Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miehen laukeamisen yleisyys ratsastaessa?  (Luettu 1406 kertaa)

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
Miehen laukeamisen yleisyys ratsastaessa?
« : Heinäkuu 13, 2025, 15:44:26 »
Toisessa ketjussa oli miesten kokemuksia, että naisen ratsastaessa on vain harvoin saatu orgasmia. Itse olen myös tehnyt saman havainnon itsestäni, olen lauennut harvemmin kuin kerran vuodessa naisen ratsastaessa. Joten toivottavasti tällainen kysely mahtuu tänne politiikan ja hintakeskustelun lomaan.  8)

Myös palveluntarjoajat saavat vastata kyselyyn ja kertoa kokemuksistaan.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (23)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miehen laukeamisen yleisyys ratsastaessa?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 13, 2025, 15:51:22 »
En voi vastata aina koska ei kaikki halua samaa.

En ole huomannut asiakkaiden kanssa enkä siviilissä että miehillä olisi vaikeuksia laueta kyseisessä asennossa. Päinvastoin, usein asiakkaat haluavat olla alla kun on aika kiriä finaaliin.
𝐁𝐁𝐖 𝐌.𝐈.𝐋.𝐅.
-------------
𝓔𝓼𝓬𝓸𝓻𝓽

Poissa JPC

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2 : Heinäkuu 13, 2025, 16:04:10 »
Riippuuhan tuo nyt jonkinverran jockeystäkin.

Poissa Beachbandit

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Heinäkuu 13, 2025, 16:08:15 »
Monet kerrat olen finaaliin päässyt neidon ratsastuksella😋 Taka- ja etuperin.

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (23)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : Heinäkuu 13, 2025, 16:10:51 »

Aivan varmasti. Ja kaikesta muusta, kuten tekniikasta, miehen fiiliksestä, niistä kuuluisista kemioista, kummankin tai toisen anatomiasta, huoneen lämpötilasta, ihan mistä vaan.

𝐁𝐁𝐖 𝐌.𝐈.𝐋.𝐅.
-------------
𝓔𝓼𝓬𝓸𝓻𝓽

Poissa ThomasDundee

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #5 : Heinäkuu 13, 2025, 16:11:52 »
Hyvä aloitus. Lainaan tähän suoraan toisesta ketjusta kommentin, joka vastaa aika lailla minun kokemuksiani.

Tervetuloa joukkoon, Avaruusmies. Ai, mihin joukkoon, kysyt nyt. No, siihen joukkoon, joka ei laukea naisen ratsastaessa tai ollessa muuten se aktiivinen/ dominoiva osapuoli.

Mutt ei se mitään, ei kannata murehtia siitä. Mulla homma hoituu helposti niin, ett ku tytön ratsastaessa kutittelee siihen malliin, ett pitäis paineet vapautua, eikä vaan tytön viedessä millään niin tapahdu, niin kääntö tuttuun missionaryyn ja 10sec riittää - ja bang!

Kumma juttu tää, mut jotenkin kummasti oon aina ollu tällanen, eikä toi juttu oo muuttunu, vaikk ollaan sitä muutaman siviilitytsyn kanssa koitettu ratkaista. Ne kun ois toivonu tota laukeemista, kun olivat ratsailla, mutt ei ni ei.

Joskus nuorempana laukeaminen oli paljon nykyistä herkemmässä, eikä tätä ongelmaa ollut. Nykyään pääsääntöisesti juurikin näin, eli jos nainen "vie", niin laukeaminen on vaikeampaa, joskus erektiokin saattaa lopahtaa kesken kaiken. Minulla on siis oltava ohjat käsissä ainakin jossain määrin. Ei aina, mutta yleensä.

Poissa Kirppu69

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Heinäkuu 13, 2025, 16:13:35 »
Mulle on owosuikkarin jälkeen varmaan helpoin laueta twerkkaus-tyylisessä ratsastuksessa ja varsinkin reverse cowgirlinä, vaikka ainahan nämä on vähän tapauskohtaisia kenen kanssa pelivälineet sopii yhteen.

Poissa Entto

• Sr. Member
  • Galleria (2)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #7 : Heinäkuu 13, 2025, 16:38:15 »

Tästä olen samaa mieltä, joidenkin kanssa cowgirl on ainoa millä pääsee maaliin.
Toisten kanssa en ole tässä asennossa lauennut ikinä.

Saitin Bud Spencer

2025 [T43] <V(1)15><V(2)1> (E22)《U15》

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (55)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #8 : Heinäkuu 13, 2025, 17:16:20 »
Laukeamisongelmaiset, kokeilkaa tätä asentoa.
Mies puoli-istuvaan asentoon, nojaa vaikkapa sängyn päätylautaan.
Nainen istumaan päälle kasvot miehen jalkoja kohti ja peppu kasvojen suuntaan.
Se visuaalisuus kun mies näkee miten penis kyntää pillua ja siihen yhdistettynä tunne peniksessä.
kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #9 : Heinäkuu 13, 2025, 17:52:54 »
Jos nainen itse tulee ratsastaessa niin se voi olla mullekin vientiä. Ei kyllä kaikkien kanssa sekään. Yleensä varmimmin tulen lähärissä.

