Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Vakkarin kanssa melkoinen yllätys

<< < (8/37) > >>

Vilmaliini:
^ Tottakai olen tietoinen että suhteita on erilaisia, eikä mitään väärää yhdessäkään mallissa. :)
Tässä vain ehkä ammatista johtuen sana "paljaalla" saa punaiset liput liehumaan silmissä, mikä ei ole ollenkaan huono asia, niin koetin hahmotta kuviota.

zerz:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilmaliini - Heinäkuu 21, 2025, 22:25:38 ---^ Tottakai olen tietoinen että suhteita on erilaisia, eikä mitään väärää yhdessäkään mallissa. :)
Tässä vain ehkä ammatista johtuen sana "paljaalla" saa punaiset liput liehumaan silmissä, mikä ei ole ollenkaan huono asia, niin koetin hahmotta kuviota.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä se vähän särähtää itselläkin korvaan (paljaalla), mutta olemme kuitenkin alan sivustolla, joten menkööt. Sanotaan näin, että jätimme aikanaan suojauksen pois yhteispäätöksellä molempien mielihyvän hakemiseksi. Noh, nyt kävi näin  :)

velihopea:

--- Lainaus käyttäjältä: AnnaB - Heinäkuu 21, 2025, 21:59:07 ---Jokaisen miehen olisi syytä tiedostaa tämä: joka kerta kun panet paljaalla annat vastuun omasta tulevaisuudestasi toisen käsiin. Se, onko raskaus tapahtunut vahingossa vai tarkoituksella on sivuseikka, sillä päätöksen siitä mitä raskaudesta seuraa tekee loppujen lopuksi kuitenkin nainen. Toki yhdessä voi sopia, mutta nainen päättää kehostaan joten miehen kannattaa se muistaa aina silloin kun tekee mieli olla ilman kumia.

Miehellä on vain kaksi keinoa varmistua itse omasta vastuustaan: kumi ja vasektomia.

--- Lainaus päättyy ---

[sarcasm] Vain sata tai parisataa vuotta sitten asia taisi olla vielä toisinpäin. Ruuttaamalla rojut torveen vaikka satunnaissuhteessakin mies sai sukuaan jatkettua. Joskus näiden äpäriksikin kutsuttujen lasten isät löytyivät ja jotain joutuivat kenties maksamaankin. Aika usein kuitenkin selvisivät ns. kuin koira veräjästä.
[/sarcasm]

Nykyajan feministisessä yhteiskunnassa ja kaiken paljastavien DNA-testien ajassa vastuu on kääntynyt toisinpäin. Ja tätä myös naiset osaavat käyttää hyväkseen, jos lapsen haluavat.
Joo, pennut on tehty ja putket poikki. Onneksi 😅

mattssonni:

--- Lainaus käyttäjältä: AnnaB - Heinäkuu 21, 2025, 21:59:07 ---Jokaisen miehen olisi syytä tiedostaa tämä: joka kerta kun panet paljaalla annat vastuun omasta tulevaisuudestasi toisen käsiin. Se, onko raskaus tapahtunut vahingossa vai tarkoituksella on sivuseikka, sillä päätöksen siitä mitä raskaudesta seuraa tekee loppujen lopuksi kuitenkin nainen. Toki yhdessä voi sopia, mutta nainen päättää kehostaan joten miehen kannattaa se muistaa aina silloin kun tekee mieli olla ilman kumia.

Miehellä on vain kaksi keinoa varmistua itse omasta vastuustaan: kumi ja vasektomia.

--- Lainaus päättyy ---

Suuri realisti on puhunut (tämä ei ole sarkasmia). Elävässä elämässä realiteetti on tasan tarkkaan juurikin tuo, halusi tai ei.

Ja kun vielä kumi ja vasektomiakaan ei anna 100%n takuuta, kannattaa olla panematta, jos seurauksista ei halua vastata.

zerz:
Tämä postaus ketjun aloitukseen oli vain terapiaa tuoda omia ajatuksia ulos tämän tunnekuohon keskellä. En kuitenkaan voi oiken näistä asioista rehellisesti esim. ystävilleni kertoa, että mikä homma  :)

Näin miehenä voin kertoa, että on hyvin haasteellista kieltäytyä kumin pois jättämisestä ihmisen kanssa kehen luottaa ja tuntee kovaa seksuaalista viehätystä kun siitä alkaa keskustella. Arvon veljet minun saappaissa olleet/olevat voivat varmaan allekirjoittaa tämän. Ei lasketa kuitenkaan mukaan siitä seurannutta raskautta. Olen siinä varmasti Suomessa harvinaisuus  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta