Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: "Kelloa ei katsottu"  (Luettu 1955 kertaa)

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (23)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: "Kelloa ei katsottu"
« Vastaus #20 : eilen kello 09:07:49 »
Eli loppujen lopuksi kyseessä on ei kiireen tunne tapaamisessa. Kun kyseessä on ainakin omassa palvelukokonaisuudessa itsestäänselvyys niin ei tule ajatelleeksi että joku on saattanut saada palvelua jossa hoidetaan hommat kymmenessä minuutissa ja stop.

Usein viesteissä kysytään kuinka tarkka olen ajankäytön suhteen ja olen pitänyt ihan höhlänä, miten niin, 30min on 30min.
Auttaisiko jos vastaisi en hoputa eikä tapaamisessa ole kiireen tuntua mutta toivon että varaat pidemmän ajan jos tiedät että puoli tuntia on liian lyhyt aika ja hommat jää yleensä puolitiehen. Ei noinkaan voi vastata  ???
Minusta on väärin että pidetään huonona asiakaspalvelijana jos pitää aikatauluista kiinni. Oletuksena ei pidä olla että aina on mahdollisuus venyttää aikaa, vaikka tyttö ei toteuta pisto, ravistus ja ulos -konseptia.

Niin ja kiva lukea asiakasmiesten ajatuksia!  :drinking:
« Viimeksi muokattu: eilen kello 09:09:41 kirjoittanut Vilmaliini »
𝐁𝐁𝐖 𝐌.𝐈.𝐋.𝐅.
-------------
𝓔𝓼𝓬𝓸𝓻𝓽
ꜰᴏʀꜱꜱᴀ 15.-16.7 😘

Poissa samuel

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #21 : eilen kello 10:12:36 »
Se on juurikin niin, että pt on aikatauluttanut päivänsä ja taksoittanut palvelunsa siten, että tapaamiseen saadaan aikaan tunnelma, että hommat menevät omalla painollaan eteenpäin, eikä tarvitse kesken kaiken alkaa kelloa vilkuilla.

Tämä ei tarkoita välttämättä kuin hyvin pientäkin puskuria ajankäytössä. Siinä lopussa voidaan viidessä minuutissa saada ihmeitä aikaan, jonka uupuminen olisi voinut jättää ihan eri tunteen hommasta. Yhtä usein saattaa asiakas silti jo lähteä vähän ennen ajan täyttymistä kuin sen jälkeen.

Yksi erittäin hyvä taito pt:lle onkin, että osaa huomaamattomasti ohjata asioita eteenpäin, niin että asiat saadaan suurinpiirtein sovitussa ajassa valmiiksi ilman, että asiakkaalle tulee tunne, että hän kyttää kelloa tai musiikkia.

Luin juuri eräältä ulkomaiselta palstalta australialaisen hierojan kertomusta uransa päätöksen jälkeen. Hänellä oli täysin systemaattista se, että tapaaminen pyrittiin aina hoitamaan alle maksetun ajan vähintään vartilla. Näin sai omaa tuntihintaansa korotettua huomaamattomasti. Hieronnassa, kun vielä ne ekstrat on se, jolla tienasi, niin ei paljoa hyödyttänyt hieroa pitkään. Ekstrat kuitenkin maksoi saman oli pidempi tai lyhyempi sessio. Naisasiakkaat olivat kuulemma pahimpia. Heidän kanssaan meni aina koko aika ja olivat kitsaampia antamaan tippiä.😄

Poissa Mie

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #22 : eilen kello 10:19:39 »
Mulle itselleni ei sovi minuuttiaikataulu, koska en voi sietää kellon kanssa kilpaa panemista. Siitä johtuen mun puoli tuntinen on hyvin usein lähempänä kolmea varttia, kuin puolikasta. Ja tunti saattaa olla joskus jopa lähempänä puoltatoista, kuin tuntia. Tapauskohtaista. Kun rentouttava taustamusiikki loppuu 30/60min kohdalla, jutustellaan kuulumiset loppuun (jos on kesken), asiakas käy mahdollisesti pesulla ja sitten pukeutuu.

Vivecan kirjoitus täyttä totta! Ei minkäänlaista kiireen tuntua tai hoputusta havaittavissa! Päinvastoin itse itseäni hoputin hänen kanssaan ja yleensäkin, ettei vahingossakaan menis yliajalle ja sais mainetta ajan venyttämisestä! 😇 

Mutta erään toisen suomihupakon kohdalla oli kyllä tosi kiireen tuntua! N. 20min kohdalla tuli isoääninen hälytys puhelimesta tai jostain! Se vei kyllä tunnelman täysin pois jopa niin täysin,että meinasi ekan kerran jäädä laukeaminen kokonaan saavuttamatta vaikka olin juuri sillä hetkellä lähellä laukeamista! 🙈  No apinan raivolla loppuun niin tulihan se kuitenkin ennen ajan loppumista! 🤣

Paikalla MikaM

• Hero Member
« Vastaus #23 : eilen kello 10:59:51 »
Kyse ei välttämättä ole kiirettömyyden illuusiosta. Voi olla niin, että turska on päivän ainoa tai viimeinen asiakas.

Eivät kaikki seksiyrittäjät ole kellokorttityyppiä, jotka ovat tarkkoja siitä, ettei maksettu aika saa ylittyä minuutillakaan. Kiireettömyys on myös yksi tapa pitää huolta siitä, että asiakas tulee uudestaan. Tietenkin, jos  tietää, ettei edes ole tarkoitus hankkia kanta-asiakkuuksia, niin voi käyttäytyä tylysti turskia kohtaan.

Itse olen ollut siitä onnekas, että parin viime vuoden aikana vain yksi seitsemästä seksiyrittäjästä on ollut kellokorttityyppiä. Kuusi on ymmärtänyt, että asiakaspalveluun kannattaa panostaa, varsinkin kun hyvä asiakaspalvelu ei tosiasiassa edes maksa seksiyrittäjälle mitään.

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #24 : eilen kello 18:29:52 »
Mulle itselleni ei sovi minuuttiaikataulu, koska en voi sietää kellon kanssa kilpaa panemista. Siitä johtuen mun puoli tuntinen on hyvin usein lähempänä kolmea varttia, kuin puolikasta. Ja tunti saattaa olla joskus jopa lähempänä puoltatoista, kuin tuntia. Tapauskohtaista. Kun rentouttava taustamusiikki loppuu 30/60min kohdalla, jutustellaan kuulumiset loppuun (jos on kesken), asiakas käy mahdollisesti pesulla ja sitten pukeutuu.

Mäkään en tykkää kellon kanssa kilpailemisesta, minkä takia teenkin mieluiten pitkiä tapaamisia jolloin ei tule kiireen tunnetta vaikka olisikin tietoinen kellonajasta. Luovuin jo pitkän aikaa sitten vartin ajoista kokonaan koska se minuuttipeli ei kertakaikkiaan tunnu musta hyvältä palvelulta. Nyt olen jo jonkin aikaa harkinnut puolen tunnin ajoista luopumista kokonaan, samasta syystä, mutta en ole vielä tehnyt ratkaisuja.

Mä itse pyrin siihen, että asiakas ei tiedä mun seuraavan kelloa (aina se ei onnistu, mutta se on tavoite) ja opettelen jatkuvasti paremmin ohjailemaan tapaamista hienovaraisesti niin, että hommat saadaan hoidettua sovitussa ajassa ilman, että tulee vaikutelmaa kellon seuraamisesta puhumattakaan hoputtamisesta.

Joskus asiakkaat stressaavat kellosta ja vilkuilevat sitä. Jos huomaan, niin kiellän kyllä katsomasta kelloa. Ajan kulun seuraaminen on mun tehtävä, asiakkaan tehtävä on rentoutua ja nauttia eikä se onnistu kelloa katsomalla.

Mun toive on joka kerta, että asiakkaalla on lähtiessään kokemus että "kelloa ei katsottu", vaikka katsoinkin. Että tunnelma ja fiilis on rento ja kiireetön.
💎 Sörnäinen 14.-17.7. 💎

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #25 : eilen kello 18:54:10 »
Kun tekee riittävän pitkään niin yllättävän hyvin oppii myös "tuntemaan" milloin on mennyt n.30min ja milloin noin 60min, kelloa katsomatta. Ja se lienee se, että kiireen tuntua ei sitten ole 😉

Joskus olen yliajalla kyllä laittanut turskan vielä nuolemaan tai sormettamaan mulle orgasmin. Eli yleensä yliaika on puhtaasti itsekästä 😁

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #26 : eilen kello 18:59:00 »
Joskus olen yliajalla kyllä laittanut turskan vielä nuolemaan tai sormettamaan mulle orgasmin. Eli yleensä yliaika on puhtaasti itsekästä 😁

Tokihan tällainen passaa vallan hyvin 👅 :D

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #27 : eilen kello 20:13:23 »

Joskus on ehkä tullut sorruttua tähän itsekin, mutta siitä tulee jotenkin syyllinen olo lopulta itselle.
💎 Sörnäinen 14.-17.7. 💎

Paikalla MikaM

• Hero Member
« Vastaus #28 : eilen kello 20:30:53 »
Heidillä oli oikea asenne asiakaspalvelun suhteen.

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
« Vastaus #29 : eilen kello 20:45:17 »

Joskus on ehkä tullut sorruttua tähän itsekin, mutta siitä tulee jotenkin syyllinen olo lopulta itselle.
Vai syyllinen olo..😯

Kerran olin varannut kehuja saaneelta tsekkimimmiltä tunnin ajan..
Tunnin aikana mimmi sai orgasmin ainakin kahdesti ja minä tietenkin kerran.
Siinä kun tasasimme hengitystä,mimmi kysyin mitä olen suunnitellut vierailun jälkeen,kerroin ettei minulla ole mitään suunnitelmia.
Kehui minun nuolemistaitoja ja pyysi nuolemaan vielä yhten orgun..ja tein työtä käskettyä..
Vierailun päätteeksi mimmi kysyi mitä on velkaa silmää iskien..sanoin selvitellään se sitten seuraavalla vierailulla,iskien silmää hänelle..
miten kuuluu viidakon laki?

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #30 : eilen kello 21:17:12 »

Aijaa, ei mulla tuu. Olen reipas tyttö ottamaan oman nautintoni 😆
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Paikalla Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
« Vastaus #31 : eilen kello 22:58:17 »

Olen näistä bruukannut laskuttamaan 100€/15min.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Paikalla Tulli

• Full Member
« Vastaus #32 : tänään kello 07:40:11 »
Mun toive on joka kerta, että asiakkaalla on lähtiessään kokemus että "kelloa ei katsottu", vaikka katsoinkin. Että tunnelma ja fiilis on rento ja kiireetön.

Tässä on erittäin hyvin tiivistettynä.
Tissit 😍

Paikalla himohessu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #33 : tänään kello 09:07:14 »
Se ’kiireetön tapaaminen’ on vain hyvin ajoitettu palvelu pt:ltä. Ei kukaan kello kaulassa pysty laueta, ekoilla tapaamisilla on annettu myöten ajassa mutta tutustuessa ja monesti tavanneena oon myös itse ollut valmis lähtemään jo aikaisemmin monesti pois kun niin sanotusti hommat hoidettu ja höpöttelyt höpötelty

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #34 : tänään kello 09:21:38 »
Kyse ei välttämättä ole kiirettömyyden illuusiosta. Voi olla niin, että turska on päivän ainoa tai viimeinen asiakas.

Eivät kaikki seksiyrittäjät ole kellokorttityyppiä, jotka ovat tarkkoja siitä, ettei maksettu aika saa ylittyä minuutillakaan. Kiireettömyys on myös yksi tapa pitää huolta siitä, että asiakas tulee uudestaan. Tietenkin, jos  tietää, ettei edes ole tarkoitus hankkia kanta-asiakkuuksia, niin voi käyttäytyä tylysti turskia kohtaan.

Näin kun kotonaan ottaa vastaan siviilielämän ”ehdoilla”, niin koskaan ei ole tulossa asiakasta heti toisen jälkeen. Jo pelkästään naapurisovun takia on toimittava matalalla profiililla herättämättä huomiota. Mutta ihan ymmärrettävää, että keikkaillessa tai toimeentuloa ansaitessa toki kannattaa juurikin luoda se illuusio siitä kiireettömyydestä, kuin antaa ilmaista aikaa.
*pikkuPullea mature*

Paikalla Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
« Vastaus #35 : tänään kello 11:32:20 »
Anteeksi nyt vaan, mutta ilmaista on se, kun ei maksua peritä.

Kun tulen tapaamiselle, silloin ei siis ilmaistapaamisessa peritä centtiäkään.

Jos maksan sanotaan nyt vaikka 100€ 30min palvelusta, mutta vosu pitkittää tapaamisen 45minuuttiin, maksan silloin 100€ 45min palvelusta.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine