Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Millaisia palveluita nainen toivoo mieheltä  (Luettu 1339 kertaa)

Poissa PleasureBear

• Newbie
  • Galleria (1)
  • * Kelpo kaveri
Millaisia palveluita nainen toivoo mieheltä
« : Heinäkuu 18, 2025, 23:43:01 »
Toteutan naisten unelmia ja haaveita luottamuksella, mutta mielenkiinnosta - mitä palveluita nainen voisi mieheltä toivoa maan ja taivaan väliltä? :)

Poissa Meeme

• Sr. Member
  • Galleria (8)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Millaisia palveluita nainen toivoo mieheltä
« Vastaus #1 : Heinäkuu 19, 2025, 14:32:05 »
No mie ainakin sanoisin tähän oman kokemukseni kohalla, että jos se asiakas on juuri se 80 v Tyyne 150 kg, voisit ajatella, että henkinen ikä meillä ikälopuilla on kuitenkin 25 v ja olemme jääneet kaipaamaan sitä 25 v pystyrintakroppaa. Pidät asiakasta kiihottavana ja haluttavana.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (23)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2 : Heinäkuu 19, 2025, 14:46:10 »
Toivoisin ainakin kunnollisia kuvia ennen kun voisin edes harkita palveluntarjoajasta unelmoimista. Muita kun kyrvän kuvia mitä suurin osa naisille suunnatuissa ilmoituksissa näkee. En tiedä onko sinulla enemmän kuvia esillä jossain tai missä ilmoittelet niin tarkoitan yleisesti.

Jos ostaisin seuralaispalveluita, tarkistaisin ihan ensin mikä on palveluntarjoajan asenne naisia ja erilaisia vartaloita kohtaan. Tiedän ystävän kokemuksen jossa myyvä osapuoli näkyvästi teki selväksi että ostava osapuoli ei kiihottanut häntä millään tavalla.  Eikä ihan varmasti naishupakkokaan kiihotu jokaisesta asiakkaasta mutta palvelee silti iloisesti.
𝐁𝐁𝐖 𝐌.𝐈.𝐋.𝐅.
-------------
𝓔𝓼𝓬𝓸𝓻𝓽

Poissa namnam

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3 : Heinäkuu 19, 2025, 18:55:28 »
No joo, kaksi samaa kuvaa kulli velttona? Ja kullin kuvaa en haluais edes ilmossa nähdä jos sulla ilmo jossain muualla on. Hiekkaranta ehkä on paratiisi, mut,,

Kypsää Seuraa Jyväskylä

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #4 : Heinäkuu 19, 2025, 19:10:19 »
https://www.perthsensualmassage.com.au/erotic-massage-options

Tuosta voit ottaa vähän mallia, miten maailmalla homma toimi.. nettisivut / mainonta, palvelut, sisustus jnejne. Mun mielestä nuo sivut vastaa aika hyvin myös kysymykseesi, mitä nainen haluaa.. Ja kulli on piilossa housuissa, koska naiset nyt vaan inhoaa kullin kuvia (paitsi jossain as:ssa)
*pikkuPullea mature*

Poissa Tiia

• Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #5 : Heinäkuu 19, 2025, 19:22:28 »
Toivoisin ainakin kunnollisia kuvia ennen kun voisin edes harkita palveluntarjoajasta unelmoimista. Muita kun kyrvän kuvia mitä suurin osa naisille suunnatuissa ilmoituksissa näkee.

Tämä.

Mä tosin oon vielä vaativampi: oon ostanut palveluita vain sellaisilta mieskollegoilta, jotka oon tavannut IRL ja tiedän, millaista heidän läsnäolonsa on.
✨Porissa Annun kanssa 25.-26.7.✨

Uusimpia kuvia

Poissa Terttumarica

• Jr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #6 : Heinäkuu 19, 2025, 19:29:29 »
Jos mä ostaisin seksiä, niin sen myyjän pitäisi lähtökohtaisesti jo tietää todella hyvin, mitä naiset yleensä haluavat ja lisäksi osata lukea tarkkaan tilannetta ja fiiliksiä, olla tunneälykäs. Yksityiskohdat sitten sovitaan erikseen.