Poissa lantti

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #10 : Heinäkuu 13, 2025, 17:55:33 »
Ratsuna oleminen on yksi lempi puuhistani. Naamatusten ratsastaen on kiva katsella hytkyviä rintoja ja välillä myös toista silmiin. Reverse cowgirl kyykkyasennossa ei ole parempaa maisemaa kuin se perse, ja tässä käydään myös aika syvällä.
Nautin kotimaista luomutavaraa

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #11 : Heinäkuu 13, 2025, 19:24:59 »
Sen enempää yksityiskohtiin menemättä totean, että mun omien kokemuksien mukaan se on yleistä, mutta ei tietenkään kaikille.
💎 Sörnäinen 14.-17.7. 💎

Poissa Vikingo

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #12 : Heinäkuu 13, 2025, 19:45:18 »
Tykkään olla ratsuna, mutta mulla on todella vaikeaa tulla siinä. Se vaatii naiselta staminaa jonkun verran, vähän kiimaisuutta ja tahtotilaa myös saada mut tulemaan. Yksityiselämä asia erikseen, mutta varsinkin harrastuksen parissa melko harvinaista.

Nopean laskelman mukaan 5 pt:tä on saanut mut tulemaan ratsastamalla. Siihen nähden kuinka suuri otanta on, tämä on melko pieni prosentti. Erityismainintana se, että 4/5 on thaikkuja, vaikka noin muuten muut etnisyydet ovat enemmän edustettuina omissa visiiteissäni. Lisädatana vielä, että yksi thaikku ja tuo 1/5 edustaja ovat saaneet jopa useamman kerran mut tulemaan ratsastamalla, eli heidän kanssaan se homma toimii.

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (3)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13 : Heinäkuu 13, 2025, 20:13:56 »
Violan mainitsema reverse cowgirl twerkattuna 👉👌

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (23)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #14 : Heinäkuu 13, 2025, 20:43:58 »
Alan kohta uskomaan että minulle on sattunut kaikista helpoimmin laukeavat asiakkaat  ;D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 13, 2025, 20:46:29 kirjoittanut Vilmaliini »
𝐁𝐁𝐖 𝐌.𝐈.𝐋.𝐅.
-------------
𝓔𝓼𝓬𝓸𝓻𝓽

Poissa Kalamaja

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #15 : Heinäkuu 13, 2025, 21:33:49 »
Ei ole ollut tämän suhteen ongelmia ja tämä on yksi lempiasentojani. Jos ratsastajalla loppuu kunto kesken tai tekniikka ei ole oikein kohdillaan, niin siinä vaiheessa voi ottaa ratsastajan pyllystä kunnolla kiinni ja rynkyttää menemään. Hyvä asento siinä mielessä, että molemmat osapuolet pystyvät olemaan ns. aktiivinen osapuoli.

Poissa Kulli kuutamolla

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #16 : Heinäkuu 13, 2025, 21:57:42 »
Laukeamisongelmaiset, kokeilkaa tätä asentoa.
Mies puoli-istuvaan asentoon, nojaa vaikkapa sängyn päätylautaan.
Nainen istumaan päälle kasvot miehen jalkoja kohti ja peppu kasvojen suuntaan.
Se visuaalisuus kun mies näkee miten penis kyntää pillua ja siihen yhdistettynä tunne peniksessä.

Aloin ihan muistelemaan vanhoja aikoja, kun oli petikumppani joka sai sarjassa orgasmeja tässä asennossa.
Hitsi, alkoi panettamaan ja ankara stondis nyt.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #17 : Heinäkuu 13, 2025, 22:31:51 »
Violan mainitsema reverse cowgirl twerkattuna 👉👌

Jostain syystä reverse ei toimi ollenkaan itsellä. Tavallinen cowgirl, elämänkumppanin kanssa, on tehokkainta koskaan. Hupakoiden kanssa hauskaa, mutta yleensä joudun ehdottamaan asennon vaihtoa, jos laukeaminen on tavoitteena.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #18 : Heinäkuu 13, 2025, 23:27:41 »
Mmmh... Mielenkiintoinen aihe. Mun mielestä selkeästi nopeiten yleensä lauetaan takaapäin ja nainen ratsastaen taas hitaimmin. Mä tykkään "ratsastaa" sillein, että painaudun aika kiinni vartaloon ja liikutan oikeastaan vaan lantiota/peppua, tahtia vaihdellen.Välillä yritän tyrkkiä nännejä suuhun 🤭 Osa laukeaa, osa ei. Ja koska se useimmiten on aloitusasento, niin osan kanssa sen ei toki varmasti ole tarkoituskaan johtaa laukeamiseen, vaan siirrytään hyvissä ajoin ennen muihin näkymiin  :behind:

Joten mun viestillä tähän ketjuun ei oikeastaan ollut mitään merkitystä 😂
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (3)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #19 : Heinäkuu 13, 2025, 23:33:14 »
Tää on itellä vähä sellanen et jos asiakas pitää saada laukeamaan ja ovesta ulos, niin usein toimii, ei varmastikkaan kaikilla. Musta on ainaki äärettömän stimuloivaa kattoo twerkkaavaa persettä.

Asiakkaitakin on niin erilaisia kyllä, jotkut hakee läheisyyttä, joskus kassien tyhjennystä ja jotkut erilaista seksiä mitä kotona ei saa.

Ja toki se kuuluisa kemia. Ei mulla oo asiakastilanteissa samanlaisia kohtaamisia ja samanlaista seksiä, vaikka toiveet nyt olis samanlaisia.

Mä ite tykkään ratsastaa sohvalla, siin pääsee jotenki lähekkäin ja vaginaalinen orgasmi on taattu poikkeuksetta, ellei kumppani nyt laukea ensin. Tää toimii myös siellä kuuluisassa autossakin tosi hyvin ja sinne saakin kahleet viriteltyä kivasti..

Huomaa etten oo ollu töissä ku sepittelen täällä fantsuja.