Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vakkarini lopetti saan julkaista luvalla  (Luettu 3631 kertaa)

Poissa Voude

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vakkarini lopetti saan julkaista luvalla
« : Heinäkuu 13, 2025, 23:21:22 »
Saan julkaista luvalla tämän, mutta sovimme että en paljasta vakio tyttöni nimeä.
Tapasin häntä 1,5v ajan ja päätti kertoa lopettaneen. Siinä minä surullisena kysyin viedä hänet sitten syömään kalliiseen ravintolan ja antaa viimeiset puurahat neidolle. Keskustelimme lopetuksen syytä. Kuulemma niinpljon on liikkeellä nyt ollut sellasia ilonpilaajia, mitkä vievät tyttöjen hermot, tarkoitan hupiukkoja, narkomaaneja, ulkomaalaisia, tytöt ei jaksa.
Kyselin neidiltä jospa loma auttaisi, kuulemma jo toinen työ löytynyt.tokaisi vaan että miehet ovat todella tyhmiä suurimmaksi osaksi.
Uutta verkkoa kehiin. Ikävä jäi.

Poissa anaalipeppu

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vakkarini lopetti saan julkaista luvalla
« Vastaus #1 : Heinäkuu 14, 2025, 04:07:51 »
No mutta eihän tätä voi nyt yleistää kaikkiin turskiin  :( olithan sinä hänelle mielyttävä asiakas, niin miksei olisi voinut vaikka tavata pelkästään vakkareita? Tuo olisi tapa vähentää ikävien tapauksien määrää. Toivottavasti tässä ei käynyt niin, että hän keräsi vaan sääliä manipuloiden ja maksimoi tienestit lyhyellä ajanvälillä  :-[
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩🍆

Poissa soikkeli

• Jr. Member
« Vastaus #2 : Elokuu 19, 2025, 20:03:58 »
Tässä jäi vain avoimeksi onko aloittaja hupiukko, narkomaani vai ulkomaalainen.

Poissa Julle95

• Full Member
« Vastaus #3 : Elokuu 19, 2025, 21:11:08 »
Oisko mehtämies, kun antoi kalliissa ravintolassa viimeiset puurahat neidolle🤔

Poissa STT

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #4 : Elokuu 20, 2025, 05:45:23 »
Itselle tuli ekaksi mieleen, miksi tälläinen julkaisu vaatisi luvan?

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #5 : Elokuu 20, 2025, 06:56:32 »
Taisi käydä niin että aloittajan eurot ei enää kiinnostaneet elikkä asiakas alkoi hempeilemään seurustelusuhteella ja tunteelliseksi höppänäksi ❓️
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #6 : Elokuu 20, 2025, 08:53:28 »
Sellaista se on tässä ympäristössä kun puurahat loppuvat. No money, no honey.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
« Vastaus #7 : Elokuu 20, 2025, 10:15:43 »
Itselle tuli ekaksi mieleen, miksi tälläinen julkaisu vaatisi luvan?

Tätä minäkin ihmettelin.
Mihin tarvitaan lupa sanoa, että joku on lopettanut mutta en kerro kuka se on?
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Kielimies

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Elokuu 20, 2025, 10:18:14 »
Jännityksellä odotamme tuleeko tarinaan jatkoa vai ei. :headbang:

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #9 : Elokuu 20, 2025, 10:55:16 »
Jep, pt:t saattaa yksinkertaisesti kuormittua ja lopettaa. Joissain kaupungeissa vaikuttaa sekoilijoita ja hupiukkoja olevan tosi paljon suhteessa asiallisiin yhteydenottajiin ja asiakkaisiin.

Kyllä kivojen palvelusuhteiden päättyminen saa harmittaa. Toivottavasti löydät uuden sulle sopivan vakkarin.
Rukalla mökkeilemässä 31.8.-1.9. Tuutko saunakaveriksi?

