Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miehen laukeamisen yleisyys ratsastaessa?  (Luettu 5968 kertaa)

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miehen laukeamisen yleisyys ratsastaessa?
« Vastaus #20 : Heinäkuu 14, 2025, 06:07:17 »
Tämä on niitä harvoja asentoja joissa minun laukeaminen on TÄYSIN naisen ratsastus taidosta ja pillun tiukkuudesta kiinni.

Juurikin tästä syystä naisella pitää olla useampi piirin mestaruus ratsastukilpailuista mikäli tyttöystäväkseni halajaa.
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Paikalla Julle95

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #21 : Heinäkuu 14, 2025, 13:11:24 »
Kyllä sellainen tiukka pilluinen 45 kiloinen kyykkäävä thaikku saa panoksen liikkeelle aika nopeastikin.

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #22 : Heinäkuu 14, 2025, 23:20:00 »
Laukeamisongelmaiset, kokeilkaa tätä asentoa.
Mies puoli-istuvaan asentoon, nojaa vaikkapa sängyn päätylautaan.
Nainen istumaan päälle kasvot miehen jalkoja kohti ja peppu kasvojen suuntaan.
Se visuaalisuus kun mies näkee miten penis kyntää pillua ja siihen yhdistettynä tunne peniksessä.

Kiitos vinkistä, tuo visuaalisuus on itselleni tärkeää, joten se voi hyvinkin olla yhtenä syynä omaan laukeamattomuuteeni naisen ratsastaessa.

Kiitos myös kaikille vastaajille ja vielä toki ehtii vastaamaan, jos ei ole jo vastannut.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 14, 2025, 23:21:37 kirjoittanut Pataässä »
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Happis

• Jr. Member
« Vastaus #23 : Heinäkuu 22, 2025, 19:19:41 »
Riippuu ratsastustyylistä, ja se taas riippuu siitä kumman nautintoa ollaan maksimoimassa. Yksi kumppani laukesi nopeasti ratsailla, mutta hänelle toimivalla tyylillä oma fiilis oli epämukavuuden rajamailla. Toisen kanssa taas pystyi pääsemään yhdessä maaliin, vaikkei se hurjan nopeasti tapahtunutkaan.

Omalle kohdalle kyykkyratsastus "puolitankoon" eli vain silloin tällöin juuressa käyden on tehokas tyyli. Tai sitten itse on polvillaan tai seisoo, siinä sylikkäin naisen liukuessa ylös alas alkaa nalli palaa melko nopeasti 😋
Pikku-H

Poissa Jurtaani

• Jr. Member
« Vastaus #24 : Heinäkuu 23, 2025, 16:19:27 »
Äkkiseltään tulee mieleen tasan yksi kerta. Toki osittain varmasti myös ihan vaan sitä että tahallaan välttelee sitä koska preferoin laukeamista doggyssä. On tuo lähellä ollut useastikin.

Poissa Hupi

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #25 : Heinäkuu 23, 2025, 16:31:10 »
Monestihan sessio alkaa hypläilyjen ja hiplailujen, oraalin sun muun kautta ensin ratsailla ja siinä tulen kyllä monesti jos ei ole ollut omaa kivaa ennen aktia.

Sitten toisen kierroksen kestää paremmin ja tulee herkuteltua.
 :inlove:
Vaikka sormeen koskee voin silti koittaa.
Toisinaan sattuu päähän ja paljon.

Poissa Miggeli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #26 : Syyskuu 07, 2025, 20:32:20 »
Minut saa kyllä melkein poikkeuksetta aina tulemaan ratsastamalla. Mutta tietenkin jossain määrin vaikuttaa missä kulmassa nainen on.

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #27 : Syyskuu 07, 2025, 20:45:06 »
Tämä on niitä harvoja asentoja joissa minun laukeaminen on TÄYSIN naisen ratsastus taidosta ja pillun tiukkuudesta kiinni.

Juurikin tästä syystä naisella pitää olla useampi piirin mestaruus ratsastukilpailuista mikäli tyttöystäväkseni halajaa.

Melkein näin tämä menee velihopeallakin. Reverse cowgirlissä vaikuttaa paljon myös visuaalinen vaikutelma. Yhdellä vakkarilla oli kroppa huippukunnossa, täyden kympin perse ja kiva tatska kankussa. Pillukin kivassa kunnossa ja sinne kun pääs upottaa vanhaa suonikasta, niin ei yleensä kauaa menny kun oli liemet liikkeellä ;D

Poissa Kielitieteilijä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #28 : Syyskuu 08, 2025, 12:47:09 »
Tyita rewerseä minä en ole vielä kokenutkaan!
Altavastaajan asemassa minusta on ihaninta juuri se että näkee ne kauniit silmät, niiden 👅 kannujen takana.
Rewerse vois ollakin makea juuri peppuun?
Pääsisklhän tuota vielä joskus koittamaan...🤔
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa antero pee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #29 : Syyskuu 08, 2025, 12:55:32 »
Ei vaan taida olla mun juttu. Liian passiivinen asento itselleni ehkä? EOS.
DAN BULL - I REALLY LIKE DICKS
https://www.youtube.com/watch?v=_-BjC1GHwPY

