Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Liza in Espoo  (Luettu 1467 kertaa)

Poissa Kielitieteilijä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Liza in Espoo
« : Kesäkuu 26, 2025, 15:42:02 »
Aamulla liikkeellä,
Espooseen matka ja muutaman tyhjän yrityksen jälkeen mainittu neito vastasi puhelimeen ja saatiin sovittua
puolen tunnin päähän tapaaminen.
Kello oli siis tällöin  n 9:30 ja olinkin varautunut vaikeuksiin kontaktoinnissa.

Paikka löytyi helposti ja pihallavieraspysäköintikin kuten kuuluu.
Hiukan etuajassa neito jo huhuili missä olen ja siellähän minä, ovella :headphones:
Asunto ihan perus-siisti ja tytsy pukeutunut aamuhepeneisiin joita riisuessa jo alkoi vesseli päätään nostella!
Puolen tunnin pikainen käytettiin tehokkaasti ja monipuolisesti:
Liza on iloinen, puhelias itäsuomalainen likka ja vartalo minun makuun; Kivan kokoiset luomurinnat ja pyöreä perä.
No joo, ei hän ehkä ihan neitonen enää ole mutta saako sanoa että mukavasti takakireä? :behind:
Tykkäsin ja niin tykkäs neitokin  :blowjob:
Nalli paloi aikas nopeesti ja tuntuihan se taas ...
Miinukseksi sanoisin että suutelu ei hänelle sopinut, muuten ei mitään moittimista :headbang:

Vierailun jälkeen on ollutkin mukava ottaa ihan rennosti ja ehkä illalla otan pienen näkäräisenkin, kevyt olo :weightlifting:
Slippery when wet!

Poissa Avaruusmies

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Liza in Espoo
« Vastaus #1 : eilen kello 18:57:08 »
Kävin tänään duunin jälkeen laittamassa munaa piiloon ja enhän mä muistanut, että olen käynyt aikaisemminkin. Pitää varmaan alkaa pitämään jotain päiväkirjaa tapaamisista.

Kuvat on varmaan aidot mutta ei ihan eilen otetut, eikä varmaan tällä vuosikymmenelläkään tai edellisellä.
Mukava nainen ja varmaan käyn uudelleenkin sitten kun unohdan, että olen käynyt aikaisemminkin.