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #10 : Elokuu 20, 2025, 11:10:35 »
Hupiukko mainittu HEP!!!!
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa Kunnollinen Tullimies

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : Elokuu 20, 2025, 11:33:24 »
Jep, pt:t saattaa yksinkertaisesti kuormittua ja lopettaa. Joissain kaupungeissa vaikuttaa sekoilijoita ja hupiukkoja olevan tosi paljon suhteessa asiallisiin yhteydenottajiin ja asiakkaisiin.
Kuormittuminen on varmasti aito riski. Viestiä pukkaa niin perkeleesti ja oharit ja säätö varmasti turhauttaa. Sitä mä kuitenkin ihmettelen kauhiast että miksei hupakot pyri saamaan hyväksi todettuja (kaikki toimii, rajoja kunnioitetaan, ei säätöä) asiakkaita vakkareiksi? Vakkariporukalle tietenkin pieni alennus (vaihtoehtoisesti hinnoittelee ne ekat tapaamiset vähän yli oman sopivan hinnan) jonka myötä turskakin on virallisesti sisäpiirissä. Kerran kysyin pt:ltä (jonka luona oli takana jo noin viisi vierailua) vakkariksi pääsemisestä (pt kertoo antavansa alennusta vakkareille) mutta siihen kysymykseen tuli vähän ylenkatsova vastaus että "vakkariksi pääseminen vaatii paljon muutakin kuin asiallista käytöstä joka on itsestäänselvyys". Eikä tullut vastausta siihen että mitä muuta se sitten vaatii.

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #12 : Elokuu 20, 2025, 14:38:29 »
Vakkariporukalle tietenkin pieni alennus (vaihtoehtoisesti hinnoittelee ne ekat tapaamiset vähän yli oman sopivan hinnan) jonka myötä turskakin on virallisesti sisäpiirissä. Kerran kysyin pt:ltä (jonka luona oli takana jo noin viisi vierailua) vakkariksi pääsemisestä (pt kertoo antavansa alennusta vakkareille) mutta siihen kysymykseen tuli vähän ylenkatsova vastaus että "vakkariksi pääseminen vaatii paljon muutakin kuin asiallista käytöstä joka on itsestäänselvyys". Eikä tullut vastausta siihen että mitä muuta se sitten vaatii.

Osa suomalaisita seksiyrittäjistä tosiaan sanoo normaalille asiakaspalvelulle pimpatpoks.
Turskat eivät tietenkään tiedä asioista mitään, mutta lopettaneen palvelupaketti ei välttämättä ollut kunnossa.
Kävin äskettäin naapurisivustolla kolmesataa ilmoitusta läpi. Suuresti ihmetytti, ettei edes pituutta viitsitä kertoa. 

Ulkomaalaiset välttää sillä, että mainitsee tästä ilmoituksessa, eikä välitä rasistileimasta.
Narkkarin luultavasti tunnistaa puheesta. Ilmoituksessa voi tietenkin mainita, ettei palvele päihtyneitä.

Seksiyrittäjien narratiivi väittää, että alempi hinta huokuttelee huonompia asiakkaita.
Minun käsitykseni on toinen. Hieman kartellihintaa alempi hinnoittelu voi houkutella parempia asiakkaita.
Kun asiakas tietää saavansa palvelun hieman edullisemmin, asiakkaan ei kannata temppuilla.

Poissa AnnaVonB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #13 : Elokuu 20, 2025, 15:07:22 »
Sitä mä kuitenkin ihmettelen kauhiast että miksei hupakot pyri saamaan hyväksi todettuja (kaikki toimii, rajoja kunnioitetaan, ei säätöä) asiakkaita vakkareiksi? Vakkariporukalle tietenkin pieni alennus (vaihtoehtoisesti hinnoittelee ne ekat tapaamiset vähän yli oman sopivan hinnan) jonka myötä turskakin on virallisesti sisäpiirissä. Kerran kysyin pt:ltä (jonka luona oli takana jo noin viisi vierailua) vakkariksi pääsemisestä (pt kertoo antavansa alennusta vakkareille) mutta siihen kysymykseen tuli vähän ylenkatsova vastaus että "vakkariksi pääseminen vaatii paljon muutakin kuin asiallista käytöstä joka on itsestäänselvyys". Eikä tullut vastausta siihen että mitä muuta se sitten vaatii.

Mua kiinnostaisi tietää mikä se sellainen vakkari on joka ei viiden käyntikerran jälkeenkään ole vakkari 🤔 vaan on olemassa joku erillinen vakkarikerho johon pääsee joillain nimeämättömillä vaatimuksilla?

Mitä tarkoittaa "vakkariksi pääseminen"?

