Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Vakkarin kanssa melkoinen yllätys
velihopea:
--- Lainaus käyttäjältä: mattssonni - Heinäkuu 21, 2025, 21:15:43 ---Tänne kommentteihin ilmestyy nyt kaikenlaista kummallista...
--- Lainaus käyttäjältä: velihopea - Heinäkuu 21, 2025, 19:09:33 ---pidän kyllä aika outona, että ihmiset jättävät ehkäisyn pois, kun tulevat tutuiksi, jos ei parisuhdetta olla virittämässä :o
--- Lainaus päättyy ---
Tuota... aloituksessa kyllä sanottiin, että e-pillerit olivat käytössä.
--- Lainaus päättyy ---
Sinä se mattssonni jaksat aina besserwisseröidä, vaikka et kaikkia viestejä ajatuksella lukisikaan. Luin kyllä aloituspostin, mutta sitten aloittaja myöhemmin kirjoittelee näin. Ihan suora lainaus:
--- Lainaus käyttäjältä: zerz - Heinäkuu 21, 2025, 18:16:38 ---Vastaan vielä epäilijöille, että kyllä tämä tarina on valitettavasti tosi. Aluksi käytimme ehkäisyä, mutta kun naama ja ihminen tulee tutuksi niin se jätettiin pois. Sovittiin myös silloin, että molemmat käyvät säännöllisesti testeissä ja tulokset näytetään avoimesti. Minulle tämä oli lottovoitto järjestely, koska en muuten jaksa enää pelailla naisten kanssa vaan tavaraa niiltä haluan. Nyt toki asetelma meni hieman sekaisin, mutta aika näyttää menikö huonompaan. Ja kyllä, korkkasin savuisen viskin tähän omien tunnekuohujen hillitsemiseksi.
--- Lainaus päättyy ---
”Aluksi käytimme ehkäisyä, mutta kun naama ja ihminen tulee tutuksi niin se jätettiin pois.”
Niinhän tuossa lukee selvällä suomen kielellä. Miten tätä sitten pitäisi tulkita, kertonee aloittaja itse. Besserwisserien kommenteilla voi pyyhkiä sitä mikä mulla on exit only.
Pupu7000:
^^ Vaikka olisi kuinka sovittu yhdessä, viime kädessä vastuu omasta ehkäisystä on itsellä. Ei voi ruiskia ympäriinsä ja olettaa sen olevan seuraamuksetonta vain, koska on yhdessä sovittu. Se on juuri sitä oman vastuun välttelyä, kun annetaan toisen hoitaa ehkäisyasia käytännössä täysin yksipuolisesti ja itse kylvetään ihan minne vakoon sattuu. Ei tämä saisi olla aikuiselle miehelle (aloittajalle) vaikea asia ymmärrettäväksi.
mattssonni:
^periaatteesta ja varsinkin sen pragmaattisuudesta & realistisuudesta olen kanssasi samaa mieltä.
AnnaVonB:
Jokaisen miehen olisi syytä tiedostaa tämä: joka kerta kun panet paljaalla annat vastuun omasta tulevaisuudestasi toisen käsiin. Se, onko raskaus tapahtunut vahingossa vai tarkoituksella on sivuseikka, sillä päätöksen siitä mitä raskaudesta seuraa tekee loppujen lopuksi kuitenkin nainen. Toki yhdessä voi sopia, mutta nainen päättää kehostaan joten miehen kannattaa se muistaa aina silloin kun tekee mieli olla ilman kumia.
Miehellä on vain kaksi keinoa varmistua itse omasta vastuustaan: kumi ja vasektomia.
zerz:
--- Lainaus käyttäjältä: Vilmaliini - Heinäkuu 21, 2025, 18:28:35 ---Viestihistorian perusteella aloittaja on ukkomies, ja pelehtii myös miesten kanssa. Miten tämä yhtälö toimii käytännössä kotona olevan puolison kassa jos vetelee paljaalla pitkin kyliä.
Panee paljaalla, käy testeissä ja on koskematta omaan puolisoon kunnes testitulos on valmis?
--- Lainaus päättyy ---
Niin, ukkomiehen rooli on mitä on. Voi olla naimisissa käräjäoikeuden mukaan ja asua erillään pitkään ja olla kummallakin omat elämät sekä kumppanit. Tilanteet ovat välillä normista poikkeavia.
Olen toki aina ollut seksuaalisesti kiinnostut ihmisistä ja kokemuksia olen jonkin verran hankkinut. Aina kuitenkin naisen kanssa paras ja mukavin olla lähekkäin.
Hyvää kesän jatkoa Vilmaliinille!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta