoon. Onnibussille uutta businessmallia…
Hieno idea tuo kimppakyyti asiaan vihkiytyneille herroille.
Meidän kannattaisi perustaa yhdistys , siihen saisi valtiontukiakin kunhan sen toiminta olisi säännöllistä ja siitähän ei olisi epäilystäkään .
Tuon jos vielä saisi yleishyödylliseksi ja miksipä ei saisi niin toiminta olisi verovapaata (vissiin vitustako minä oikeastaan tiedän).
Meidän ehdottomesti kannattaisi järjestäytyä ja olla röyhkeästi ylpeitä siitä mitä teemme.
Lopuksi vielä jumalalle kiitos huorista he tekevät arvokasta työtä , kunnia ja ylistys heille .
Kiitos ja anteeksi .

Poissa dueerre

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : eilen kello 11:56:02 »
^ Sepä siinä just, täytyis olla kimppakyytisysteemi, jonkinlainen Kutumatkat joka keräilis turskat syrjäkyliltä isolle kirkolle hauskanpitoon. Onnibussille uutta businessmallia…
Hieno idea tuo kimppakyyti asiaan vihkiytyneille herroille.
Meidän kannattaisi perustaa yhdistys , siihen saisi valtiontukiakin kunhan sen toiminta olisi säännöllistä ja siitähän ei olisi epäilystäkään .
Tuon jos vielä saisi yleishyödylliseksi ja miksipä ei saisi niin toiminta olisi verovapaata (vissiin vitustako minä oikeastaan tiedän).
Meidän ehdottomesti kannattaisi järjestäytyä ja olla röyhkeästi ylpeitä siitä mitä teemme.
Lopuksi vielä jumalalle kiitos huorista he tekevät arvokasta työtä , kunnia ja ylistys heille .
Kiitos ja anteeksi .

Oikein hieno idea. Paikanpäälle pitäisi saada myös ryhmä naisia, jotka hoitelisivat päivästä toiseen jatkuvat paineemme pois. Paikanpäällä sitten arvalla arvottaisiin kuka tyhjentää "kassinsa" kenenkin kanssa. Näin jokaiselle naiselle olisi riittävästi töitä. Siinähän olisi sitten valinnanvapaus maistella kahden tai jopa useamman naisen herkkuja samanaikaisesti. Löytyisiköhän halukkaita naisia näihin iloisiin orgioihin ? Eikä tämä ole suinkaan vitsi !!! Kunnia, kiitos ja ylistys jokaiselle naiselle, joka lähtee mukaan. Voisimme toki vallata jonkun kaupungin, jossa jokainen voisi matkan aikana itsenäisesti käydä hässimässä ketä haluaa.  :weightlifting: :weightlifting: :weightlifting:

Poissa Kulli kuutamolla

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : eilen kello 14:02:04 »
Kotoa tai mökiltä 50-60km kun pipari löytyy, niin siinä raja.

Jokin huoratalo tuonne Tuuriin Etelä-Pohjanmaalle voisi olla kannattava, kun noita ryhmämatkabusseja kulkee Keskiselle laajaltakin alueelta, niin voisi hypätä kyytiin joskus.

Poissa Julle95

• Full Member
« Vastaus #23 : eilen kello 14:48:09 »
No olisko se sitten Toosa Travel joka poimii turskat pysäkiltä kyytiin?

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #24 : eilen kello 20:16:56 »
Joo kyllä se mullakin on täältä landelta sen reilu sata kilsaa suuntaansa aina jos haluaa isommille kirkoille lähteä pt:tä treffaamaan. Mutta toisaalta kauniina kesäpäivänä mikä voisi olla parempaa kuin yhdistää kaksi lempiharrastustaan ja ajella prätkällä panemaan.  :headbang:

Onneksi vakkari käy kuitenkin satunnaisen säännöllisesti mun luona pienen paikkakuntani ohi mennessään, säästyy aikaa ja vaivaa.  :inlove:
Livekonsertit 2025: 16  (2024:20)

Poissa AliceFF

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : tänään kello 00:07:34 »
Mä oon niin monesti miettiny tätä🤣 Siis kun ihan mantieteellisen sijaannin mukaan huomaa eroja. Tuolta E-P:n puolelta ajellaan mutisematta pitkiäkin matkoja, sanovat ettei se ole kuin kullinluikaus. Niinku onki.
Mutta, mä oon täs rajamailla hurreihin niin kyllä on todettava että niin monile suomenruottalaasille 20km on ylittepääsemätön matka. Siis 15-20 minuuttia autolla🤦
Ja tosiaan, vuosia tilannetta seuranneena voin ihan varmaksi sanoa että näin on. Uskomatonta.
AliceFF

Poissa wellu

• Full Member
« Vastaus #26 : tänään kello 00:23:59 »
Mä oon niin monesti miettiny tätä🤣 Siis kun ihan mantieteellisen sijaannin mukaan huomaa eroja. Tuolta E-P:n puolelta ajellaan mutisematta pitkiäkin matkoja, sanovat ettei se ole kuin kullinluikaus. Niinku onki.
Mutta, mä oon täs rajamailla hurreihin niin kyllä on todettava että niin monile suomenruottalaasille 20km on ylittepääsemätön matka. Siis 15-20 minuuttia autolla🤦
Ja tosiaan, vuosia tilannetta seuranneena voin ihan varmaksi sanoa että näin on. Uskomatonta.
Kyllä täällä pohjosessa tosiaan ajetaan se 150-200 km mutisematta kun ei oo vaihtoehtoja.

Poissa Viveca

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #27 : tänään kello 10:13:47 »
^Just tässä mietin syyskuun pohjoisen majoitusta, että onko 15km Rovaniemen keskustasta liian pitkä matka, kunnes muistin että siellähän asiakkaat ajelee pidempiäkin matkoja.
*pikkuPullea mature*

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #28 : tänään kello 11:12:33 »
Olen varannut paikan, tilannut sinne outcallin, ja matkustanut kolme vuorokautta perille. Hulivilin kanssa samoilla linjoilla.

Mutta ei tuo ole normaalisti tarjolla oleva vaihtoehto. Lounastapaamiset käyn parin korttelin säteellä, koska matka-aika on suoraan pois tapaamisen pituudesta.