Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Parhaat lopettaneet?  (Luettu 58314 kertaa)

Poissa Herra50

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parhaat lopettaneet?
« Vastaus #160 : Toukokuu 08, 2026, 10:36:01 »
Luna D Sill ja Tsekki Katja !

Poissa kalakukko76

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #161 : Toukokuu 09, 2026, 16:54:54 »
Vuosia sitten Kampissa tavattavissa Anne-Mari, oli kyllä hieno.

Poissa Mie

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #162 : Toukokuu 09, 2026, 17:12:11 »
Sutina on kyllä ollut mukava hupsu tavata.

Poissa mikkooo2

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #163 : Toukokuu 10, 2026, 21:12:35 »
Vuonna 2018 vuoteen 2020 tapailin suomihupakkoa, joka ilmoitteli nimimerkillä Cute Girl ... sivustolla vuonna 2018. Ilmeisesti lopettanut ja häntä oli aina mukava tavata ja palveluasenne kohdillaan.

Poissa mikkooo2

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #164 : Toukokuu 12, 2026, 23:25:09 »
Onko kukaan muu täällä tapaillut suomalaista hupakkoa joka ilmoitteli nimimerkillä Cute Girl vuonna 2018, silloin kyseisellä naisella oli ilmoitus aktiivinen. Ja jos ootte tapaillut niin millainen kokemus teillä on ollut kyseisestä naisesta ja hänen tarjoamistaan palveluista?

Poissa Timmy

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #165 : eilen kello 10:27:43 »
No ohan näitä, muutama tulee mieleen. Yksi blondi Aurora Tsekeistä oli todella kaunis ja mukava, sitten yksi Andrea (oikea nimi) en nikkiä muista, mutta sen verran kiva että otti aina kaverin mukaan joten kolmen kimppojs oli siihen aikaan paljon, noin vuosi 2017. Ja sitten pari hyvää romanialaista, oli tää yksi blondi joka oli täällä about 2019/2020 isot silari tissit, mutta sitten hävisi ylättäen kun keino rinnoissa ilmeni jotain ongelmaa. Sitten voidaan vielä mainita Teen666nikky jonka kanssa aina hauskaa. Ja sitten Unkariin fitness malli Melissa joka yleensä otti vastaan hulppeassa asunnossa ja oli timmi kuin mikä.

Poissa Make77

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #166 : eilen kello 20:59:45 »
Jenna a Riihimäeltä

Poissa doc-j

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #167 : eilen kello 22:01:58 »
Amelia-lila oli kyllä todella ihana, kaunis sekä fiksu neiti ja mahtavaa panoseuraa. Tais olla tavattavissa noin 2015-2017.

Babygirlx, tai jotain siihen suuntaan. Oli tavattavissa reilu 3 vuotta sitten Kalliossa. Todella seksikäs ja ihana eloveenatyttö!  :inlove:

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
« Vastaus #168 : eilen kello 22:20:19 »

Nata :inlove:,vaikka minulla on vielä.. :wanker:

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
« Vastaus #169 : eilen kello 22:44:11 »
Ikävöin itseeni  :inlove: kun kukaan muu ei näköjään 😆
Ikävöin,mut onneksi et ole vielä lopettanut.Jospa vielä malttaisit pysyä meitä miellyttämässä.. :inlove: :behind:

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #170 : eilen kello 23:26:56 »
Yksi lopettanut huippu on aikalailla ton viisu-Lindan kaksoisolento ::) Nikkiä en mainitse, koska olen sitä mieltä, että ihmisten pitää saada tästä skenestä poistua perään haikailematta.

Mutta tuli kyllä Lindan kyykistelyn nähtyä Mieleen, kuten Vileniuksen Askolta 😅

Poissa Kalamaja

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #171 : eilen kello 23:47:06 »

Ketjun aihe on "Parhaat lopettaneet"... 🤔

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #172 : eilen kello 23:58:18 »
Kannattaa muistaa, että jotkut pt:t ovat jo palveluja tarjotessaan toivoneet, että heidän nikkejään ei mainittaisi missään nettisaiteilla tai somessa. Joillekin todellisilla kalanaivoilla varustetuille turskille tuo tuntuu olevan täysin mahdotonta ymmärtää.

Julkisuudella saadaan ne julkisuutta karttavat pt:t - myös huiput - vain lopettamaan aiemmin. Sit on taas tursakkeilla pillusta pula. On se kumma, kun ei nämä jutut joillekin puupäille avaudu.

Poissa Venla

• Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (189)
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #173 : tänään kello 00:23:14 »
Yksi lopettanut huippu on aikalailla ton viisu-Lindan kaksoisolento ::) Nikkiä en mainitse, koska olen sitä mieltä, että ihmisten pitää saada tästä skenestä poistua perään haikailematta.

Mutta tuli kyllä Lindan kyykistelyn nähtyä Mieleen, kuten Vileniuksen Askolta 😅

Mä sanoisin, että tästä skenestä kun poistuu, niin on oikeus tulla unohdetuksi.
Tai oikeastaan & myös, hahmot mitä ne ihmiset luoneet, ne on ns. kuolleet ja kuopattu. RIP.

Jos mietin omalta kohdaltani, niin mä loin Venlan. Ja mä päätän kuinka kauan se elää. Jonain päivänä mä hautaan sen.
Sen jälkeen on ihan turha muistella tai haikailla sen perään.
Ihminen sen hahmon takana jatkaa elämäänsä. Mutta Venla on silloin kuollut ja kuopattu & fokus olkoon elävissä.
Upeissa alalla jatkavissa ja uusissa tulokkaissa. <3

Tätä voi verrata vähän näyttelijöihin, jotka näytelleet jotain tiettyä roolia kymmeniä vuosia.
Suosio on tottakai hyvää, olen todella kiitollinen. Mutta tavallaan "kirous" välillä voi olla, että ihmiset alkaa sekoittamaan luodun hahmon ja nimen vähän liiaksi oikeaan ihmiseen ja sen persoonaan.

Tää on kuitenkin vain tavallaan pitkä kestoinen show & illuusio (ainakin minulle, enkä koskaan ole muuta antanut olettaa). Samankaltainen minkä näyttelijät luovat. Ja on toki hyvin imartelevaa, kun ihmiset vaikuttavat välillä olevan jopa tunteellisesti investoituneita luomaani hahmoon (niin kaikissa ylistyksissään kuin vihassaankin - olen saanut reippaasti oman osani kummastakin).

Mulle ei ole väliä kumpaa saan. Kaikki näkyvyys on osoittautunut vuosien varrella vain kysyntää lisääväksi.
Tämä myös kannustuksena kaikille uusille alalle tulijoille. Älkää olko huolissanne kiusaamisesta mitä saatatte kohdata. Ignooratkaa vihaajat, ja jatkakaa vain hyvää työtä. Kaikki lopulta kääntyy teidän voitoksi. Ja sehän niitä vihaajia vasta ärsyttääkin. ;)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Tsekkaa kalenteri!

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
« Vastaus #174 : tänään kello 02:24:22 »

Ketjun aihe on "Parhaat lopettaneet"... 🤔
Ei ku Parhaat lopettaneet.