Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oletko koskaan katunut päätöstäsi?  (Luettu 1973 kertaa)

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Oletko koskaan katunut päätöstäsi?
« : Heinäkuu 06, 2025, 21:41:28 »

Niin palveluntarjoajana,kuin sen ostajana,oletko koskaan katunut päätöstäsi,onko omatunto alkanut soimaan?
miten kuuluu viidakon laki?

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
Vs: Oletko koskaan katunut päätöstäsi?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 06, 2025, 21:46:34 »

Niin palveluntarjoajana,kuin sen ostajana,oletko koskaan katunut päätöstäsi,onko omatunto alkanut soimaan?
Minä en ole katunut osto päätöstäni.

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
« Vastaus #2 : Heinäkuu 06, 2025, 23:01:26 »
Varmaan ensimmäinen kerta, joskus kauan sitten, tuotti tunnontuskia tai jotain 😇
Huonoja valintoja olen tehnyt, katunut sitä että en kääntynyt ovelta. Silloin olen lohduttanut itseäni ajatellen toista osapuolta.

Legenda kertoo että vanhana katuu asioita joita ei uskaltanut tehdä.
Luotan legendaan👅
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
« Vastaus #3 : Heinäkuu 06, 2025, 23:04:19 »

Jospa tästä käynnistyy keskustelu..luettu 117kertaa..älkää olko vässyköitä,vaan tulkaa reilusti ääneen..

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #4 : Heinäkuu 06, 2025, 23:55:42 »
En ole katunut päätöstäni ryhtyä tähän työhön. On monta muuta asiaa elämässä mitä kyllä saatan katua, mutta tätä en. Päin vastoin iloitsen, että vihdoinkin olen löytänyt sen oman alan missä viihdyn.

Olen osannut myös olla sillä tavalla harkitseva ja varovainen, että en ole tehnyt tässä työssä sellaisia ratkaisuja mitkä kaduttaisi. Olen kunnioittanut omia rajojani, enkä ole tarjonnut sellaisia palveluita jotka eivät miellytä mua itseäni, enkä ole myöskään ottanut vastaan sellaisia asiakkaaksi pyrkiviä, joista on tullut vähänkään epäilyttävä olo.

Omien rajojen tunteminen ja niiden kuuntelu on hyvä keino välttyä monilta asioita mitkä voi jälkikäteen kaduttaa.
💎 Sörnäinen 14.-17.7. 💎

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
« Vastaus #5 : Heinäkuu 07, 2025, 00:39:15 »
En ole katunut päätöstäni ryhtyä tähän työhön. On monta muuta asiaa elämässä mitä kyllä saatan katua, mutta tätä en. Päin vastoin iloitsen, että vihdoinkin olen löytänyt sen oman alan missä viihdyn.

Olen osannut myös olla sillä tavalla harkitseva ja varovainen, että en ole tehnyt tässä työssä sellaisia ratkaisuja mitkä kaduttaisi. Olen kunnioittanut omia rajojani, enkä ole tarjonnut sellaisia palveluita jotka eivät miellytä mua itseäni, enkä ole myöskään ottanut vastaan sellaisia asiakkaaksi pyrkiviä, joista on tullut vähänkään epäilyttävä olo.

Omien rajojen tunteminen ja niiden kuuntelu on hyvä keino välttyä monilta asioita mitkä voi jälkikäteen kaduttaa.
👏👍 :inlove:

Poissa Ilotikku

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #6 : Heinäkuu 07, 2025, 00:57:23 »
Tehty ei kaduta, mutta tekemätön kyllä. Olisi pitänyt käydä tietyillä ovilla enemmän.

Poissa Mea_xx

• Jr. Member
  • Galleria (11)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #7 : Heinäkuu 07, 2025, 04:11:55 »
Tähän työhön ryhtyminen ei ole missään vaiheessa kaduttanut. Jos joku on kaduttanut, niin korkeintaan se että miksen ryhtynyt tähän aikaisemmin!

Lomalla 14.7-20.7. ❤️ Raisio ma-to! ❤️

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #8 : Heinäkuu 07, 2025, 05:26:11 »
4 vuotta kävin ensimmäisen kerran ja sen jälkeen tuli häveliäs olo että mitä oikein tein mutta se tunne meni ohi jossain vaiheessa.

Enää en kadu sitä että käyn maksullisissa naisissa silloin tällöin sillä olen kuullut että kuolinvuoteella ei niinkään kaduta ne asiat mitä on tehnyt vaan ne mitkä jätti tekemättä.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa sami40

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Heinäkuu 07, 2025, 16:27:57 »
en tiedä onko kaduttanu mut on tullut kuuloon tänävuonna useampi tapaus jotta aktin jälkeen on vaadittu rahoja takas,ja samalla on lähtenyt kaikki rahat mitä on ollut🤬kun palvelun tarjoaja on ollut ulkomainen ei hän ole ilmoitellut virkavallalle kun tulee kyse mistä rahat on peräisin.tämä on todella törkeetä toimintaa mutta monelle helppoa rahaa?olen koittanut neuvoa et säilyttää korkeintaan päivän kassan ja siirtää loput pois koko rakennuksesta.tämmöstä toimintaa on kuulunu pori,helsinki ja tampere ainakin et olkaa varovaisia🙏👍

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #10 : Heinäkuu 07, 2025, 16:40:55 »
Ei ole kaduttanut ja sitä on varmasti helpottanut sinkkuus eli en ole pettänyt. Sekään ei ole kaduttanut, että aikoinaan poikuus meni maksulliselle. Sitä olen vähän harmitellut, että olisi pitänyt ehkä aloittaa vähän aiemmin, mutta toisaalta rahatilanteeni ei sitä mahdollistanut kuten ei sitäkään, että olisin käyttänyt palveluita enemmän nuorempana.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #11 : Heinäkuu 08, 2025, 23:43:07 »
En kadu, mutta olisin toivonut, ettei olisi koskaan tarvinnut aloittaa.
"la bellezza si vede il fascino si sente" ~ RG

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12 : Heinäkuu 09, 2025, 00:11:26 »
Aika usein on kaduttanut ja vituttanut, että tähän helvetin huoraharrastukseen rahojani tuhlaan. Voisin vaikka hankkia jälkikasvulle harrastusvälineitä tms. samalla rahalla.

No toisaalta, muutama maksullinen seksikokemus on ollut sellainen, että olis varmaan jäänyt rahatta kokematta. Nuo eivät unohdu eivätkä muistilokeroista toivottavasti koskaan pyyhkiydy. Myös noita hetkiä tarjonneet pt:t ovat jääneet iäksi mieleeni. Mutta he ovat kyllä alan harvinaista vähemmistöä, hienoja naisia omassa hommassaan, eivät ns. vitun huoria, joita on kolmetoista tusinassa.

Eli vähän sellainen plusmiinusnolla-fiilis koko harrastuksesta vuosien varrelta. Jossei rahat ois menny huoran perseeseen, ois nekin tullu ehkä juotua. Tai ehkä ostettua jälkikasvulle useammin uudet sukset, luistimet ja fillarit. Kaikkien paheiden summa on kuitenkin vakio. Joku viisas - oletettavasti mies - tuonkin on keksinyt…

Poissa lantti

• Hero Member
« Vastaus #13 : Heinäkuu 09, 2025, 00:27:28 »
Kohta 40 vuotta harrastaneena ei kaduta mikään mutta harmittaa, kun hyvät vakkarit ovet lopettaneet yksi toisensa jälkeen. Toivottavasti eivät minun takia  :-[
Nautin kotimaista luomutavaraa

Paikalla ThomasDundee

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #14 : Heinäkuu 09, 2025, 00:43:36 »
Ei ole kaduttanut. Rahanmeno on välillä kyllä harmittanut.
Pari huonoa kokemusta mahtuu toki joukkoon, mutta nekään eivät ole kaduttaneet. Ne ovat olleet opettavaisia.

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #15 : Heinäkuu 09, 2025, 01:54:35 »
Varmasti olen katunut moniakin päätöksiä - myös maksuseksiin liittyviä, eiköhän se kuulu päänsisäiseen tunnemaailmaan&järkeen&inhimillisyyteen. En itse ainakaan tunne ketään kellä olisi kaikki päätökset natsannut.

Jos tätä nyt katuisi liikaa, niin eihän siinä siten muuta tekisikään kuin tunnemärehtisi ja se nautinto jäisi välistä.
Siinä tilanteessa olisi/on sitten parempi nostaa panokengät naulaan ja keskittyä ihan muihin juttuihin elämässä.

Pannaan siispä menemään nauttien  :inlove: :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 44 )

Poissa Shemeikka

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #16 : Heinäkuu 09, 2025, 07:07:09 »
En ole katunut, päinvastoin.

Poissa RobertLey

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #17 : Heinäkuu 09, 2025, 08:18:37 »
Yleisellä, harrastustasolla en.

Poissa Entto

• Sr. Member
  • Galleria (2)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #18 : Heinäkuu 09, 2025, 08:42:52 »
Muutaman kerran, kun en ole ovella kääntynyt, vaan mielessäni ovat olleet sanat:
Ei kyntömies vakoansa valitse.
Saitin Bud Spencer

2025 [T43] <V(1)15><V(2)1> (E22)《U15》

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #19 : Heinäkuu 09, 2025, 09:49:37 »
Muutaman tapaamisen jälkeinen fiilis on ollut semmoinen, että olisi ihan yhtä hyvin voinut vaan runkata riskittä ja ilmaiseksi. Eli kadun näitä tapaamisia, ja nykyään koitan aika tarkkaan kuulostella itseltäni haluanko oikeasti tavata nimenomaan tämän pt:n, vai onko kyseessä vain yleinen panetus ja sopiva tilaisuus.

Mutta ei noin muuten kyllä kaduta.