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #30 : Syyskuu 09, 2025, 04:50:18 »
Kyllä se on yksi maailman kauniimmista asioista kun nainen ratsastaa ja vinkuu kyrpä perseessä  :inlove:
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #31 : Syyskuu 09, 2025, 10:17:08 »
mielenkiintoinen kysymyksenasettelu! sanoisin, että ne miehet ketkä ylipäätään pystyvät laukeamaan ratsastaessa yleensä kyllä laukeavat, jos mä päätän ratsastaa sillä tavalla että saan miehen laukeamaan :D mutta jos ratsastan ihan omaksi ilokseni, niin todennäköisesti siinä ei laukea kuin sellaiset miehet ketkä laukeavat yleensäkin herkästi ja myös nimenomaan ratsastaessa helposti.

se on tosiaan sellanen twerkkauspaukutus osin kontillaan, tai jopa hieman lähetyssaarnaajamainen asento miehen päällä pitkällään ja jalat osin suoristettuna munaa nylkytellen, mikä yleensä ajaa porsaat kotiin. sitten kun itse haluaa tulla, niin yläruumiin asento on suora, paine lantiolla, liike horisontaalisesti edestakainen ja keskittyy enemmän peniksen päähän ja häpyluuhun. se on myös sen verran nopea että aikamoinen minuuttikulli saa olla jos meinaa samaan syssyyn ehtiä :D

välillä mua käy sääliks niitä tyyppejä joiden kanssa haluan ihan oikeasti laueta ja könyän sen takia päälle. äijät on ihan että ooh nyt on kuumaa ja saa varmaan hyvät kyydit. seuraa alle minuutin kestävä nylkytys kunnes kaadun jalat hyytelönä sivuun, että kiitos vaan, nyt on sinun vuoro, menenkö selälleen vai kontilleen.
18.-19.9. duo olivia h:n kanssa. nähdään! kosketellen, ihana isa 😘

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #32 : Syyskuu 09, 2025, 10:20:03 »

en oo varmaan kohdannut vaan vielä oikeanlaista kullia, kun takaperin ratsastus anaalissa on ollut parhaimmillaankin vain kauheaa säheltämistä, ja huonoimmillaan todella epämiellyttävää :D luulen että se liittyy jotenkin siihen että kulli tökkii silloin enemmän häntäluuta. parhaimmalta anaali tuntuu ratsastaessa ihan silleen oikeinpäin ollessa.

Poissa lantti

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #33 : Syyskuu 09, 2025, 10:22:46 »
mielenkiintoinen kysymyksenasettelu! sanoisin, että ne miehet ketkä ylipäätään pystyvät laukeamaan ratsastaessa yleensä kyllä laukeavat, jos mä päätän ratsastaa sillä tavalla että saan miehen laukeamaan :D mutta jos ratsastan ihan omaksi ilokseni, niin todennäköisesti siinä ei laukea kuin sellaiset miehet ketkä laukeavat yleensäkin herkästi ja myös nimenomaan ratsastaessa helposti.

se on tosiaan sellanen twerkkauspaukutus osin kontillaan, tai jopa hieman lähetyssaarnaajamainen asento miehen päällä pitkällään ja jalat osin suoristettuna munaa nylkytellen, mikä yleensä ajaa porsaat kotiin. sitten kun itse haluaa tulla, niin yläruumiin asento on suora, paine lantiolla, liike horisontaalisesti edestakainen ja keskittyy enemmän peniksen päähän ja häpyluuhun. se on myös sen verran nopea että aikamoinen minuuttikulli saa olla jos meinaa samaan syssyyn ehtiä :D

välillä mua käy sääliks niitä tyyppejä joiden kanssa haluan ihan oikeasti laueta ja könyän sen takia päälle. äijät on ihan että ooh nyt on kuumaa ja saa varmaan hyvät kyydit. seuraa alle minuutin kestävä nylkytys kunnes kaadun jalat hyytelönä sivuun, että kiitos vaan, nyt on sinun vuoro, menenkö selälleen vai kontilleen.

Taidan olle helposti laukeavaa sorttia kun tätä lukiessani sain seisokin ja melkein orgasmin  :inlove:
Nautin kotimaista luomutavaraa

Poissa tunnuksena Sinatra

• Full Member
« Vastaus #34 : Syyskuu 09, 2025, 10:27:22 »
mielenkiintoinen kysymyksenasettelu! sanoisin, että ne miehet ketkä ylipäätään pystyvät laukeamaan ratsastaessa yleensä kyllä laukeavat, jos mä päätän ratsastaa sillä tavalla että saan miehen laukeamaan :D

Ei ole helppoa tuossa, mutta kyllä se sun 120 bpm pitäis käydä kokeilemassa  😁

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #35 : Syyskuu 09, 2025, 10:29:43 »
mielenkiintoinen kysymyksenasettelu! sanoisin, että ne miehet ketkä ylipäätään pystyvät laukeamaan ratsastaessa yleensä kyllä laukeavat, jos mä päätän ratsastaa sillä tavalla että saan miehen laukeamaan :D

Ei ole helppoa tuossa, mutta kyllä se sun 120 bpm pitäis käydä kokeilemassa  😁

tervetuloa, kunhan varoitat etukäteen että muistan syödä hyvin ja ottaa astmalääkkeen :D

Poissa Kielitieteilijä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #36 : Syyskuu 09, 2025, 10:49:12 »

Ei paljon kiihottavampaa kuvausta tartte😳
Minulle sopisi kyllä olla sinulle "panopuuna", altavastaajana 😘
Lingua mea te ad caelum tollet