Tunnen henkilökohtaisesti kaksi miespuolista (entistä) seksityöntekijää ja uskon, että molemmat olivat kohtuullisen hyviä työssään. Heistä en munakuvia nähnyt missään, mutta molemmat osaavat keskustella ja ovat älykkäitä.

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (23)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : Heinäkuu 19, 2025, 19:33:15 »
^^ Ymmärrettävää! Jonkunsortin demiseksuaalina myös minun on vaikea himoita jotain jota en tunne.

Yritän kuitenkin vastata alkuperäiseen kysymykseen mitä nainen voisi himoita.
Läsnäoloa treffeillä, että ylpeys loistaa poissaolollaan, hyvää keskustelua. Mutta minä olen niin kranttu että jos aistin että aihe ei kiinnosta vastapuolta, lähden menemään.
Sytyn himosta, katseista ja tunteesta että toinen haluaa. Tätä on varmaan vaikeampi myydä naiselle. En tiedä! Olisi kiva kuulla kokemuksia naisilta jotka ovat ostaneet onnistuneen kokemuksen. Vanilja bfe-kokemuksen eikä sidontaa ja piiskaamista mitä  aina media esittää.
𝐁𝐁𝐖 𝐌.𝐈.𝐋.𝐅.
-------------
𝓔𝓼𝓬𝓸𝓻𝓽

Poissa PleasureBear

• Newbie
  • Galleria (1)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Heinäkuu 20, 2025, 02:57:07 »
Mietin kun aiemmin kohdallani en ole tehnyt ilmoituksia minnekään ja tänään on ensimmäinen kerta kun edes julkisesti asiasta julkaisen mitään.

Asiakkaani tällä hetkellä ovat tulleet livenä tapahtumissa, eri tilaisuuksissa, sosiaalisen median sekä puskaradion kautta - usein aitojen kohtaamisien kautta, missä uskon naisen saaneen palveluideni ideasta parhaan kuvan.

ps. Ainakin täällä on kieltämättä sellainen tunnelma että oma tekeminen tai kommentointi ei ole kovin tervetullutta, en tiedä sitten minne laittaa ilmoitusta.

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
« Vastaus #9 : Heinäkuu 20, 2025, 06:41:36 »

Käytävätkö naiset palvelua jossa timmikroppainen ja kookkaan varustuksen omaava,alasti toimiva mieshieroja?
miten kuuluu viidakon laki?

Poissa namnam

• Full Member
« Vastaus #10 : Heinäkuu 20, 2025, 10:00:41 »
Vastasit tiedusteluun, että kuvauksellinen elämys tarkoittaa kuvaamista. Kysyn, miksi et kirjoittanut sitä tähän "ilmoitukseesi" niin? Tarjoat kuvauspalveluita? Ja että ostaja saa selkeän sopimuksen kuvien käytöstä kellä niihin on oikeus?

Rakastat kauneutta ja naisellisia muotoja. Kirjoitit myös palvelusi ovat kaikille. Eivät ne ole oman tekstisi mukaan. En ole ainoa jolle tuo lause on särähtävä.

Olet noviisi se toki on ymmärrettävää, kaikki me ollaan oltu joskus kokemattomia ja vuosien myötä homma hioutuu.

Tämä palsta on maksuseksille ja sinulle vastanneet ovat olleet pitkän linjan naispuolisia seksityöntekijöitä. Ikääkin osalla meistä jo on eli ihan siviili elämästäkin kokemusta.

Kypsää Seuraa Jyväskylä

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (16)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #11 : Heinäkuu 20, 2025, 11:53:50 »
Ihan ensinnäkin tervetuloa mukaan joukkoon 😊

Vastauksena kysymykseen, ilmoituksen pitäisi olla ensinnäkin houkutteleva ja hyväksyvä, että kiinnostuisin palveluiden ostamisesta. "Luokseni voit tulla juuri sellaisena, kuin olet" on erittäin hyvä myyntilause.

