Kävin. Homman sopiminen textarilla oli sujuvaa. Rauhallisessa sijainnissa olevan asunnon oven avasi erittäin solakka nainen punaisissa hepeneissä ja piikkikoroissa. Ilmoituksen kuvat pitävät paikkansa ja ikäluokkakin. Kroppa on ikäisekseen tosi timmi, mimmu sanoikin harjoittavansa ruumiinkulttuuria, joka kyllä näkyy. Rinnat olivat tuolle kropalle aiiivan täydelliset, mahtavat Ambersonit, ehostettua mallia.
No hommat alkoi siten, että isäntä löi pöytään, nimittäin maksuvälineen ja siirryttiin buduaarin puolelle. Yksipuolinen riisuminen, koska neidillä oli jo valmiiksi varsin antavat ne hepeneet.
Sitten kehiin jo täältä poistuneen kirjoittajan sanoin laatu_suihin_otto. Varsin vaatimaton värkkini upposi juurta jaksain ja ei, pohjaa ei tunnettu lain. Tämän kokeneen muidun kurkulle ei ole vetänyt vertaa kuin tuplasti nuorempi petitepearlie. Mutta tämä täti kun hakkasi kullillani kurkunpäätänsä, sormi hakeutui kutittamaan persreikääni, huudahdin että "Tuulikki, tää on taivas!"
Kun lähes itseni ikäisen mamelin meikit valuu, naama on kuolassa eikä toimenpiteen suorittajaa väsytä vielä yhtään, tunnelma on paljon rivompi kuin paukuttaessani 25-vuotiaan mimmin kitakielekettä.
Tässä vaiheessa kellekään ei lie epäselvää, että tämä tyttö ottaa myös parrun perseeseen kuin aikapoik... siis ammattilainen.
Aiemmin ketjussa mainittua sekavuutta en havainnut, tai olen sitten ihan umpitollo. Kova likka huastamaan, joka voi olla merkki vaikka mistä, jopa piilevästä savolaisuudesta, mutta minua ei haitannut, koska maltoin kuunnella ja tulkita rauhassa. Itse aktin jälkeen juteltiin jonkin aikaa yya-sopimuksen hengessä. Itsekseni totesin, että ehkä kuitenkin tällaisen kokeneen ammattilaisen, tai siis ikäiseni tapaamisesta saan kuitenkin enemmän irti, kuin normielämässä saavuttamattoman kaksvitosen syväkurkun tapaamisesta. Hän tarjoaa kaiken sen, ja vähän enemmänkin - kokeneempana pakettina - mitä Nata tarjosi aktiiviaikoinaan. Kun itse olen varreltani lyhyenläntä tynkä, seuraaavalla kerralla toivon tapaamista ilman korkkareita 😀. Suosittelen herrasmiehillle.