Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Millainen on asiakastaitoinen asiakas  (Luettu 5112 kertaa)

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Millainen on asiakastaitoinen asiakas
« : Kesäkuu 22, 2025, 18:34:20 »
Tämän Gyntherin toisessa ketjussa esittämän kommentin innoittamana avataan aiheesta erillinen lanka tähän osioon, niin kyseinen Milenan lanka ei lähde liikaa rönsyämään

Valaise nyt ihmeessä vähän enemmän asiaa mattssonni, minkälainen on näissä harrastuksissa sellanen asiakastaitoinen asiakas. Monia varmaan kiinnostaa näkemyksesi.

Itse uskon ainakin riittävästi tietäväni millainen näissä harrastuksessa tulee käytöksen olla, ettei tule saman PT:n taholta torjutuksi seuraavaa kertaa yritellessä kontaktoiden. Mutta aina ne muidenkin opit saattaa avata lisää juttuja.

Mulla itellä menee jotenkin näin:
- käy pesemässä jorma ennen tapahtumaa PT:n luona, vaikka just kotoa suihkusta lähdin. Siis, jos hupakko ei nimenomaa muuta viestitä.
- maksa pyristelemättä sovittu aikaveloitus ja nimenomaan alentamatta transactiossa tyttöä liikaa rahan mahdilla.
-älä yritä olla machoista machoin casanova ja väkisin yrittää saada nuolemalla/ panemalla PT huippuunsa. Ne MELKEIN kaikki tekee tätä vain rahasta tai biteistä tai miten se nyt nykyään menee.
- älä uuvuta hupakkoa liikaa syvällisillä keskusteluilla tai mielipiteilläsi sillä he saattavat joutua kuuntelemaan niitä jopa kymmeneltä turskalta päivässä.
- älä missään nimessä arvostele PT:n kehoa  negatiivisesti vierailun aikana. Positiivisen palautteenkin raja menee jossain, toiset väsyvät vastakiitosten sanomiseen.
- pidä kiinni vierailuajan pituudesta, 45min tarkoittaa, että viimeistään 42min kuluttua täytyy olla sitten jo rapussa takas ovi sulkeutuneena - heh.

Tämmösiä toimintamalleja  mulla jalostunu tässä parin vuosikymmenen harrastuksen myötä.

Ja, hei, mattssonni, odotan todella kiinnostuneena sieltäkin päin toimintatapoja. Aina sitä voi oppia lisää harrastuksistaan.

Tuo Gyntherin lista onkin erinomainen pohja ja sisältää monia tärkeitä asiakastaitoja. Itse voisin jatkoksi heittää siihen:

- tapaamista sopiessa puhelussa tai viestillä selkeä, kohtelias ja sujuva viestintä, josta ilmenee, että myyhän ilmoitus on luettu.
- sovitusta kiinni pitäminen
- kunnioitus myyjää ja hänen rajojaan kohtaan
- kunnioitus myyjän yksityisyyttä ja turvallisuudentunteen tarvetta kohtaan, myös kunnioitus myyjän kotia kohtaan, jos kyseessä incall hänen luokseen
- huomaamaton matalan profiilin saapuminen ja poistuminen
- siisti yleishabitus
- hygieniasta Gynter jo mainitsikin mutta yhtenä yksittäisenä yksityiskohtana sieltä nostettakoon esiin siistit kynnet, joka tarkoittaa tässä yhteydessä puhtaita kynnenalusia ja sitä, että kynsissä ei ole teräviä reunoja ja rosoja
- lajin perusetiketti ja -rutiinit hallussa etenkin tullessa, johon liittyy mm. maksun tarjoaminen tasarahana heti tullessa jne.

Session sisällöstä ja luonteesta riippuu paljon, mutta oletusarvona voi pitää, että myyjät eivät tykkää nimittelystä, riettaista puheista, sovinistisista jutuista tms. Tämän voisi varmaan tiivistää siten, kyse on kahden ihmisen tasa-arvoisesta toisiaan kunnioittavasta kohtaamisesta.

Eli ei missään tapauksessa rakettitiedettä.

Toivottavasti sekä ostajat että myyjät jatkavat, täydentävät, tarkentavat ja kommentoivat listaa niin saadaan tästä ajatustenvaihto, josta opitaan kaikki lisää.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa panic0

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen on asiakastaitoinen asiakas
« Vastaus #1 : Kesäkuu 22, 2025, 18:47:40 »
Heh, tämä on vähän kuin "alaistaidot" työelämässä. Mielestäni hyvä lista, ehkä tuohon että älä yritä tyydyttää PT:tä, niin kuitenkin olen useamman kanssa ollut havaitsevani ihan aitoa nautintoa, mutta tietenkään ei mitään yliyrittämistä kannata tehdä. Jos olet jo se päivän kahdeksas asiakas, niin ymmärrettävästi ei välttämättä enää PT jaksa syttyä.

Poissa Meeme

• Sr. Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #2 : Kesäkuu 22, 2025, 18:51:02 »
Kyllä jaksaa syttyä.
Tuo huorittelu. Ite pidän itteäni huorana, mutta jos asiakas haluaa huoritella, siitä kannattaa mainita. Koska se tuo sitten lisämakunsa tapaamiseen.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Tulli

• Full Member
« Vastaus #3 : Kesäkuu 22, 2025, 18:51:40 »
Erittäin hyviä hyviä pointteja molemmilla 👍
Odotan mielenkiinnolla mitä vastauksia saadaan PT:eiden osalta. Aina kiva kuulla uusia näkökulmia näihin asioihin… vaikkakin luulisi olevan perus juttuja kaikille.
Tissit 😍

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #4 : Kesäkuu 22, 2025, 18:56:12 »
Sekä Gyntherin että mattssonnin listat asiakastaidoista ovat asiallisia.

Mielestäni, ne (ja puuttuvat maininnat) voi kaikki laittaa saman yleispätevän ohjeen alle:

"Kohtele ihmistä ihmisenä, kunnioittavasti, rehellisesti ja asiallisesti, myös itsestäsi huolta pitäen." Kumpaankin suuntaan.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
« Vastaus #5 : Kesäkuu 22, 2025, 19:21:22 »

Mielestäni, ne (ja puuttuvat maininnat) voi kaikki laittaa saman yleispätevän ohjeen alle:

"Kohtele ihmistä ihmisenä, kunnioittavasti, rehellisesti ja asiallisesti, myös itsestäsi huolta pitäen." Kumpaankin suuntaan.

^juuri noin se tiivistyy. Jatkoksi lisäisin vielä, että tarkastele asiaa myös sen toisen ihmisen näkökulmasta.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #6 : Kesäkuu 22, 2025, 19:33:54 »
Asiakastaitoinen asiakas vaihtaa autonsa vuosihuollon yhteydessä itse öljyt ja maksaa siitä korjaamolle.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #7 : Kesäkuu 22, 2025, 19:57:43 »
Painaa menemään kuin keskiyön vasara.
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa Tulli

• Full Member
« Vastaus #8 : Kesäkuu 22, 2025, 20:15:32 »

Aamen
Tissit 😍

Paikalla Thor Patsas

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #9 : Kesäkuu 22, 2025, 21:06:34 »
Uskon että molemminpuoleinen kunnioitus ei ole pahitteeksi ja toisen rajojen kunnioittaminen.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #10 : Kesäkuu 22, 2025, 21:38:34 »
Jokuhan voisi kirjoittaa Turskan 10 -käskyä  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 44 )

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #11 : Kesäkuu 22, 2025, 22:11:18 »
Totta! Mä tiedän kolme. 1. Maksa 2. Pane 3. Suksi vittuun
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #12 : Kesäkuu 22, 2025, 22:21:55 »
Kiitos mattssonni näistä:

- kunnioitus myyjän yksityisyyttä ja turvallisuudentunteen tarvetta kohtaan, myös kunnioitus myyjän kotia kohtaan, jos kyseessä incall hänen luokseen
- huomaamaton matalan profiilin saapuminen ja poistuminen

Mä arvostan noi tärkeimmiksi!Vaikka paikalle saapuisi mikä adonis, joka on jynssännyt kyrpänsä kiiltävän puhtaaksi, niin maku menee jos hintaa aletaan huutamaan käytävässä tai vaikka kourimaan persettä ennen kuin ovi on kiinni.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa AliceFF

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #13 : Kesäkuu 22, 2025, 22:30:43 »
Sellanen, joka kunnioittaa myös pt:n aikaa. Sovittu aika on sovittu aika, ei voi olettaa että koko ilta odotetaan yksinomaan yhtä asiakasta, mikäli hän nyt paikalle pääsee tahi ei. 🤦
Siisti, puhdas.
Ei takkuile maksun kanssa, yritä tinkiä vielä tullessaan.
Ei utele loputtomiin yksityisasioita, joillekin pitäis selvittää mistä oot kotoosin ja kenen likkoja, mihinä oot töissä jne.
AliceFF

Poissa jurzantaa

• Sr. Member
« Vastaus #14 : Kesäkuu 22, 2025, 23:34:08 »
Nussii kuin kani edestä, takaa ja sivuilta.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #15 : Kesäkuu 22, 2025, 23:56:33 »

1. Sovi kaikki ehdot sessiolle ennen tapaamista
2. Älä tule 30min myöhässä - vaan mene ajoissa paikalle
3. Älä juttele kovaan ääneen naapurille alaovella, että olet kämppään 16 menossa nussimaan
4. Älä kerro ovella "vitsiä", että täytyy lähteä pankkiautomaatille - vaan maksa sessio heti alussa sovitusti
5. Älä raidoita hupakkojen lakanoita uusiin Marimekon raitoihin - vaan käy suihkussa session alussa
6. Älä nussi paljaalla, vaan kunnioita sovittuja panemisehtoja - panehan sitten menemään
7. Älä venytä aikaa tai sitten venytät hupakon kanssa yhdessä sopien kukkaroasi
8. Kunnioita ja kohtele hupakkoa hyvin
9. Älä rakastu hupakkoon
10. Suksi wittuun ajan päättyessä  :whipping:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 44 )

Poissa Milena

• Full Member
  • Galleria (12)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #16 : Kesäkuu 23, 2025, 01:22:09 »

:laught:

Ja hei, kiitos kun toitte keskustelun tänne – mä jo kattelinkin että taas lähtee minuun liitetty ketju vähän lapasesta 😁✌️
Mutta sehän on enemmän sääntö kuin poikkeus, oon jo tottunut.

3. Älä juttele kovaan ääneen naapurille alaovella, että olet kämppään 16 menossa nussimaan
4. Älä kerro ovella "vitsiä", että täytyy lähteä pankkiautomaatille - vaan maksa sessio heti alussa sovitusti
5. Älä raidoita hupakkojen lakanoita uusiin Marimekon raitoihin - vaan käy suihkussa session alussa
6. Älä nussi paljaalla, vaan kunnioita sovittuja panemisehtoja - panehan sitten menemään
9. Älä rakastu hupakkoon

Tää on kans aika hauskasti tiivistetty 😂

Asiakkaana oleminen ei ole mitään rakettitiedettä.

Mulle on tosi tärkeetä, ettei mun lähialueella tai sisäpihalla haahuilla kuin oltais eksyksissä. Pahin on se, kun google maps on auki ja puhelin kajareilla huutaa…

Lisäksi kaikki liian henkilökohtaiset kysymykset, varsinkin turvallisuuteen liittyvät, alkaa oikeesti ärsyttää 🙃

Edit. MariaEnkelillä ihan super hyvä kirjoitus..

Varsinkin arvostus pt:n kotia ja tilaa kohtaan. Ei mun mielestä oo ok availla kaappeja tai mennä omin päin hakemaan keittiöstä vettä. Jos pt tarjoaa palveluita kotona, tilat on yleensä jollain tavalla rajattuja. Mun fiilis on, että eteinen, wc/kylppäri ja makuuhuone on ne paikat, missä se varsinainen kohtaaminen tapahtuu.

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 23, 2025, 01:35:59 kirjoittanut Milena »
🔗/Milenanasty

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #17 : Kesäkuu 23, 2025, 04:29:46 »

9. Älä rakastu hupakkoon

Tässäpä nämä tärkeimmät. Dirty Harry osaa.

Varsinkin arvostus pt:n kotia ja tilaa kohtaan. Ei mun mielestä oo ok availla kaappeja tai mennä omin päin hakemaan keittiöstä vettä. Jos pt tarjoaa palveluita kotona, tilat on yleensä jollain tavalla rajattuja. Mun fiilis on, että eteinen, wc/kylppäri ja makuuhuone on ne paikat, missä se varsinainen kohtaaminen tapahtuu.

Kotonaan vastaan ottavat hupakot ovat omasta mielestäni aivan erityisen kivoja. Ei ole yleensä kauheaa kiireen tunnetta ja usein erillisen tilavuokran puuttuminen on jollain lailla hinnassa huomioitu. Milenasta en toki tiedä, kun en ole (vieläkään) tavannut.

Mutta tärkeää on tuo toisen kodin kunnioitus. Ei saa mennä omin päin mitään seikkailuja tekemään toisen kodissa.
Hienoa, jos hupakkokin ois kuitenkin jonkun vesilasin vastaanottotilaansa varannut. Kivempi suudella ja nuoleskella pimppaa, kun kieli on edes vedestä kostea ;D Tuppaa nimittäin kuivumaan ainaski jos jänskättää. Se kieli meinaa :P

Poissa namnam

• Full Member
« Vastaus #18 : Kesäkuu 23, 2025, 07:44:15 »
Aina ei riitä, että se ilmoitus on luettu ja sisäistetty. Jos, kuten mulla, lukee ei anaalia tarjolla, niin älä kysele anaalia, jos kumipakko, niin älä kysele ilman. Vetoomukset jos tiskin alta kuitenkin saisi näitä palveluita, johtaa vaan estoon. Perustelut oon puhdas, tauditon, pieni kalu,, eivät auta asiaa. Jos ilmossa näitä ei mainita, silloin on toki ok niitä kysyä.

Hyvään yhteydenottoon kuuluu jonkunlainen esittely. Minkä ei tarvii olla ihan totta. Voit olla Pekka vaikka oot Jukka, voit olla 45v vaikka oot 49v. Kunhan se antaa kuvaa millasta tyyppiä mä oottelen.

Kypsää Seuraa Jyväskylä

Paikalla samuel

• Hero Member
« Vastaus #19 : Kesäkuu 23, 2025, 07:44:40 »
Aihe on kyllä tasaisin väliajoin tapetilla. Eikä siinä ihan hyvä. Uusiakin on aina lukemassa. Sinällään nämä pitäisi olla ihan normaalilla järjellä ymmärtää. Toki kaikilla sitä ei ole. Viime aikoina huomannut, miten itselleni kummallisesti jotkut voivat ajatella.😄

Tuossa on on kyllä monasti vielä se hermostuneisuuspointti, mikä saattaa turskan saada tekemään jonkun mokan tässä etiketissä ilman, että oli tarkoitus jotenkin olla tunkeileva tai loukkaava.

Edelleen se, että kumpikin käyttäytyy tilanteessa ja sen ulkopuolella, kuten olisi ihan ihmisen kanssa tekemisissä, niin ei se pahasti pieleen voi mennä kummaltakaan. Ei tämä liian vaikeatakaan voi olla.

Toki mielenkiintoista näitä lukea, että tuleeko joku uusi pointti, mitä ei ole vielä nostettu aikaisemmin eikä itsekään ole tullut ajatelleeksi.