Naurattaa kun Johannasi kerran sanoi, että valtaosa turkista ei taatusti saa pillua kuin rahalla..jos silläkään. 

Uutiset:

anaalipeppu

Piristää muiden päivää

MUTTA! Minä olin kärsivällinen enkä luovuttanut asioiden pollaamista, ja sitten eräänä päivänä hän ottikin minuun taas yhteyttä
hän on nykyään jo lopettanut hommat, mutta toivottavasti osuu tähdenlennot yhteen ja että jonakin päivänä koittaa itselleni Romanian reissu.
lyhyesti siis: bimbo, kaunis, mukavan tuhma asenne, kattava palveluvalikoima, reilu hinnoittelu, helppo sopia aikaa. Gfe onnistuu myös hyvin! On ammattilainen ja on hyvinkin tarkka ajankulusta. Tuli tavattua häntä Kalliolla ja viimeisin havainto vuonna 2025.... Hetkinen. Hänkö muka jo lopettanut? Mitä jos hän onkin vaan pidemmällä ansaitulla lomalla?!? 
MustaPekka

Näyttää hyvää esimerkkiä
Oulun poika
Kelpo kaveri
velihopea

Huikea tyyppi
Miksi mua kiinnostaa vaan ne, joilta saa edelleen pimppiä![]()
- ei oikeastaan ollenkaan lopettaneet
Hyvä vaan, jos elämässä tulee mahdollisuus mennä eteenpäin - on sitten mitä vaan itselle sopivaa ja ajankohtaista
Maxi
Kelpo kaveri
Helvetin hyvä pointti👍Miksi mua kiinnostaa vaan ne, joilta saa edelleen pimppiä![]()
Hyvä vaan, jos elämässä tulee mahdollisuus mennä eteenpäin - on sitten mitä vaan itselle sopivaa ja ajankohtaista
Samaa mieltä Potterin kanssa. Aika montaa tässä ketjussakin mainittua palveluntarjoajaa olen tavannut useammin kuin kerran, mutta en lähde heitä nimeämään. Annetaan ihmisten mennä elämässä eteenpäin ja uusille urille.
Aikuiset(?) miehet täällä nyyhkivät nostalgisten muistojensa perään kuin olisivat tyttöystävänsä menettäneet, vaikka hupakot vain tekivät rahasta töitään.
Tämä on varsin turha ketju ja tällä tuskin saadaan yhtään huoraa takaisin. Pikemminkin päinvastoin. Samalla tämä ketju on hupakoille hyvä muistutus siitä, miksi myös palveluntarjoajan kannattaa suojella omaa yksityisyyttään eikä lörpötellä yksityiselämästään yhtään mitään asiakkailleen.
Olisivatkohan kesälomalla ? Samoin varmaankin Ihana Isa ! Kilikello, Luda d sill ja Laadukas1234 varmaankin lopettaneet ?

ehkä tuossa syssymmällä ehtii taas lähteä myös keikkailemaan!Miksi mua kiinnostaa vaan ne, joilta saa edelleen pimppiäSamaa mieltä Potterin kanssa. Aika montaa tässä ketjussakin mainittua palveluntarjoajaa olen tavannut useammin kuin kerran, mutta en lähde heitä nimeämään. Annetaan ihmisten mennä elämässä eteenpäin ja uusille urille.![]()
Aikuiset(?) miehet täällä nyyhkivät nostalgisten muistojensa perään kuin olisivat tyttöystävänsä menettäneet, vaikka hupakot vain tekivät rahasta töitään.
Tämä on varsin turha ketju ja tällä tuskin saadaan yhtään huoraa takaisin. Pikemminkin päinvastoin. Samalla tämä ketju on hupakoille hyvä muistutus siitä, miksi myös palveluntarjoajan kannattaa suojella omaa yksityisyyttään eikä lörpötellä yksityiselämästään yhtään mitään asiakkailleen.
Kielimies
Kelpo kaveri

palvelunostaja

Huikea tyyppi
Makkonen
Kelpo kaveri
Moomintroller
Kelpo kaveri
Markku
Kelpo kaveri