Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Erilaisia paikkoja, missä olet paneskellut  (Luettu 21030 kertaa)

Poissa STT

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Erilaisia paikkoja, missä olet paneskellut
« Vastaus #60 : tänään kello 05:46:19 »
Olin palveluksessa eräässä nyt lopetetussa varuskunnassa ja meillä oli kuukauden kestävä harjoitus. Silloinen tyttöystäväni tuli käymään vierailulla ja yksityisyyden saavuttamiseksi lähdimme kävelemään lähellä olevaan rantaan. Rannassa oli it tykki jonka luona tyttöystäväni veti housunsa alas nojasi tykkiin ja minä takaapäin touhuamaan minkä kerkesin koska en halunnut ajatella mitä tapahtuisi jos joku kapiainen sattuisi tulemaan paikalle kesken aktin

Tuo on paikka, jossa jokainen mies tietää että vieressä on isompi ja kovempi tykki kuin itsellä.

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #61 : tänään kello 07:18:03 »
Onhan noita paikkoja ollut villissä nuoruudessa. Mutta mieleenpainuvin on ollut Flamingon mineraalivesiallas.
Jyväskylä 14.4->

Poissa OB1

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #62 : tänään kello 08:49:33 »
Swiss hotel Tallinnassa ja 10x5 m uima-altaassa.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #63 : tänään kello 09:24:44 »
Nykyään olen niin mukavuudenhaluinen että jos jossain muualla kuin sängyssä tai sohvalla pitäisi naida, niin en kyllä panisi. Sitä se vanhuus teettää.

Kotona juuri yksi päivä kyseli että naidaanko kesällä jossakin yleisellä paikalla. Kerroin että onnistui jos kannetaan sohva tai sänky esim parkkipaikalle.
”this one has enkindled multiple females across the galaxy”

Poissa STT

• Hero Member
« Vastaus #64 : tänään kello 11:06:13 »
Kotona juuri yksi päivä kyseli että naidaanko kesällä jossakin yleisellä paikalla. Kerroin että onnistui jos kannetaan sohva tai sänky esim parkkipaikalle.

Järjestä jotkut herätyskokoukset kotonasi ja nai olohuoneen sohvalla. Sitten on molemmat tyytyväisiä, partnerisi koska hoiditte hommat julkisella paikalla ja sä kun voit tehdä sen kotona sohvalla.

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
« Vastaus #65 : tänään kello 11:21:07 »

Kouluterveydenhoitajanhuoneessa,tosin kesäaikaan,kun ollaan koulusta lomilla.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #66 : tänään kello 11:33:16 »

Järjestä jotkut herätyskokoukset kotonasi ja nai olohuoneen sohvalla. Sitten on molemmat tyytyväisiä, partnerisi koska hoiditte hommat julkisella paikalla ja sä kun voit tehdä sen kotona sohvalla.
TÄMÄ! Soitan kavereille että tulee ryyppäämään mun luokse ja panen akkaa siinä sohvalla missä jätkät juo kaljaa. Voisi vaikka samalla kysyä että haluaako joku muu kuin jatkaa ja mä juon kaljaa.
”this one has enkindled multiple females across the galaxy”

Poissa STT

• Hero Member
« Vastaus #67 : tänään kello 16:27:34 »

TÄMÄ! Soitan kavereille että tulee ryyppäämään mun luokse ja panen akkaa siinä sohvalla missä jätkät juo kaljaa. Voisi vaikka samalla kysyä että haluaako joku muu kuin jatkaa ja mä juon kaljaa.

Tai jos kysyy samantien haluaako joku panna, niin voit itse keskittyä vain oluen juontiin eikä panoon kulu turhaa aikaa.

Poissa Herra015

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #68 : tänään kello 18:13:55 »
Onhan noita paikkoja ollut villissä nuoruudessa. Mutta mieleenpainuvin on ollut Flamingon mineraalivesiallas.

Viveca 😍

Itsellä Laajavuoren pienenmäen tasanna kesäiltana ja toki muutama muukin paikka 😁