Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: GFE  (Luettu 6621 kertaa)

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
GFE
« : Kesäkuu 27, 2019, 08:50:04 »
GFE eli "tyttöystäväkokemus"on suosittu, mutta mitä tarvitaan täydelliseen GFE palveluun. Olen ainakin itse huomannut että kemioiden on kohdattava että kokemus tuntuu aidolta  :)
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: GFE
« Vastaus #1 : Kesäkuu 27, 2019, 12:23:31 »
Nuo kuuluisat kemiat, niissä on se jännä puoli, että ne joko kohtaa tai ei. Tottakai hupakon kokemus ja ammattitaito on isossa roolissa tapaamisen onnistumisessa, mutta haluaisin korostaa tässä omaa asennetta ja käyttäytymistä, koska se on oikeastaan ainoa mihin pystyy asiakkaana itse vaikuttamaan.
Sillä se gfe ei vaan kaikilta tule nappia painamalla (lue raha vaihtaa omistajaa) olemalla kohtelias ja huomaavainen hupakolle voi edesauttaa hyvän gfe kokemuksen saamista :)
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15215
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: GFE
« Vastaus #2 : Kesäkuu 27, 2019, 14:13:47 »
GFE on ainakin se mitä itse haen tapaamisilta. Kokonaisvaltaisesti eri tytöillä kuitenkin tämä palvelu on eri tasoista, mikä sinällään on aivan normaalia. Olemme kaikki erilaisia.
Sellaisia tajunnan räjäyttäviä tapaamisia kuitenkin on aniharvoin, varsinkin jos vaihtaa tyttöä kovin usein.
Monia hyviä tyttöjä on monista eri syistä lopettanut ja muutamat ovat vaihtaneet paikkakuntaa niin kauas, ettei ole oikein ollut enää mahdollista käydä.

Oman individuaalisen kokemuksen mukaan varsinkin nuorilla hupakoilla on GFE vasta hakusessa kun taas kokeneemmilla ei. Hyvän kokemuksen perässä itse olen valmis ajamaan melko pitkällekin, kuten tässä muutama viikko sitten juuri tein ja en todellakaan kadu. Teen sen taas tässä uudelleen kun aikaa liikenee.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: GFE
« Vastaus #3 : Kesäkuu 29, 2019, 00:02:34 »
Kohteliaisuus ja huomaavaisuus on tietysti itsestäänselvyyksiä, tai jos jännittää liikaa ja sulkeutuu niin tottakai se heijastuu myös palveluun.

Aidontuntuinen kokemus tulee syvemmältä kuin pelkkä suutelu ja halailu. Se kun tyttö tulee iholle ja saa läheisyyden tuntumaan jo liiankin intiimiltä, silloin tietää että ollaan hyvän äärellä. Tässä kohtaavat kemia sekä loistava palveluasenne.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: GFE
« Vastaus #4 : Kesäkuu 30, 2019, 17:46:49 »
Mä olen kanssa huomannut saman kuin Ville; kokeneemmat tytöt osaavat ja uskaltavat heittäytyä mukaan helpommin kuin aloittelevat. Ja kokemus paranee mitä useamman kerran on tavattu. Aika usein ekalla kerralla saa himmata ja jarrutella neitokaista, kun tykkään hitaammista aloituksista, kosketuksista puolin ja toisin, toisen vartaloon tutustumisesta yms. Aika usein tytöillä on tapana käydä heti kimppuun ns. täydellä voimalla. Sinälläänhän tuollainen on hyvinkin ymmärrettävää, koska (oletettavasti) suurin osa asiakkaista haluaa päästä heti hommiin ja varsinkin puolen tunnin tapaamisilla aika on todellakin rajallista. Itse varaan  vähintään 2 tunnin ajan juuri siksi ettei ole kiire vaan ehtii tällainen hitaampikin kaveri nautiskella.

Mulle GFE, hyvä sellainen, tarkoittaa sitä mitä tapahtuu ennen ja jälkeen itse aktin. Katseet, suuteleminen, kosketukset, läheisyys. Se on sitä miten sinut otetaan vastaan ja miten sinut ohjataan ajan loputtua ulos. Se on se illuusio siitä että neitokainen halusi rakastella juuri sinun kanssasi sillä hetkellä.
Se on sitä että tunnet olevasi muutakin kuin kävelevä lompakko, jonka tyhjennys on hupakon ainoa tavoite.

Onnekseni olen tavannut useita tuollaista palvelua tarjoavia illusionisteja.  :-* heille kaikille!
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: GFE
« Vastaus #5 : Kesäkuu 30, 2019, 18:09:23 »
^ Ihanasti kirjoitettu, Juutas!  :)
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: GFE
« Vastaus #6 : Heinäkuu 04, 2019, 13:02:16 »
Minusta hyvä GFE on sellaista, mihin sekä asiakas että palveluntarjoaja uskaltavat heittäytyä täysillä mukaan. Ne oleelliset ennen ja jälkeen -jututkin tulevat silloin kuin itsestään. Omien kokemusteni perusteella tämä onnistuu yleensä paremmin silloin, kun asiakkaan ja palveluntarjoajan välinen ikä- ja kokemusero ei ole liian suuri.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: GFE
« Vastaus #7 : Heinäkuu 04, 2019, 13:46:43 »
GFE on aika yksilöllistä ja tapauskohtaista...ei siihen voi alkaa listata asioita tai jättää asioita pois. Omien kokemusten mukaan GFE:n onnistuminen ei ole ikäerosta kiinni.

