Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vakkarini lopetti saan julkaista luvalla  (Luettu 3594 kertaa)

Poissa Johnny Hazard

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vakkarini lopetti saan julkaista luvalla
« Vastaus #20 : eilen kello 18:57:33 »

Jos puhutaan seksin ostamisesta ja siinä asento 69, enemmän olisi käyttöä pituustiedolle lantio/suu-välillä.
Mikäli pt:n ylävartalo on paljon lyhyempi asiakkaan vastaavaan, 69-asento ei onnistu. Pt ei ylety miehen penikseen suullaan.

Minä en ole koskaan huomannut mitään vaikeuksia 69:ssa vaikka pituuseroa on ollut parinkin naisystävän kanssa yli 30 senttiä ja 69 on kuulunut vaikioasentoihin 🤔
Perkaleenmoinen jänis

Poissa wellu

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #21 : tänään kello 00:27:46 »
Saan julkaista luvalla tämän, mutta sovimme että en paljasta vakio tyttöni nimeä.
Tapasin häntä 1,5v ajan ja päätti kertoa lopettaneen. Siinä minä surullisena kysyin viedä hänet sitten syömään kalliiseen ravintolan ja antaa viimeiset puurahat neidolle.
Uutta verkkoa kehiin. Ikävä jäi.
Lisää metsää nurin vaan ja huoriin.

Kieltämättä tuo kommentti viimeisistä puurahoista neidolle hymyilytti.
Riippuu tietenkin metsäpalstan sijainnista ja puustosta, mutta hehtaarista metsää taitaa saada 6.000 euroa?
"Pittää suora olla eikä ajatella pahoja niinkuin maallista mammonaa ja mehtärahoja.(Jaakko Teppo)

Poissa Mangokisu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : tänään kello 04:35:25 »
Tämä on vaativa ala ja ei mitään helppoa rahaa. On ihania tyyppejä, mutta sitten on se toinen ääripää.
Oviperseilijät, hupivaraajat, oharit, kiusaajat ym. Pt:n suojamuuri pitää olla vahva. Mulla se on uhkana rakoilla, jos en intuition varassa ja mitä asiakkaan viesteistä selviää, valitse oikein. Infossa on selkeänä vain naapurintyttö, ylähuulessa arvet, säästän korjaukseen, jos tällaiset jutut risoo etsi kauniskasvoinen, ilmosta löytyy koko kroppaa, osakasvokuvaa ym. Mitä selkeämpi ilmo ja mitä enemmän kasvoja uskaltaa jakaa, sen parempi tuuri… ehkä. Tai sitten ei.  En kyllä ymmärrä niitä miehiä, joiden ainoa tavoite tuntuu olevan kiusaaminen tai haukkuminen. Ja muutenkin jos petite ei kiinnosta, miksi jotkut ottaa yhteyttä vaan sanoakseen olisiko silarien aika 😂 Jos kuvissa ja ilmossa on A-kuppi niin hyvät herrat scrollatkaa eteenpäin kunnes löytyy isotisumissi, helppoa.

Kaikilla palvelualoilla on riski saada aivan jäätävää kuraa niskaan. Se on jollain ilveellä kestettävä ja blokattava sellaiset perseilijät. Ja toivottava ettei niitä jostain kolostaan putkahda lisää kuin sieniä sateella 🍄
naapurintyttö 🐈‍⬛ liikunta, videopelit, musiikki 🩷
scarlip - säästän korjaukseen

https://ko-fi.com/kisumango

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #23 : tänään kello 06:22:25 »
Kävin äskettäin naapurisivustolla kolmesataa ilmoitusta läpi. Suuresti ihmetytti, ettei edes pituutta viitsitä kertoa. 

Jos puhutaan seksin ostamisesta ja siinä asento 69, enemmän olisi käyttöä pituustiedolle lantio/suu-välillä.
Mikäli pt:n ylävartalo on paljon lyhyempi asiakkaan vastaavaan, 69-asento ei onnistu. Pt ei ylety miehen penikseen suullaan.

Missä tarvitaan tietoa koko pituudesta?
Penetraatio seisten?
Eikö silloin ole taas olennaista jalkojen pituus. Mihin kohtaa pt:n lantio ja sukupuolielimet asettautuvat miehen vastaaviin kohtiin.
Pituus on monelle miehelle hyvin oleellinen tieto. Tulee mieleen heti monta kaveria joilla kyrpä sykkii ööbauttia 160cm neidoille. Sitten on niitä jotka haluava amazooneja ja sitten niitä jotka vetelee kaikkea siltä väliltä kunhan pillu löytyy.
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa Tulli

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #24 : tänään kello 07:11:09 »
Kävin äskettäin naapurisivustolla kolmesataa ilmoitusta läpi. Suuresti ihmetytti, ettei edes pituutta viitsitä kertoa. 

Penetraatio seisten?
Eikö silloin ole taas olennaista jalkojen pituus. Mihin kohtaa pt:n lantio ja sukupuolielimet asettautuvat miehen vastaaviin kohtiin.
Pituus on monelle miehelle hyvin oleellinen tieto. Tulee mieleen heti monta kaveria joilla kyrpä sykkii ööbauttia 160cm neidoille. Sitten on niitä jotka haluava amazooneja ja sitten niitä jotka vetelee kaikkea siltä väliltä kunhan pillu löytyy.

Itselle nämä 180cm tai pidemmät lyö isoa lisäkipinää.
Mutta kaikken pituiset kyllä menee. Jos olet pitkä PT niin mainosta sitä 💪
Tissit 😍

Paikalla samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #25 : tänään kello 07:16:52 »
Tämä on vaativa ala ja ei mitään helppoa rahaa. On ihania tyyppejä, mutta sitten on se toinen ääripää.
Oviperseilijät, hupivaraajat, oharit, kiusaajat ym. Pt:n suojamuuri pitää olla vahva. Mulla se on uhkana rakoilla, jos en intuition varassa ja mitä asiakkaan viesteistä selviää, valitse oikein. Infossa on selkeänä vain naapurintyttö, ylähuulessa arvet, säästän korjaukseen, jos tällaiset jutut risoo etsi kauniskasvoinen, ilmosta löytyy koko kroppaa, osakasvokuvaa ym. Mitä selkeämpi ilmo ja mitä enemmän kasvoja uskaltaa jakaa, sen parempi tuuri… ehkä. Tai sitten ei.  En kyllä ymmärrä niitä miehiä, joiden ainoa tavoite tuntuu olevan kiusaaminen tai haukkuminen. Ja muutenkin jos petite ei kiinnosta, miksi jotkut ottaa yhteyttä vaan sanoakseen olisiko silarien aika 😂 Jos kuvissa ja ilmossa on A-kuppi niin hyvät herrat scrollatkaa eteenpäin kunnes löytyy isotisumissi, helppoa.

Kaikilla palvelualoilla on riski saada aivan jäätävää kuraa niskaan. Se on jollain ilveellä kestettävä ja blokattava sellaiset perseilijät. Ja toivottava ettei niitä jostain kolostaan putkahda lisää kuin sieniä sateella 🍄

Idiootteja piisaa. Ikävä kyllä. Välillä on todella vaikeaa ymmärtää joidenkin ajatusmalleja. Ihmiselle pitäisi olla aina ihminen. Palvelualoilla syykin on usein muualla kuin siinä ihmisessä, joka saa sen kuran niskaansa. Hoitoalalla sama juttu. Se hoitaja, jolla ei ole jollekin antaa joka hyttysen pistoon aikaa lääkärille, kun resurssit ovat vähissä, saa myös kuulla kaikenlaista paskaa. Joillakin se ajatusmaaima vaan pyörii itsensä ympärillä ja oman erinomaisuutensa.

Poissa Kunnollinen Tullimies

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #26 : tänään kello 09:08:10 »
Sitä mä kuitenkin ihmettelen kauhiast että miksei hupakot pyri saamaan hyväksi todettuja (kaikki toimii, rajoja kunnioitetaan, ei säätöä) asiakkaita vakkareiksi? Vakkariporukalle tietenkin pieni alennus (vaihtoehtoisesti hinnoittelee ne ekat tapaamiset vähän yli oman sopivan hinnan) jonka myötä turskakin on virallisesti sisäpiirissä. Kerran kysyin pt:ltä (jonka luona oli takana jo noin viisi vierailua) vakkariksi pääsemisestä (pt kertoo antavansa alennusta vakkareille) mutta siihen kysymykseen tuli vähän ylenkatsova vastaus että "vakkariksi pääseminen vaatii paljon muutakin kuin asiallista käytöstä joka on itsestäänselvyys". Eikä tullut vastausta siihen että mitä muuta se sitten vaatii.

Mua kiinnostaisi tietää mikä se sellainen vakkari on joka ei viiden käyntikerran jälkeenkään ole vakkari 🤔 vaan on olemassa joku erillinen vakkarikerho johon pääsee joillain nimeämättömillä vaatimuksilla?

Mitä tarkoittaa "vakkariksi pääseminen"?

Mä itse tulkitsen vakkariksi jokaisen joka käy mun luona säännöllisesti tai epäsäännöllisen usein. Heille on samat hinnat kuin muillekin, mutta sellaisia etuja on mitä uusilla asiakkailla ei ole. Vakkarit saavat mahdollisuuden buukata ajan keikoille ennen muita ja saavat oikeuden varata pitkiä ja etukäteen tarkemmin suunniteltuja tapaamisia ilman varausmaksua. Heidän kanssaan tulee myös viestiteltyä jonkin verran enemmän ennen tapaamista (jos siis itse haluavat) kun tietää, että ei ole ajantuhlaaja kyseessä.

Olen täältä turskien juttuja lukiessani ymmärtänyt, että kaikenlaisia vakkarikäytäntöjä on kuten joillain owo, paljaalla paneminen ja se, että kelloa ei katsella ja samalla rahalla saa merkittävästi pidemmän ajan. Olisi mielenkiintoista tietää paljonko näissä on Lapinlisää ja moniko näistä on esim amatöörejä.

Mitä tulee aloittajaan, niin komppaan Annia siinä, että on täysin sallittua lopettaa kuormittuessaan liikaa ja ymmärrän hyvin sen, että tämän työn asiakasviestintä voi olla raskasta. Itselleni vähän särähti silmään kuitenkin tuo monikossa ilmaisu "tyttöjen hermot" ja "tytöt ei jaksa", kun kuitenkin puhuttiin yhdestä tytöstä.
Esitit hyvän kysymyksen. Missä vaiheessa voi puhua vakkarista ja kuka saa oikeuden määrittää vakkariksi. Kyseinen pt selvästi omi oikeuden määritellä vakkarisuhteen. Kyseinen pt käsitti vakkarin myös niin että vakkareille pitää antaa jotain konkreettista, tässä tapauksessa alennusta. Tän turskan kannukset eivät sinne asti riittäneet jostain syystä.

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #27 : tänään kello 09:46:01 »

Penetraatio seisten?

Suomessa ei taida muutamaa poikkeusta lukuunottamatta olla tarjolla kuusysiä ilman ihmeellisiä virityksiä. Sama koskee kielisuudelmia. Mielestäni on miellyttävää, kun tapaamisten alussa PT:llä (pituus 160 - 170 cm) on korkokengät jalassa. Tuolloin olemme suurinpiirtein kasvokkain ja voin vaikka ihailla naisen kauniita silmiä. Myöhemmin tapaamisessa tosin korkokengistä usein luovutaan.

Yhdessä ketjussa kirjoitettiin, että palveluvalikko on supistunut. Turska taisi antaa esimerkkinä suutelemisen.
Tähän tietenkin pillupoksi tuli ilmoittaan suutelemisesta kieltäytyminen on hänelle kilpailuetu. Hänen mukaansa osa asiakkaista on sellaisia, jotka nimenomaisesti ilmoittavat, etteivät halua suutelua. Näin varmaan on, mutta heitä tuskin on jonoksi asti. Suokkaan horonäyttelyssä oli esillä PT:n asiakaspäiväkirja. Siellä tosiaan oli ainakin yhden kerran merkintä - ei suutelua.

Sivustolla on kertomuksia Saksan FKK-taloista. Ainakin yhdessä tunnin hintaa sisältyy pääsääntöisesti suutelu.
Tämä toki kannattaa varmistaa ennen ostopäätöstä myyjältä. Muuten suutelemisesta voi tulla pyyntö lisämaksusta.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #28 : tänään kello 10:53:08 »
Tuolla ihmeteltiin, että mitä merkitystä on hupakon pituudella tämän mainoksessa. Minulle ainakin on ulkoiset tekijät ovat yksi suurimpia valinnan kriteereitä: tissit, peppu, vartalon muoto, pituus yms. joskus jopa hiusten väri. Mielestäni on outoa väheksyä tällaisia asiakkaiden kriteereitä.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #29 : tänään kello 11:06:28 »
^ Loistavasti sanottu. Rehellisesti sanottuna huorassa minua ei kiinnosta mikään muu kuin ulkoiset puitteet. Esim lihavaa/vanhaa/amazoonia en lähesty. Jollekin toiselle nämä kaikki kolme olisi kuin lotossa voittaisi.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 11:09:46 kirjoittanut Lifti »
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Paikalla häkkisen isa

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #30 : tänään kello 13:49:41 »
Esitit hyvän kysymyksen. Missä vaiheessa voi puhua vakkarista ja kuka saa oikeuden määrittää vakkariksi. Kyseinen pt selvästi omi oikeuden määritellä vakkarisuhteen. Kyseinen pt käsitti vakkarin myös niin että vakkareille pitää antaa jotain konkreettista, tässä tapauksessa alennusta. Tän turskan kannukset eivät sinne asti riittäneet jostain syystä.

musta tuntuu että tässä pitäis määritellä ensteks pari käsitettä että tää keskustelu olis mielekästä, vakkari eli vakioasiakas ja kanta-asiakas.

vakioasiakas tarkoittaa ainakin tuolla seksialan ulkopuolella tyyppiä joka notkuu esim. samassa ravintolassa vuosia, tulee tutuksi koko henkilökunnalle, saattaa saada vakioasiakkaana vähän henkilökohtaisempaa palvelua, jos joku kaataa vahingossa ylimääräsen kaljan tai tekee ylimääräiset ranskalaiset niin se tarjotaan sille vakkarille että haluutko tän, se ehkä kuulee ensimmäisten joukossa että tulossa on jotain kivoja kamppiksia tai jos se haluaa pöytävarauksen niin sille soitetaan ekana kun tulee joku peruutus. se vakioasiakkaan saama "hyöty" on semmosta pientä sosiaalista etua mitä saa siitä että on kaikille tuttu naama. käytännössä se hyöty silti perustuu siihen, että vakioasiakas tykkää käydä siellä paikassa ja kävis siellä paikassa varmaan vaikka ei joskus saiskaan kahveja kaupan päälle, se nyt vaan sattuu tykkäämään siitä paikasta niin paljon. vakioasiakkuutta ei voi pakottaa eikä päättää, se syntyy orgaanisesti.

kanta-asiakas tarkoittaa tyyppiä, jolla on joku vaatekaupan kantiskortti josta se ehkä joutuu maksamaan tai jonka se saa kun se on tehnyt tarpeeks ison kertaoston, ja sit se saa sillä firman kantiskortilla 10% alennusta kaikista ostoksista mitkä ylittää vaikka 20€, tai sit kanta-asiakastarjouksia että joulukuun ajan kaikki villasukat kanta-asiakkaille -15%. kanta-asiakas on sopimus mikä tehdään asiakkaan ja yrityksen välillä ja se perustuu puhtaasti taloudelliseen hyötyyn. antamalla pieni ale halutaan että asiakas käyttää enemmän rahaa, mutta se ei edellytä minkäänlaista henkilökohtaista suhdetta asiakkaaseen. kanta-asiakas voi olla firmalle täysin tuntematon tyyppi vaikka sillä oliskin lompakossa se joku kortti. kanta-asiakas haluaa kanta-asiakassuhteeseen, koska se tahtoo saada kanta-asiakkaan edut, eli taloudellista hyötyä.

seksialalla nää kaks menee jostain syystä iloisesti sekaisin. vakkari tarkoittaa osalle asiakkaista ja ilmeisesti osalle palveluntarjoajistakin kanta-asiakasta ja kanta-asiakkaan etuja. toisille vakkari tarkoittaa sit tyyppiä joka on tullut vuosien varrella oikeasti tutuksi ja sille tarjotaan kahvit jos jää luppoaikaa ja kysellään että mites se sun saunaprojekti, onko valmistunut. ja sit nää ensimmäisen ryhmän asiakkaat loukkaantuu kun ne kyselee toisen ryhmän palveluntarjoajilta, että miten vakkariks pääsee, ja vastaus on että käymällä säännöllisesti.

mulle vakkari tarkottaa näistä sananmukaisesti vakioasiakasta. mulla ei oo kanta-asiakasjärjestelmää käytössä, multa ei saa joka kymmenettä kertaa ilmaiseksi tai 15% alea käsihoidoista joulukuussa. mun "vakkarit" on niitä tyyppejä ketkä mä muistan jo nimestä tai jostain whatsapin profiilikuvasta eikä mun tartte kaivella muistiani että hetkinen kukas tää oli, eiku ainii tää oli tää tyyppi kellä oli kasseissa tää luomi mikä näyttää ranskan kartalta. vakkarit käy epäsäännöllisen säännöllisesti, tai vaikka joka kerta kun oon jossakin kaupungissa keikalla. ne saa parempaa palvelua, koska niitä on ihan super helppo palvella, mä muistan mistä ne tykkää ja voin tarjota sitä ilman sen kummempaa kommunikoimista, ja se palvelu ylipäätään voi olla paljon kasuaalimpaa ja rennompaa. niiden kanssa voi tsättäillä joskus vähän kuulumisia ilmaseks tai joustaa esim. antamalla alustavia varauksia tai niiden kanssa ei haittaa jäädä sänkyyn höpöttämään muutaman minuutin verran yliajalle. vakkari myös ymmärtää, että etuja ei pyydetä, vaan ne saadaan.
podcast nyt ulkona! tsekkaa tunninincall.fi 😎

Paikalla Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #31 : tänään kello 18:16:46 »
^ Loistavasti sanottu. Rehellisesti sanottuna huorassa minua ei kiinnosta mikään muu kuin ulkoiset puitteet. Esim lihavaa/vanhaa/amazoonia en lähesty. Jollekin toiselle nämä kaikki kolme olisi kuin lotossa voittaisi.
No tämä. Lisäksi en nussi kääpiöitä.

I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine