Mul on muutamankin kerran käynyt niin, että edes ensimmäiseen viestiin ei vastata. Enkä missään nimessä lähettele törkeyksiä tai asiattomuuksia.
Ensimmäinen viesti noudattelee suhteellisen samaa kaavaa, eli englanniksi jotain suuntaan: "Hei PT, näin ilmoituksesi ja olet todella kaunis. Minä olen x-ikäinen suomalainen mies ja olisi kiva tavata myöhemmin tänään. Ilmoituksessa on maininta ekstroista, voitko kertoa mitä ne ovat? Lisäksi kiinnostaisi tietää, missä päin kaupunkia sinun paikkasi on, että osaisin vähän arvioida, kuinka kauan minulla menee matkoihin. Kiitos"
90% kerroista kyllä tulee vastaus, mutta välillä ei ja se on jäänyt mietityttämään, että onko siinä mun viestissä ollut jotain vikaa. Joskus esim kysynyt, että onko tarjolla palvelua X, kun siitä ei ole mainintaa, mutta ilmossa kuitenkin rohkaistaan kysymään (Ja jos lukee esim no kissing, niin en mä nyt sitä lähde kyselemään). Tätä on käynyt ihan ns tunnettujen pt:iden kanssa, joista löytyy hyviä rapsoja joko täällä tai RE:ssä. Ja jos ilmossa on ohjeistuksia viestiä varten, niin niitä on kyllä aina seurattu, ts ilmo luettu huolellisesti ennen viestiä. Tälläkin hetkellä RE puolella ilmoittelee PT:itä, joita haluaisin tavata, mutta eihän sitä nyt viitsi useampaa viestiä lähettää, jos pariin ensimmäiseen ei ole tullut mitään vastausta.
Ulkomailla kävi kerran niin, että samaan kylään saapui PT, jota olin jo tovin intternetin syövereissä ihaillut. Vieläkin harmittaa, ettei hän vastannut viesteihin. Kyseessä oli vielä ns luxus-PT, eli hyvin avoimesti ammattiaan omalla naamalla harjoittava todella näyttävä nainen. Tuntitaksa oli vähintäänkin kohdillaan, joten tämä "aspan" olemattomuus jäi ihmetyttämään. Pistin vielä pari päivää myöhemmin uuden viestin, jos vaikka PT kovin kiireinen, mutta eipä siihenkään vastausta tullut. Satuin vielä silloin olemaan hyvissä rahoissa ja lomatunnelmissa, niin helposti olisin investoinut useammankin satasen hänen seuraansa.
Eli kysymys:, Millainen on hyvä ensimmäinen viesti? Tai vastaavasti, millainen on sellainen viesti, johon pt:t usein jättää vastaamatta?