Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Katy Real Rapsaa  (Luettu 1002 kertaa)

Paikalla Tulli

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Katy Real Rapsaa
« : Kesäkuu 19, 2025, 20:20:44 »
Hyvinkäältä löytyi helmi.
Omista tavoista poiketen sovin tapaamisen samalle päivälle.
Oven avasi todella kaunis nuori nainen. Hieman jopa häkellyin ja meni vähän sanat ja pasmat sekaisin näystä joko löytyi oven takaa.
Katy otti heti halauksien kera iloisena vastaan perinteiset budjetti jutut kuntoon ja ukko suihkuun.
Suihkusta tullessa Katy odottikin sängyllä alasti ja kyseli mistä aloitellaan… no perinteisesti suikkarilla  :blowjob: mitä olikin RE puolella kovasti kehuttu, eikä turhaan. Siitä sitten makkaraa uuniin parissa asennossa  :behind: ja lopetus takaapäin (perse oli muuten täysi 10/10)
Välissä pientä jutustelua, Katy oli oikein iloinen tyttö ja saatiin mukavasti juttua aikaan ennen toista kierrosta.
Iso suositus myös hänestä.
Todella upea pieni, timmi ja tatuoitu kroppa 🤘
Varmuudella jatkoon ja ensi kerralla jotain ekstroja käyttöön.
Tissit 😍

Poissa Gynther

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Katy Real Rapsaa
« Vastaus #1 : Kesäkuu 20, 2025, 23:20:48 »
Oho, kylläpä taas kokemukset eroaa toisistaan paljon. Noi Tullin kuvailemat ulkoiset jutut komppaan muuten kyllä mutta mulle noi pienet, liian kiinteät rinnat ei isoja säväreitä antanu.

Ja toiminnassa ja olemuksessa paistoi todella, todella vahvasti ammattimaisuus sillä ajatuksella, että tulehan jo, niin pääsen sinusta eroon. Ilmapiiri ei kertaakaan kohonnut tarpeellisen kiihotuksen puolelle, ja oli todellista psyykkaamista, että sain nallin palamaan. Mutta autossa se sitten vituttikin jo, että miks edes tulin. Ois pitäny lähtee laukeamatta, niin ois täti ehkä, ehkä miettinyt itsekin toimintaansa ja ilmapiiriä, jonka loi.

Tämän kokemuksen jälkeen taidankin pitää näistä harrasteista loppu kesäkuun ja koko heinäkuun taukoa. Ei innosta maksella tollasista kokemuksista.

Paikalla Tulli

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Katy Real Rapsaa
« Vastaus #2 : Kesäkuu 21, 2025, 12:10:55 »
Tissit ovat tosiaan pienet mutta itse tykkään myös pienistä tisseistä varsinkin sirossa kropassa pienet ovat hyvän näköiset.

Itse en kokenut mitään hoputusta, mutta saattaa minun kohdalla ei ollut ilmeisesti tulossa seuraavaa turskaa perään kun tyttö puhui että on menossa seuraavaksi läheiseen kauppakeskukseen kahvittelemaan.

Tissit 😍