Ihmisillä on kaikenlaisia fetissejä ja mieltymyksiä. Yhden pt:n ilmoituksessa kerrottiin ihosairaudesta, joka näkyy. Samalla todettiin, että mikäli tämä on este, ei kannattane tavata. Naisen tietyntyyppinen vartalon iho on itselleni yksi niistä tekijöistä, jotka kohottaa palveluntarjoajan arvoa (esteettisenä kohteena). Niinpä tämä muutoin mielenkiinnon herättäneen pt:n ilmoitus(välilehti) sulkeutui ja huomio siirtyi seuraavaan.
Joillakin harvoilla pt:illä voi olla yksi kehollinen tekijä, joka nostaa hänet kaikkien muiden yläpuolelle asiakkaan silmissä: tietynlaiset, omaan tuntumaan täydelliset rinnat (ja hyvä seksi) ovat olleet tällainen vaikutin, toisella kerralla täydellisyyteen trimmattu peppu (ja hyvä seksi) yhdessä kapean vyötärön kanssa. Kolmannella se oli kasvot ja hiukset, jotka muistuttivat jotain nuoruuden fantasiaa, yhdessä seksikkään kropan, yleisen olemuksen ja huippuunsa viritetyn femiinisen viettelytaidon kanssa. Tässäkin hyvä seksi oli se olennainen komponentti, joka sai palaamaan uudelleen ja uudelleen.
Itse tykkään kauniista kasvoista, mutta kauniita kasvoja on vain niin hemmetin harvassa. Niissä on jotain muuta kuin se, mitä instagrammissa pidetään kauniina.
Eli omasta puolesta sanoisin: jos sinun kanssa on hyvää seksiä ja sinusta sattuisi löytymään jokin subjektiivisesti syväresonoiva tekijä, niin varmaan ainakin kerran voisi kokeilla toimiiko vai ei. Jos olisi jo vakkarisuhde, niin sitten joko jatkaisi tai laittaisi paussille (mikäli sen sallisit, närkästymättä) siksi aikaa, kunnes on kerennyt käydä hoidettavana.
Toki vakkarina sitä voisi kokea inhimillistä velvollisuutta kantaa kortensa kekoon toisen avuksi, mikäli hoidot olisi siitä kiinni (tässä julkisen hoidon lääketieteellisessä ihmemaassa).
Ilkeiden ihmisten osalta voi vain sanoa, että älä välitä persoonallisuushäiriöisistä. Kuka tahansa voi ajatella toista ihmistä rumaksi, mutta vain tietyt ihmiset tuovat sen ilmi. Sellainen toimii kuin helistin kaulassa - muut osaavat sen ansiosta välttää ko. yksilöä.
Ja jos välillä kaipaa kehuja, niin kropasta voi aina pitää huolta ja postailla kivoja kuvia esim. tälle foorumille

Lisäys: Palvelunostajalta hyvä pointti. Muistelin itse toista elokuvaa - jokin tarkka-ampujaan liittyvää - jossa käytettiin osittaista kasvomaskia. Siitä saisi ainakin mulle kelpaavan kinkytapaamisen (kun kroppa on sitä mitä ko. pt:llä on).