Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mila 155cm  (Luettu 1377 kertaa)

Poissa Tero69

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Mila 155cm
« : eilen kello 08:29:22 »
Onko 155cm Milasta kokemusta kenelläkään tai onko toista topiccia jo auki mitä en löydä? Ilmoittelee että olisi nyt Helsingissä

Poissa Milena

• Jr. Member
  • Galleria (10)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mila 155cm
« Vastaus #1 : eilen kello 10:26:12 »
Oli ehkä mun juhannus ilmoitus kyseessä. Oon välillä miettinyt että vaihtaisin tän Milena nimen vähän lyhyempään, saan viestejä joskus englanniksi kun nimeni antaa osviittaa joillekin että en olisi suomalainen..

Milena/Mila jotkut kutsuu myös Miltsiksi  :inlove:
Tullut tältä foorumilta. Mutta jos on kyse jostain toisesta niin vetäydyn sivummalle 😘

Edit. Siis tarkoitan että ulkomaalaiset tulevat puhumaan minulle englantia vaan ihan selkeästi suomalaiset miehet.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 10:30:37 kirjoittanut Milena »
🔗/Milenanasty

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2 : eilen kello 10:50:34 »
RE:ssa ilmoittelee välillä myös treenatun oloinen Mila (Suomessa otetun salikuvan kera), joka menee myös tähän petite-mimmien kokoluokkaan. Ilmoittaa olevansa Puolasta, mutta alunperin taitaa olla tuolta U-alkuisesta sotaa käyvästä maasta. Hänellä luki joskus ilmossa, ettei halua tavata tietyn kansallisuuden edustajia, ymmärrettävistä syistä. Joku toinenkin Mila siellä RE:ssa joskus kyllä vilahtanut.

^ Eli pidä vaan Milena toi nykyinen. Ei mee tyttelit niin pahasti sediltä sekaisin ;)

Poissa Milena

• Jr. Member
  • Galleria (10)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3 : eilen kello 10:56:46 »
Kiitos velihopea tästä informaatiosta. En tosissaan tiennyt kyseisestä neidosta ❤️

Ja kuuluuhan alaan ettei toisten nimiä kauheesti kopsailla just sen takia että ei mennä sekaisin  :inlove:
🔗/Milenanasty

Poissa turre

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 21:57:00 »
Ottaisitko minut vastaan asiakkaaksi. Herrasmies kun olen,