Mä itse tulkitsen vakkariksi jokaisen joka käy mun luona säännöllisesti tai epäsäännöllisen usein. Heille on samat hinnat kuin muillekin, mutta sellaisia etuja on mitä uusilla asiakkailla ei ole. Vakkarit saavat mahdollisuuden buukata ajan keikoille ennen muita ja saavat oikeuden varata pitkiä ja etukäteen tarkemmin suunniteltuja tapaamisia ilman varausmaksua. Heidän kanssaan tulee myös viestiteltyä jonkin verran enemmän ennen tapaamista (jos siis itse haluavat) kun tietää, että ei ole ajantuhlaaja kyseessä.

Olen täältä turskien juttuja lukiessani ymmärtänyt, että kaikenlaisia vakkarikäytäntöjä on kuten joillain owo, paljaalla paneminen ja se, että kelloa ei katsella ja samalla rahalla saa merkittävästi pidemmän ajan. Olisi mielenkiintoista tietää paljonko näissä on Lapinlisää ja moniko näistä on esim amatöörejä.

Mitä tulee aloittajaan, niin komppaan Annia siinä, että on täysin sallittua lopettaa kuormittuessaan liikaa ja ymmärrän hyvin sen, että tämän työn asiakasviestintä voi olla raskasta. Itselleni vähän särähti silmään kuitenkin tuo monikossa ilmaisu "tyttöjen hermot" ja "tytöt ei jaksa", kun kuitenkin puhuttiin yhdestä tytöstä.
💎 Espoon uudella vastaanotolla 27.-29.8. 💎

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #14 : Elokuu 20, 2025, 15:23:04 »
Yhdelle pt:lle olen päässyt "vakkariksi" jo ekalla käyntikerralla. Hänelle oli selvästi enemmän vaikutusta sillä, onko mieluisa asiakas tulemaan myös uudelleen. Vakkari status hänen kohdallaan tarkoittaa sitä, että pääsee netissä tiettyyn aineistoon kiinni, johon muuten ei pääse. Varaiöukin on helpompaa. Hän ei myöskään mainosta nykyään palveluita, joita ainakin minä olen saanut entiseen tapaan.

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #15 : Elokuu 20, 2025, 16:01:39 »
Varauskin on helpompaa. Hän ei myöskään mainosta nykyään palveluita, joita ainakin minä olen saanut entiseen tapaan.

Yksi vakkarini mainosti naapurisivuilla kesäkuun alussa, piti kesän mainostaukoa ja päivitti tällä viikolla naapurisivuston ilmoitukset. Kuitenkin putiikki oli kesällä kesälomaa lukuunottamatta useana päivänä auki. Tämä tieto työpäivistä löytyi hänen somesivuilta. Ilmeisesti hän tekee jotain oikein, kun asiakkaita riittää ilman aktiivista ilmoittelua naapurissa.

Kun PT ei julkisesti kerro hintojaan, niin en varmasti tiedä, saanko vakkarialennuksen. Luultavasti saan, koska hintataso on 5 - 25 prosentia alle kartellihintojen. Toki alkuvuonna tuli vajaan kymmenen prosentin hinnankorotus, jota perusteltiin sillä, että hinta on ollut vuosia sama. Kilpailijat ovat nostaneet hintoja huomattavasti reippaammin tai pyytävät heti aluksi merkittävästi suurempia summia. 

Vakkarin alennus voi syntyä myös niin, että häneltä peritään vanha hinta, uusilta asiakkailta peritään uusi hinta.
Eräät seksiyrittäjät joutuivat muuttamaan sattuneesta syystä toimintatapojaan. Tämän seurauksena hinta laski kymmenen prosenttia. Tosin tämän alennuksen saavat kaikki, en vain minä vakkarina.

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (55)
« Vastaus #16 : Elokuu 20, 2025, 16:13:52 »
Kävin äskettäin naapurisivustolla kolmesataa ilmoitusta läpi. Suuresti ihmetytti, ettei edes pituutta viitsitä kertoa. 

Jos puhutaan seksin ostamisesta ja siinä asento 69, enemmän olisi käyttöä pituustiedolle lantio/suu-välillä.
Mikäli pt:n ylävartalo on paljon lyhyempi asiakkaan vastaavaan, 69-asento ei onnistu. Pt ei ylety miehen penikseen suullaan.

Missä tarvitaan tietoa koko pituudesta?
Penetraatio seisten?
Eikö silloin ole taas olennaista jalkojen pituus. Mihin kohtaa pt:n lantio ja sukupuolielimet asettautuvat miehen vastaaviin kohtiin.
kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa Pekonen

• Sr. Member
« Vastaus #17 : Elokuu 20, 2025, 16:39:57 »
Saan julkaista luvalla tämän, mutta sovimme että en paljasta vakio tyttöni nimeä.
Tapasin häntä 1,5v ajan ja päätti kertoa lopettaneen. Siinä minä surullisena kysyin viedä hänet sitten syömään kalliiseen ravintolan ja antaa viimeiset puurahat neidolle.
Lisää metsää nurin vaan ja huoriin.
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #18 : Elokuu 20, 2025, 17:20:11 »

Jos puhutaan seksin ostamisesta ja siinä asento 69, enemmän olisi käyttöä pituustiedolle lantio/suu-välillä.
Mikäli pt:n ylävartalo on paljon lyhyempi asiakkaan vastaavaan, 69-asento ei onnistu. Pt ei ylety miehen penikseen suullaan.

Missä tarvitaan tietoa koko pituudesta?
Penetraatio seisten?
Eikö silloin ole taas olennaista jalkojen pituus. Mihin kohtaa pt:n lantio ja sukupuolielimet asettautuvat miehen vastaaviin kohtiin.

Toiset asiakkaat tykkäävät 160 senttisistä, toiset 180 senttisistä naisista.
Tämä varmaan riippuu myös turskan omasta pituudesta. Oma optimini on 165 - 170 senttimetriä.
Esimerkiksi eräs 180 senttiä pitkä seksiyrittäjä karsiutuu minun kriteereillä pituuden puolesta.

Rumat tatuoinnit ja lävistykset ovat omalla kohdallani ylivoimaisesti suurin turnoff.
Valitettavasti nämä ovat yleistyneet viime vuosina.
Muutamien seksiyrittäjien kuvat saavat minut voimaan pahoin.

Tuo pituus oli vain yksi esimerkki, joka on helppo dokumentoida.
Yhdelle seksiyrittäjälle totesin, että ilmoituksessa ei saa olla tiettyjä asioita, mutta toisaalta ilmoituksessa pitää olla jokin koukku, jotta alan selvittämään tapaamismahdollisuuksia.

Toisena esimerkkinä turnoffista voisin mainita ilmoituksissa yleistyneen maininnan, minuun ei saa koskea ilman lupaa. Kun tällä sivustolla aikaisemmin mainitsin tämän rajoituksen, niin tietenkin paikalle poksautti seksiyrittäjä, joka piti rajoitetta täysin normaalina. Kanssaturska tosin totesi yrittäjälle, että taidat taas kerran ymmärtää tarkoituksella väärin sen, mistä on kyse.

Pointtini oli, että ilmoituksen sisältöä kannattaa miettiä ja siihen kannattaa panostaa. Usein ilmoituksissa voi olla jokin "virhe", jota ilmoituksen laatija ei hoksaa. Ainakin kerran on käynyt niin, että olen kysynyt asiasta X. Seuraavassa ilmoituksessa tietoja oli korjattu niin, että asia selvisi suoraan turskille.

Lisäys: Pituuden voi myös suurinpiirtein päätellä kuvista, edellyttäen tietenkin, että ilmoituksissa on sopivia kuvia. Tällöin numerotiedon puuttuminen ei haittaa.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 20, 2025, 17:27:24 kirjoittanut MikaM »

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #19 : Elokuu 20, 2025, 17:22:52 »
Tapasin häntä 1,5v ajan ja päätti kertoa lopettaneen. Siinä minä surullisena kysyin viedä hänet sitten syömään kalliiseen ravintolan ja antaa viimeiset puurahat neidolle.
Lisää metsää nurin vaan ja huoriin.

Kieltämättä tuo kommentti viimeisistä puurahoista neidolle hymyilytti.
Riippuu tietenkin metsäpalstan sijainnista ja puustosta, mutta hehtaarista metsää taitaa saada 6.000 euroa?