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: GFE
« Vastaus #8 : Heinäkuu 04, 2019, 15:06:46 »
Juutas todella hyvin kiteytti sen, mitä hyvä GFE on parhaimmillaan. Minullekin olennaista on se, ettei ole kiire eli 2 tuntia on hyvä aika. Kyseessä on kokonaisuus, ei pelkkä ”pussien tyhjennys”, joka itse asiassa on melko sivuseikka, mutta toki mukava lisä. Tällä iällä ja kumin kanssa laukeaminen yhdynnässä on todella vaikeaa ja se ei johdu palveluntarjoajasta, jotka poikkeuksetta ovat olleet mukavia ja seksikkäitä. Hyvään GFE:hen kuuluu myös jutustelu enemmän tai vähemmän syvällisistä asioista. Se on myös yksi syy, että suosin suomalaista. Vaikka englanti on liki täydellistä, hienovaraisia vivahteita on vaikea välittää toiselle muuta kuin omalla äidinkielellä.
Ylilääkäri

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: GFE
« Vastaus #9 : Heinäkuu 06, 2019, 23:09:03 »
Onko asenteissa eroja jos maksat GFE:stä extraa tai sellaisella jolla se kuuluu palveluun. Eli voiko extraa maksamalla saada yhtä hyvän kokemuksen?
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Knarf

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: GFE
« Vastaus #10 : Heinäkuu 06, 2019, 23:59:23 »
Jos GFE ei kuulu palveluun oletuksena ja luontaisesti, niin rahalla sitä ei omien kokemusten mukaan saa ostettua. Tai saa mutta se tuppaa olemaan sitten kovin väkinäistä.

Minä en yleensä hae hupakoilta mitään hempeää kainalossa kiehnäämistä, vaan pikemminkin PSE-tyylistä menoa, mutta näiden raja on häilyvä ja monesti GFE:n puuttuminen korreloi suoraan myös yleiseen palveluasenteeseen. Mm. kielarit kuuluvat mielestäni molempiin kategorioihin ja se ei kaikilta luonnistu edes rahasta (joko lainkaan, tai sitten se on sellaista näykkimistä). Muutamia hyviä panoja on osunut kohdalle ilman suutelointiakin, mutta jotain olennaista silloin jää kokonaisuudesta puuttumaan.

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: GFE
« Vastaus #11 : Marraskuu 29, 2019, 17:16:36 »
Jaaha. Aina sitä oppii uutta. 5 minuuttia sitten en tiennyt mitä PSE tarkoittaa, ja nyt tiedän että PSEGFE on täsmälleen se mitä haluan ja sitä olen myös usein saanut pyytämättä ja yllättäen.

Osaako joku muuten kertoa, miksi kaikkien sihteerien kanssa ei suuteleminen tai kielarit onnistu?

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: GFE
« Vastaus #12 : Marraskuu 29, 2019, 17:28:31 »
Osaako joku muuten kertoa, miksi kaikkien sihteerien kanssa ei suuteleminen tai kielarit onnistu?

Ei kait sitä tiedä kuin hupakko itse.
Ehkä halutaan vetää raja siviili seksin ja duunin väliin.
Tai sitten yleisin seksitauti kukkii useasti ja sitä ei haluta jakaa.
Ehkä tyttö ei vain tykkää suudella...jne.

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: GFE
« Vastaus #13 : Marraskuu 29, 2019, 17:35:59 »
Tämä suutelu juttu on ihan mielenkiintoinen ja luulen että yksi syy on juurikin se intiimiys eli ei haluta suudella vierasta miestä.
Itselleni on onneksi käynyt muutaman kerran niin, että palveluntarjoaja on sanonut että suutelu ei kuulu valikoimaan ja sitten tapaamisen edetessä onkin alkanut itse suutelemaan. Todella mukava yllätys ollut itselle.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: GFE
« Vastaus #14 : Marraskuu 30, 2019, 09:01:00 »
^Tiedän myös mitä tarkoitat :D
Itse pidän kovasti suutelusta GFE tapaamisen aikana, mutta muutoman kerran ollaan menty ihan ilmankin. Hyvin on homma luonannut ja hauskaa on ollut :D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: GFE
« Vastaus #15 : Joulukuu 03, 2019, 16:35:21 »
Voiko GFE olla liian realistinen?

Pakko avautua tänne, kun en oikein pysty käsittelemään viimeisintä sihteerikokemustani. 20+ opiskelija, hoikka, nätti ja kaikinpuolin mukava ja rento likka. Olin tavannut hänet kerran aiemminkin, mutta ekalla kerralla homma tyssäsi kolmospesälle ja kunnari jäi haaveeksi. Toinen yritys tulikin sitten pari viikkoa myöhemmin, kun neiti lähestyi minua sähköpostilla ja kyseli milloin pääsisin tulemaan. En koskaan ole kieltäytynyt tällaisista kutsuista, joten treffit sovittiin neidin uuteen opiskelijakämppään. Ekalla kerralla neiti oli myös pyytänyt minua käymään kaupassa matkan varrella hakemassa kumeja, ja nyt tuli samanlainen viesti muutamaa minuuttia ennen sovittua aikaa, kun olin kävelemässä annettuun osoitteeseen. Kun en heti huomannut sitä viestiä, niin neiti ilmoittikin itse kipaisevan nopeasti kaupassa kortonkeja ostamassa. Tavattiin sitten ulko-ovella ostokset mukana ja jatkettiin siitä hissillä ylös asuntoon. Eli tähän saakka täydellisen realistinen GFE/fuckbuddy experience kaikkine säätöineen. Arvasinkin mitä asunnossa odottaa, eli se tavanomainen opiskelijatytön kaaos, tavaroita ja muuttolaatikoita siellä täällä, eikä pienintäkään elettä tehtynä paikkojen siivoamiseksi tai järjestämiseksi. Ei annettu sen häiritä vaan kiiruusti vaatteet pois hommiin. Eipä siinä montaa sekuntia tarvinnut imutella kun neiti kiipesi ratsastamaan ja voin rehellisesti sanoa, etten ole noin eläimellistä kyytiä saanut kertaakaan maksullisten kanssa. Pantiin kuin kanit tunti yhteen menoon asentoja vaihdellen alle, päälle, takaa, aina kun toiselta kunto loppui niin toinen jatkoi. Jossain puolivälissä mietin, että hetkinen, neiti kyllä näyttää tykkäävän panemisesta niin paljon, että hänen oikeastaan kuuluisi maksaa minulle päin. Tyypillisistä siviilipanoista poiketen neiti hoiti kyllä homman hienosti käsipelillä finaaliin. Se mikä tässä häiritsee eniten, on että kaikki ne eleet, ilmeet, äänet, vartalon liikkeet, kaikki, oli täysin samanlaiset kuin mun exällä (joka tosin on nyt tuplasti vanhempi kuin tämä neiti). Eli tämä oli niin siviilipano kuin vain voi olla, kaikki meni naisen nautinnon ehdoilla, hän vei ja minä vain yritin selvitä hengissä koettelemuksesta. Nyt kauhulla odottelen seuraavaa yhteydenottoa, koska en oikein tiedä miten siihen pitäisi suhtautua. Jos haluaisin kaverin / panokaverin / krapulapanon / yhden yön hoidon tms, niin tämähän olisi täydellistä, mutta kun tämän neidin seurasta ei ihan pienellä setelinipulla pääse nauttimaan. Siviilipanot on siviilipanoja eikä fuckbuddyn kanssa peuhatessa rahan kuulu vaihtaa omistajaa. Ei niin että rahalla olisi suurta merkitystä, mutta ehkä kuitenkin haluaisin käyttää hupakointibudjettini enemmän PSEGFE-tyyppisiin sihteereihin.

Mitäs mieltä arvon kollegat on tällaisesta?

Kirjoitin tämän tänne myös kyseiselle neidille tiedoksi. En epäile hetkeäkään ettei hän tästä itseään tunnistaisi ja satavarmaan seuraa tätä foorumia. Tuossa oli perusteluja, jos ei enää tulla tapaamaan. Ja jos tullaan, niin naureskellaan tuolle jutulle yhdessä.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: GFE
« Vastaus #16 : Joulukuu 03, 2019, 16:48:07 »
Rehellisesti, en kyllä oikein ymmärrä, mikä sulla on se ongelma tuossa...  ::) Se, että nainen myös nauttii vai..?

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: GFE
« Vastaus #17 : Joulukuu 03, 2019, 17:00:17 »
^^ No jopas on pillun osto mennyt vaikeaksi.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: GFE
« Vastaus #18 : Joulukuu 03, 2019, 17:05:30 »
^^^ Ei kai tuossa pitäisi ongelmaa olla jos raha vaihtaa omistajaa vai onko jommalla kummalla tunteita liikaa pelissä.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: GFE
« Vastaus #19 : Joulukuu 03, 2019, 17:06:24 »
Ei naisen nautinto tietenkään ole se ongelma ;D. En tiedä edes itse onko tuossa mitään ongelmaa, kokemus sai vain minut hämmentymään täysin. Ja pelkään että GFE-experience jatkuu vielä samanlaisena draamana kuin mitä yleensä suhteen lopettamisesta on seurannut. ja ennenkuin vastaatte, niin koittakaa ensin ymmärtää se itseironia, jota minulla on tapana viljellä näissä kirjoituksissa. ;)