Kivat ja hyvät kuvat on yksi oleellinen juttu. Pippeli siis piiloon, koska todella harva nainen kiihottuu pelkän peniksen näkemisestä. Kiusoittelevat kokovartalokuvat on paljon kivempia, oli sitten viimeisen päälle treenattu kroppa tai ihan tavallinen keskiverto miehen kroppa. Pääasia on se että kuviin panostaa. Netistä löytyy varmasti paljon inspiraatiota kunnollisiin kuviin. Aika harvalla nais pt:lläkään on lettu levällään kuvissa 😊

Kunnollinen kuvaus siitä, mitä teet. Millaista hierontaa sinulta saa. Noista kuvauspalveluista myös kirjoittaisin ihan selkokielellä, koska en ainakaan itse ilman selvennystä ymmärtänyt edes, mitä kyseinen lause tarkoittaa. Jos käytät hieronnan ohella esimerkiksi leluja, niin niistä olisi kiva saada infoa viimeistään copy pastessa, kun ottaa yhteyttä.

Naisen orgasmi on sen verran monimutkainen juttu, että itselle olisi todella tärkeää tulla kuulluksi siitä, mikä juuri minulle toimii. Koska se, mikä toimii yhdelle, ei välttämättä toimikaan toiselle. Eli nasille kun tarjoaa palveluita, niin ennakko suunnittelu on aika olennaisessa asemassa.

Nämä nyt on sellaisia ajatuksia, mitä itselle herää, kun mietin skenaariota, jos ostaisin palvelua itselleni.
Jotain tuhmia ajatuksia😘

Poissa Nellanoora

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #12 : Heinäkuu 20, 2025, 14:02:43 »
Komppaan edeltäviä eli sytyn ainakin itse aidosta läsnäolosta ja siitä, että koen olevani himoittu, sellaisena kuin olen. On ollut muuten tosi suuri onni saada asiakkaikseen sellasia herrasmiehiä, jotka käyttäytyvät juuri näin. Kiitos teille! Sytyn kohteliaista, kunnioittavasta käytöksestänne niin, että pillu kostuu jo pelkästä ajatuksesta tavata teidät taas.

Jos teitä ei olisi, ostaisin itselleni palvelua alan ammattilaiselta.

Sellaiselta, joka tosiaan ilmossaan esittelee jotain muuta kuin kulliaan, kuvauspalvelujaan tai hierontataitojaan. Haluaisin siis kohtaamista, kosketusta, jossa tuntisin oloni turvalliseksi ja äärettömän himoituksi.

Oikeastaan tällaisen miehen kohdatessa on ihan sama, miltä tyyppi näyttää, minkä ikäinen tai kokoinen hän on. Ihoyhteys, kosketuksen tuntu, puhdas tuoksu...Uuuh!
💋 Pillua ja persettä, myös OF 💋 Helsinki 3.8. - 7.8.2025 💋

Poissa Meeme

• Sr. Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #13 : Heinäkuu 20, 2025, 14:22:21 »

Tuosta voit ottaa vähän mallia, miten maailmalla homma toimi.. nettisivut / mainonta, palvelut, sisustus jnejne. Mun mielestä nuo sivut vastaa aika hyvin myös kysymykseesi, mitä nainen haluaa.. Ja kulli on piilossa housuissa, koska naiset nyt vaan inhoaa kullin kuvia (paitsi jossain as:ssa)

Oh, Heti kun näin tän miehen pellavapaidassaan. alkoi panettamaan.
Siihen ei kullin kuvia tarvii.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #14 : Heinäkuu 20, 2025, 18:44:49 »
^Eikä mies ole edes mitenkään erityisen komea, pikemminkin ihan tavallisen näköinen ja saa silti pelkällä olemuksellaan sukat pyörimään jaloissa
*pikkuPullea mature*

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (16)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #15 : Heinäkuu 20, 2025, 18:57:08 »

Oh, Heti kun näin tän miehen pellavapaidassaan. alkoi panettamaan.
Siihen ei kullin kuvia tarvii.

Kurkkasin uteliaisuudesta ja huh huh 🥵 Kaikki noilla sivuilla oli just kohdillaan. Ja tosiaan ei tuo mies keskivertoa kummoisemman näköinen ole, mutta se tunnelma minkä onnistui luomaan, oli kyllä ihan käsin kosketeltavissa. Ja tosi hyvin kertoi mitä tekee jne.
Jotain tuhmia ajatuksia😘