Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Parhaat lopettaneet?  (Luettu 6164 kertaa)

Poissa WillP

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parhaat lopettaneet?
« Vastaus #40 : eilen kello 08:54:22 »
Kiitollinen että sain viettää usean upean hetken näiden kanssa ja oletan että ovat lopettaneet kun ei ole näkynyt yli puoleentoista vuoteen:

Minttuliini
Petite Amy
Ellie

Poissa Milena

• Full Member
  • Galleria (12)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #41 : eilen kello 09:17:50 »
Hauska että olen mainittuna ketjussa vaikka en ole lopettanut mutta…
Käykää arvoisat herrat tyttöjen luona silloin kun he ovat aktiivisia  :) Niin ei tarvitse jälkeenpäin harmitella ettei tullut käytyä vaikka pari vuotta oli harkinnassa  8)

TÄ - MÄ !

Mä oon pohtinut mm että polkasen vikan vuoden käyntiin pian mutta en ole vielä täysin varmaa päätöstä tehnyt.
Mutta kyllä mun päätökseen tulee vaikuttamaan jonkin verran se että miten asiakkaita käy ja minkälaisena asiakaskunta pysyy (toivon että mahd laadukkaina).

Edelleen saan viestejä kuinka olen ollut niin ja näin kaua harkinnassa ja kuvia on kyllä katseltu mutta tapaamiseen asti pääseminen on hirmu vaivalloista ja tyyliin minun pitäisi matkata tästä syystä esimerkkinä; Ivaloon jonne kestäisi multa ”hetken” ja ketkä mun luona on käynyt tietää et mul on se nimenomaan ”pikkuinen” este ton matkailun suhteen 😆 mutta ei sanota sitä ääneen, koska se ei ole este vaan hidaste, olenhan käynyt vuosien varrella joka vuos TKU, TRE ja HML useaampaankin kertaan.

Ja itseasiassa jos tähdet on kohdillaan niin siirryn toisen kaupungin listoille muutaman viikon sisään, näistä saatan informoida paremmin esim sinivalkosilla sivuilla jonne linkin saa kysymällä yv tai sitten tsekkailemalla naapurista. Yksärillä en näihin vastaa tai ota mielellään ainakaan whatsapp tai meiliin toiveita. Täällä voi laittaa 😆❤️

Mutta toivon että tämä keskustelu ei lähde mun osallistumisen myötä sivuraiteille, eli jatkakaa aiheesta ja slaidatkaa mun yv jos on risuja tai ruusuja, mutta annetaan turskien nyt kaipailla jo lopettaneita 😁❤️

🔗/Milenanasty

Poissa Tarno96

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #42 : eilen kello 10:43:48 »
Joskus muutama suvi sitten oli sabina sellon likeellä hänestä tykkäsin, nykyään ei ilmeisesti hoida hommia enään...

Poissa dueerre

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #43 : eilen kello 13:05:13 »
Käykää arvoisat herrat tyttöjen luona silloin kun he ovat aktiivisia  :) Niin ei tarvitse jälkeenpäin harmitella ettei tullut käytyä vaikka pari vuotta oli harkinnassa  8)

Aivan ehdottomasti näin Vilmaliini, tämä on oikein hyvä ohjeistus. Tätä sääntöä olen koittanut itsekin noudattaa, mutta teitä tyttöjä on niin paljon, että ei maksukyky riitä eikä aika. Harmittaa se, kun pidin niin monta vuotta taukoa etten käynyt naisissa, mutta nyt on aika palata tämän harrastukseni pariin. Olen KIITOLLINEN Vilma Sinulle, että muistutit minuakin tästä. :sheep:

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #44 : eilen kello 13:28:36 »

Täytyy vielä mainita 70/80luvun taitteessa Tallinan Alina,niin kauniilla kasvoilla ja seksikkään vartalon omaavana.
  Alinalle ojensi sinertävän Sibeliuksen,niin sen jälkeen tehtiin kaikki mahdollinen joka liittyy seksin harrastamiseen,eikä pilattu sitä kiireellä.
  Ei tarvittu kelloa,jota olis täytynyt vilkuilla,joka nyt on niin yleistä.Enemmän kuin tyytyväisenä poistui Alinan luolta.
 Jo Georg Otsissa paluumatkalla Helsingiin,alkoi tehdä mieli palata kauniin Alinan käsittelyyn..
miten kuuluu viidakon laki?

Poissa Kapteeni Turska

• Full Member
« Vastaus #45 : eilen kello 15:51:27 »
NinniNeiti ja NastyKittyDoll. ❤️ Näitä kahta tyttöä en unohda. Etenkin NastyKittyDoll oli yksi viidestä miljoonasta. 🥹
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa dueerre

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #46 : eilen kello 16:46:15 »
Gigi

Olihan tämä vitsi, olihan?
Kävin Gigin luona aikanaan kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen kerran.
Kaipaan venäläistä suosikkihupakkoani Oksanaa.

Taitaapa johtua kovastikin siitä, että Gigillä oli huono päivä, etkä käynyt hänen luonaan riittävän usein. Hänellä oli tarjolla aina ylimääräistä ekstraa kanta-asiakkailleen.  Ahkera kanta-asiakas sai tunnin hoidot puolen tunnin hinnalla ja sellaista hoitoa, jota ei muualla ollut tarjolla. Gigi osasi myös viettelyn taidon ja täytti käytännössä kaikki toiveet ja fantasiat. Viettelevä ja koukuttava pukeutuminen nahkaan, pvc:n ja lateksiin, stiletto-korot ja meikkaaminen täysin asiakkaan toiveita kuunnellen mm. kirkkaan punaisine pitkine kynsineen. Ja sitten ne viekoittelevat, koukuttavat ja tuhmat puheet... Gigi piti kyllä huolen siitä, että käyntinio ei jäänyt vain yhteen kertaan. Tällaista palvelua toivoisin tänäkin päivänä, mutta ei sitä näytä nykyään löytyvän ... :sheep: :sheep:

Poissa Entto

• Sr. Member
  • Galleria (2)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #47 : eilen kello 17:40:27 »
Tapasin Marianeidon viimeksi joskus 2013, silloin oli jo huumeet vahvasti mukana, otti melan juurta myöten kakistelematta ja sanoi että eihän tämä vielä mitään.
Kerran tapasin Marianeidon noihin aikoihin.
Ei tehnyt mieli mennä uudestaan - edes säälistä.
Marianeitoon sopi lause:
Niin katoaa mainen kunnia.
Sic transit gloria mundi
Saitin Bud Spencer

2025 [T43] <V(1)15><V(2)1> (E22)《U15》

Poissa Jimmy-setä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #48 : eilen kello 19:05:02 »
NinniNeiti ja NastyKittyDoll. ❤️ Näitä kahta tyttöä en unohda. Etenkin NastyKittyDoll oli yksi viidestä miljoonasta. 🥹
Näitä molempia muistelen todella suurella kaiholla. NinniNeitiä tuli tavattua heti kun oli aloittanut hommat ja useasti sen jälkeen. Aina yhtä ihana.

Poissa Jarstick

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #49 : eilen kello 19:12:02 »
Kuopion Christina...taitaa kalastella nykyään Kuhmossa...tai sitten ei 🤔 Paluu olisi enemmän kuin toivottu!

Paikalla anaalipeppu

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #50 : eilen kello 21:54:52 »

Gigi

Olihan tämä vitsi, olihan?
Kävin Gigin luona aikanaan kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen kerran.
Kaipaan venäläistä suosikkihupakkoani Oksanaa.

Taitaapa johtua kovastikin siitä, että Gigillä oli huono päivä, etkä käynyt hänen luonaan riittävän usein. Hänellä oli tarjolla aina ylimääräistä ekstraa kanta-asiakkailleen.  Ahkera kanta-asiakas sai tunnin hoidot puolen tunnin hinnalla ja sellaista hoitoa, jota ei muualla ollut tarjolla. Gigi osasi myös viettelyn taidon ja täytti käytännössä kaikki toiveet ja fantasiat. Viettelevä ja koukuttava pukeutuminen nahkaan, pvc:n ja lateksiin, stiletto-korot ja meikkaaminen täysin asiakkaan toiveita kuunnellen mm. kirkkaan punaisine pitkine kynsineen. Ja sitten ne viekoittelevat, koukuttavat ja tuhmat puheet... Gigi piti kyllä huolen siitä, että käyntinio ei jäänyt vain yhteen kertaan. Tällaista palvelua toivoisin tänäkin päivänä, mutta ei sitä näytä nykyään löytyvän ... :sheep: :sheep:

Hei nyt! Eipäs nyt mehustella ja koiteta saada meitä mustasukkaiseksi! Tuntuu epäreilun pahalta, kun emme saaneet yhtä hyvää palvelua :-[
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩🍆

Poissa Banana

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #51 : tänään kello 01:35:39 »
Tapasin Marianeidon kun hän aloitti, ja myös juuri ennen kuin kuoli. Tunnistin hänet samaksi vasta kun hän nielasi ja nousi autosta.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 01:39:11 kirjoittanut Banana »

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
« Vastaus #52 : tänään kello 03:42:59 »
Kuopion Christina...taitaa kalastella nykyään Kuhmossa...tai sitten ei 🤔 Paluu olisi enemmän kuin toivottu!
Minä kävin kyseisen huoran luona sen kuuluisan kaksi kertaa,ensimmäisen ja viimeisen kerran.

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
« Vastaus #53 : tänään kello 03:47:17 »
Näitä molempia muistelen todella suurella kaiholla. NinniNeitiä tuli tavattua heti kun oli aloittanut hommat ja useasti sen jälkeen. Aina yhtä ihana.
Eipä tuohon ole lisättävää..tai tietenkin jos vielä kerran pääsis panemaan.. :behind:

Poissa Teroterava

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #54 : tänään kello 11:31:29 »
eveeden