Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Palveluntarjoaja, mihin hintaan myisit paljaalla?  (Luettu 2694 kertaa)

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (23)
  • ***** Huikea tyyppi
Palveluntarjoaja, mihin hintaan myisit paljaalla?
« : Heinäkuu 23, 2025, 17:37:07 »
Jotta ei sotketa toista ketjua tällä aiheella tehdään uusi.

Aihe herättää tunteita enkä missään nimessä kehota harrastamaan maksuseksiä ilman kondomisuojausta!!
Sitä kuulee kuitenkin tapahtuvan. En ole ikinä tavannut palveluntarjoajaa joka olisi ainakaan myöntänyt myyneensä paljaalla palvelua.

Itse heitin vitsillä että hintani on kolme miljoonaa euroa. Silloin voisin elää mukavasti, ja saisin yksityiseltä heti tarvitsemat toimenpiteet tautien ja raskauden minimoimiseksi. Lääkäri ei miljoonia maksa mutta ajatus on vastenmielinen eikä ollenkaan kiinnosta. Jos tulisin raskaaksi tällä hetkellä kondomista huolimatta, keskeyttäisin raskauden monesta syystä.

Mikä sinun hintasi on vai etkö mistään hinnasta voisi ajatella asiaa?

𝐁𝐁𝐖 𝐌.𝐈.𝐋.𝐅.
-------------
𝓔𝓼𝓬𝓸𝓻𝓽
𝕂𝕠𝕦𝕧𝕠𝕝𝕒 𝟚.-𝟛.𝟠.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Palveluntarjoaja, mihin hintaan myisit paljaalla?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 23, 2025, 17:44:47 »
Mä olen vastannut pari kertaa, että 15 000€. Halvalla lähtis siis sun 3milj € verrattuna!😁
Kumpikaan ei tarttunut tarjoukseen. Yleensä lopetan vastaamisen kun ehdotetaan paljaalla 😅
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (16)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2 : Heinäkuu 23, 2025, 17:53:50 »
Menis viiteen miljoonaan oma vaatimus. Vois elää mukavaa elämää, mahdollisesti tehdä paljon hyvää ja saisi maksettua kaikki lääkärikulut yksityisellä jälkikäteen.
Jotain tuhmia ajatuksia😘

Poissa Mertsu90

• Newbie
  • Galleria (4)
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : Heinäkuu 23, 2025, 19:52:25 »
Paljon riippuu siitä miten tunnet asiakkaan. Vakkari jonka tuntenut useita vuosia ja satoja tai tuhansia panoja takana aivan eri asia kuin ensimmäinen asiakas. Itse ajattelisin että joku kymppitonni ok tuntemattoman kanssa sitten vakkarisuhde kestänyt vähintään kymmenen vuotta ja tunnetaan hyvin, mennään sovitulla normitaksalla. 

Poissa STT

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #4 : Heinäkuu 23, 2025, 19:52:55 »
Turussahan oli joku maksullinen, jossa ilmoituksessa oli 150 000€ hinta paljaalla ja siinä oli vielä sellanen että asiakkaan piti sitten asua 6 kk hänen kellarissaan ja sen jälkeen testeihin ja sitten paljaalla. No tais kuitenkin tuo olla siellä ihan huumorin vuoksi. Ja ei ollut SuviTKU vaikka sama paikkakunta.

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (23)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #5 : Heinäkuu 23, 2025, 20:06:15 »
Paljon riippuu siitä miten tunnet asiakkaan. Vakkari jonka tuntenut useita vuosia ja satoja tai tuhansia panoja takana aivan eri asia kuin ensimmäinen asiakas. Itse ajattelisin että joku kymppitonni ok tuntemattoman kanssa sitten vakkarisuhde kestänyt vähintään kymmenen vuotta ja tunnetaan hyvin, mennään sovitulla normitaksalla.

Kuinka monen vanhan vakkarin kanssa suostuisit tällaisiin diileihin kerralla? Jos teoriassa asiakkaat pysyisivät samoina aina vaan.
𝐁𝐁𝐖 𝐌.𝐈.𝐋.𝐅.
-------------
𝓔𝓼𝓬𝓸𝓻𝓽
𝕂𝕠𝕦𝕧𝕠𝕝𝕒 𝟚.-𝟛.𝟠.

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #6 : Heinäkuu 23, 2025, 20:33:27 »
Yleensä jätän vastaamatta jos tätä kysytään viestissä mutta joskus sanoin jollekin, että 20k käteisenä tiskiin niin onnistuu. Todellisuudessa sellaista hintaa ei ole millä tähän suostuisin.
☀️ Lomalla 😎

Poissa Kalamaja

• Full Member
« Vastaus #7 : Heinäkuu 23, 2025, 20:57:10 »
Todellisuudessa sellaista hintaa ei ole millä tähän suostuisin.

Kaikilla on joku hinta.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
« Vastaus #8 : Heinäkuu 23, 2025, 21:11:43 »
^Ei kaikilla, eikä kaikkeen.
Tuo nyt on vain sellainen sanonta, joka kuulosaa nasevalta ja jota viljellään, mutta vailla totuuspohjaa.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #9 : Heinäkuu 23, 2025, 21:12:51 »
Todellisuudessa sellaista hintaa ei ole millä tähän suostuisin.

Kaikilla on joku hinta.

Mun hinta on parisuhteessa syntynyt luottamus. Sellaista rahasummaa ei ole millä sen voi ostaa. Arpapeliä en pelaa enkä ota turhia riskejä.
☀️ Lomalla 😎

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (16)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #10 : Heinäkuu 23, 2025, 21:18:19 »
Yleensä jätän vastaamatta jos tätä kysytään viestissä mutta joskus sanoin jollekin, että 20k käteisenä tiskiin niin onnistuu. Todellisuudessa sellaista hintaa ei ole millä tähän suostuisin.

Joo siis samat ajatukset oikeesti. 5 miljoonaa oli nyt vaan semmonen huumori heitto. En tosissaan koskaan suostuisi paljaalla hommiin. 😊
Jotain tuhmia ajatuksia😘

Poissa sannahunaja

• Full Member
  • Galleria (4)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #11 : Heinäkuu 23, 2025, 21:29:34 »
Puhtaasti pelkkänä ajatusleikkinä voisin vastata 10 000 000€ ja jos saisin itse valita, kuka tämä asiakas olisi. Mikä ehkä jo antaa viitettä, ettei näin tule tapahtumaan. Henk.koht. paljaalla paneminen on vain yksinkertaisesti äärimmäinen raja, jota en maksuseksin kuvioissa halua ylittää. Järkisyinä mahdolliset terveysriskit (joita ei musta pitäisi joutua kertomaan), mutta tähän liittyy myös vahva tunnepuolen raja.

Noin yleisesti aiheeseen liittyen. Tätä kysellään yllättävän (?) paljon. Keskimäärin kysyjän tarjoama extra paljaalla panemisesta on liikkunut 50-200 eurossa, mille ei voi kuin nauraa, deletoida ja blokata. Mutta joskus, jos on sattunut olemaan sopivasti luppoaikaa, olen hieman viihdyttänyt itseäni. Vastatarjoukseni on ollut useimmiten miljoona. Joskus olen kysynyt, että haluatko näin kovasti isäksi. Oikein idioottimaisiin viesteihin olen vastannut juu, pannaan vaan paljaalla. Saat kaupan päälle sukupuoliherpeksen. Mitä huom. mulla ei todellakaan ole, kunhan vain haluan tehdä selväksi kysymyksen vaarallisuuden.
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (23)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12 : Heinäkuu 23, 2025, 21:55:07 »
Useimmiten tarjous on tosiaan satanen normihinnan päälle eli naurettavaa edes ehdottaa moista ja joutua älä vastaa -listalle. Joskus muutaman kerran käyneet asiakkaat yllättävät ehdotuksella voitaisko olla ilman kumia nyt kun ollaan tuttuja, ja nämä ovat naimisissa olevia miehiä. Pettämiseen en ota kantaa mutta tuollainen välinpitämättömyys monta eri ihmistä kohtaan on asia jota en ymmärrä! Murr!
𝐁𝐁𝐖 𝐌.𝐈.𝐋.𝐅.
-------------
𝓔𝓼𝓬𝓸𝓻𝓽
𝕂𝕠𝕦𝕧𝕠𝕝𝕒 𝟚.-𝟛.𝟠.

Poissa Kalamaja

• Full Member
« Vastaus #13 : Heinäkuu 23, 2025, 21:59:30 »

Mun hinta on parisuhteessa syntynyt luottamus. Sellaista rahasummaa ei ole millä sen voi ostaa. Arpapeliä en pelaa enkä ota turhia riskejä.

^Ei kaikilla, eikä kaikkeen.
Tuo nyt on vain sellainen sanonta, joka kuulosaa nasevalta ja jota viljellään, mutta vailla totuuspohjaa.

Kyllä minä ainakin antaisin naapurin Pertille miljoonasta paljaalla. Tavallaan on jopa kadehdittavaa, että teidänlaisia idealisteja on vielä olemassa. Älkää ikinä muuttuko.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • Galleria (2)
« Vastaus #14 : Heinäkuu 23, 2025, 22:04:02 »
Kyllä minä ainakin antaisin naapurin Pertille miljoonasta paljaalla. Tavallaan on jopa kadehdittavaa, että teidänlaisia idealisteja on vielä olemassa. Älkää ikinä muuttuko.

Riittäisikö vaikka puoli miljoonaa?

-- Naapurin tinkaava Pertti

Poissa Miira N

• Jr. Member
  • Galleria (1)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #15 : Heinäkuu 23, 2025, 22:13:32 »
Tähän aiheeseen liittyy todella paljon stigmaa, joten mietin ensin vastaanko ollenkaan. En kuitenkaan koe, että paljaalla myyminen on kauheinta, mitä elämässään voi tehdä, jos sen tekee vastuullisesti ja koska harva varmasti asiaa myöntää niin ollaan nyt sitten rohkeita.

Korostan, etten enää tarjoa kyseistä palvelua, enkä ole tarjonnut vuosiin. Tarjosin sitä kuitenkin silloin, kun minulla ei ollut verkostoa, enkä mistään tiennyt mitään. Pyysin 800e/tunti (minimihintana) ja muutama yksittäinen asiakas sen maksoi - tarkoitus ei ollut alunperinkään tehdä sitä kuin yksittäisenä bonuksena ja kävin aina heti itämisajan salliessa testeissä. En koskaan saanut mitään tauteja, mutta olen tyytyväisempi näin,

Nyt jo kokeneempana priorisoin tietysti tautiturvallisuuden ja lähinnä loukkaannun kumitta ehdotteluista, koska kyllähän siinä vaarannetaan palveluntarjoajan turvallisuus.

Lisäys: 800e on tietysti vähemmän kuin viisi miljoonaa, mutta huomautan, että itse hinnoittelin sen vuosia sitten niin, että sen oli tarkoitus olla realistinen. Nykyinen hintani olisi varmaan about 50 000e - en koe edelleenkään, ettenkö voisi sitä tehdä, mutta nyt minulla on varaa hinnoitella se oikeasti niin, että tuolla rahasummalla saisi hankittua parit testit ja asioiden mennessä huonosti myös terveydenhuoltoa. Sen mukana tulisi myös stigmaa muutama täyslaidallinen, joten se korvaisi sen henkisen kärsimyksen. Ja jos todella saisin myytyä tapaamisen hintaan 50k niin olisin lähinnä ylpeä, sillä tuollaiseen saa jo olla vähän enemmän kuin rapakon takana asuva hupakko.

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2025, 22:22:56 kirjoittanut Miira N »
Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Poissa Kalamaja

• Full Member
« Vastaus #16 : Heinäkuu 23, 2025, 22:18:26 »

Riittäisikö vaikka puoli miljoonaa?

-- Naapurin tinkaava Pertti

Hulluhan sitä on, jos ei puolta tarjoa, mitä pyydetään!

Jos tuot Juhla Mokkaa tullessasi, niin se on varttimiljoona ja kättä päälle.

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #17 : Heinäkuu 23, 2025, 22:42:03 »
Sivuaa vahvasti normiryhmien keskustelua millä hinnalla antaisit  no valtaosa tietty vastaa ei mistään hinnasta tai just tyyliin miljoona. mutta jos tulisi

tosipaikka ja joku rupeaisi laskemaan seteleitä käteen vaikka 10k  sanon että monella mieli vaihtuisi kun tietää " tämä tarjous ei toistu ".
kysyvälle vastataan

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (23)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #18 : Heinäkuu 23, 2025, 22:47:53 »
^ Tiedätkö missä ajassa hupakko tienaa kymppitonnin ihan ilman ihmeellisiä diilejä?  ;)

Mutta joo, luulen myös että aika moni joustaisi periaatteistaan kun sopiva summa lyötäisiin pöydälle. Ja yhtä moni taas ei.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2025, 22:57:30 kirjoittanut Vilmaliini »
𝐁𝐁𝐖 𝐌.𝐈.𝐋.𝐅.
-------------
𝓔𝓼𝓬𝓸𝓻𝓽
𝕂𝕠𝕦𝕧𝕠𝕝𝕒 𝟚.-𝟛.𝟠.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • Galleria (2)
« Vastaus #19 : Heinäkuu 23, 2025, 23:10:53 »
^ Tiedätkö missä ajassa hupakko tienaa kymppitonnin ihan ilman ihmeellisiä diilejä?  ;)

Tämä itseasiassa on melko vaikeaa ulkopuolisen arvioida. Anna kun yritän (ei tarvitse vastata):

Jos oletetaan keskimääräinen yrittäjänä toimiva, varsin suosittu, ei-keikkaileva hupakko, niin:

5pv viikko, 8h päivä, joista puolet asiakaskohtaamisia, 250€/h suomihinnalla. Loput ajasta asiakaskommunikaatioon, valmistautumiseen, mainostamiseen, siivoamiseen, taukoihin yms.

Sisääntuleva kassavirta noin 20k€ / kk, siitä kun vähentää verot, kulut ja YEL:in, niin käteen jää noin 10k€/kk nettoa.

Miehille myyvä mieshupakko kenties saa puolet tuosta? Ja naisille erittäin onnistuneesti myyvä mieshupakko (onko sellaisia edes) saa maksimissaan neljänneksen.