Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kora Rapsaa  (Luettu 1802 kertaa)

Poissa Tulli

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Kora Rapsaa
« : Kesäkuu 30, 2025, 17:16:40 »
Taas pukkaa rapsaa 😅 mikähän hulluus mulle on iskenyt.

Mutta asiaan tosieskossa ilmoittelee kyseinen nuori nainen.
Pari päivää ennakkoon sovittu tapaaminen viestintä ollut selkeää ja saapumisohjeet todella selkeät.

Tämän tapaamisen kohdalla oli huomattavasti enemmän jännitystä ilmassa, näin jopa unta että tapaaminen meni ihan vihkoon. En tiedä sitten oliko kyse siitä että kyseessä oli trial ilmo mikä tosin  oli vahvistettu ja joku onneksi kirjoitti eskon puolelle rapsan ennen kuin oma tapaaminen koitti.

Matkalla hermostuneisuus oli yllättävän kovaa. Mikä onneksi helpotti hississä. Oven avasi kaunis nuori nainen asutoive osittain toteutettuna todennäköisesti kielitaidon puutteesta johtuen (käytti kommunikointiin kääntäjää)
Kämppä oli hyvällä sijainnilla asunto oli siisti.
Perinteiset rahan vaihdot ja suihkut.
Suihkusta päästyäni tyttö vielä ääniviestejä jonkun kanssa vaihteli.
Omista tavoista taas poiketen otin owo palvelun kun kuului hintaan ja pienellä lisähinnalla sai myös cim joten myös se tuli otettua.
Suikkarilla aloiteltiin ja hetken päästä kumia paikalleen ja seksiä muutamissa asennoissa  :behind: Kora samalla sormetti itseään ja välillä ohjaili minun sormia myös töihin. Jossakin kohtaa oli pakko jo vaihtaa takaisin suikkariin että saadaan ostettu cim palvelu käyttöön.  :blowjob:
Tässä kohtaa tykkään yleensä vähän jutustella ennen toista kierrosta mutta kääntäjä söi siitä mielenkiinnon niin kokeiltiin uutta kierrosta mutta kaikki oli annettu jo ekalla rundilla.
Tunnin ajasta tuli käytettyä ovelta ovelle 45min.

Yhteenvetona kaunis nuori nainen joka osaa ottaa suihin ja seksikin ihan hyvää
Eskossa kansalaisuudeksi merkitty Saksa mutta kääntäjässä oli Romanian kieli, eli tuskin ainakaan juuriltaan Saksalainen (ei kylläkään haitannut minua)
Meno vähän liukuhihnamainen
Menenkö uudelleen? Tuskin ja siihen suurin syy on tuo kielimuuri.
Suosittelenko? jos jutustelu ei kiinnosta niin suikkaria voin suositella
Tissit 😍

Poissa perasmies

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kora Rapsaa
« Vastaus #1 : Kesäkuu 30, 2025, 18:26:15 »
nämä raportit ovat hyviä,noin yleensä kun suunnittelee omia seikkailuja.on muutaman kerran tullut välttytyä
miinaan astumiselta,kiitos raportoijien.pakko itse laittaa raportteja hieman useammin.
jos mä vaan ihan vähän...

Poissa ThomasDundee

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2 : Kesäkuu 30, 2025, 19:22:06 »
Kiitos Tulli hyvästä rapsasta.
Vaikuttiko ilmoitettu ikä uskottavalta?

Poissa Tulli

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä