Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: ilman vaatteita kotimaa  (Luettu 902 kertaa)

Poissa knaffex

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
ilman vaatteita kotimaa
« : eilen kello 18:22:55 »
Kuinka aktiivisesti turskaveljet hakevat tuolta otsikon sivustolta seuraa? Taitaa olla enemmän "spons" kuin suoraa seksityötä, vaikka toki niitäkin aaaässän sivuilta löytää. Siellä erityisesti yksi selvästi viettelevän erilainen sponstyttö on herättänyt mielenkiinnon, mutta taitaa olla pidemmän juoksun päässä nämä kuin esim keksisivun tai tosieskortin tyttöset?
Vinkit toimintatavoista kelpaavat!
« Viimeksi muokattu: eilen kello 18:26:31 kirjoittanut knaffex »

Poissa Jarppi8

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: ilman vaatteita kotimaa
« Vastaus #1 : eilen kello 19:34:07 »
Seuraan aktiivisesti. Aina eivät vastaa tai muuten natsaa kemiat.
Yhteyttä vaan omana itsenä. Itselläni oli alkuvuonna tosi mukava hotelli-ilta 23v fitness tytön kanssa. 2h nautiskeltiin ja 200e sponssasin. Nyt vissiin tauolla tai lopettanut.
Viime vuonna 22v petite tyttö joka otti alkuun 200e ilta, sitten 100e ja lopulta tuli hotelille muuten vain. Käytiin myös ulkomailla matkalla. Loppuvuodesta hän muutti toisaalle ja homma jäi siihen.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 19:43:22 kirjoittanut Jarppi8 »

Poissa Laiduntaja

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : eilen kello 20:04:01 »
Ette te mitään sponssaa vaan maksatte palveluista, miksi aikuiset ihmiset puhuu paskaa, tuleeko siitä jotenkin parempi mieli?
Sponssaus on vuorovaikutteista ja sponssattava tarjoaa takaisin näkyvyyttä eli markkinointia ja nämä tuskin tatuoivat nimeänne perseeseen tai mainostavat teitä sivuillaan. Ja ennenkuin joku tulee taas viisastelemaan niin kannattaa kaivaa lakikirja esiin tai katsoa vaikka finlexistä.
Vaikka heroiinikauppias pelastaisi jonkun hengen vieroitusoireiden suhteen se ei tee hänestä farmaseuttia, puhutaan asioista oikeilla nimillä eikä kääritä paskaa suklaakääreeseen.  :whipping:

Poissa Carolus Rex

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 20:18:32 »
Helvetisti tuolla feikkejä ketkä huijaa ihmisiltä rahaa. Ylläpito siellä ei välitä pätkääkään feikeistä ja huijareista. Voivat joo poistaa tilin mutta seuraavana päivänä ollaan uudella huijaustilillä takaisin.

Poissa knaffex

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 20:23:21 »
Kylläkyllä, seksityötähän se on jos nussimaan asti päädytään, ei mulla ole tarve Kääriä paskaa suklaakääreeseen. Mutta osa tytöistä tuntuu pitävän varmaan omaa tuntoaan tai sieluaaan puhtaampana kun puhuvat sponssista, eivätkä myönnä huoraavansa pillua rahasta.
Mulle se ja sama, mutta uskoisin tyttöjen tarjoavan helpommin palveluitaan tai siis itseään jos puhuu heidän sanoilla eikä irstaiden vanhojen setien kielellä.

Ette te mitään sponssaa vaan maksatte palveluista, miksi aikuiset ihmiset puhuu paskaa, tuleeko siitä jotenkin parempi mieli?
Sponssaus on vuorovaikutteista ja sponssattava tarjoaa takaisin näkyvyyttä eli markkinointia ja nämä tuskin tatuoivat nimeänne perseeseen tai mainostavat teitä sivuillaan. Ja ennenkuin joku tulee taas viisastelemaan niin kannattaa kaivaa lakikirja esiin tai katsoa vaikka finlexistä.
Vaikka heroiinikauppias pelastaisi jonkun hengen vieroitusoireiden suhteen se ei tee hänestä farmaseuttia, puhutaan asioista oikeilla nimillä eikä kääritä paskaa suklaakääreeseen.  :whipping:

Poissa knaffex

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : eilen kello 20:24:55 »
Kiitos! Tällaista kuvausta toiminnasta tarkoitinkin kysellä. Täytyy siis vain yrittää löytää ne helmet sieltä.

Seuraan aktiivisesti. Aina eivät vastaa tai muuten natsaa kemiat.
Yhteyttä vaan omana itsenä. Itselläni oli alkuvuonna tosi mukava hotelli-ilta 23v fitness tytön kanssa. 2h nautiskeltiin ja 200e sponssasin. Nyt vissiin tauolla tai lopettanut.
Viime vuonna 22v petite tyttö joka otti alkuun 200e ilta, sitten 100e ja lopulta tuli hotelille muuten vain. Käytiin myös ulkomailla matkalla. Loppuvuodesta hän muutti toisaalle ja homma jäi siihen.

Poissa Laiduntaja

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : eilen kello 20:41:09 »
Kylläkyllä, seksityötähän se on jos nussimaan asti päädytään, ei mulla ole tarve Kääriä paskaa suklaakääreeseen. Mutta osa tytöistä tuntuu pitävän varmaan omaa tuntoaan tai sieluaaan puhtaampana kun puhuvat sponssista, eivätkä myönnä huoraavansa pillua rahasta.
Mulle se ja sama, mutta uskoisin tyttöjen tarjoavan helpommin palveluitaan tai siis itseään jos puhuu heidän sanoilla eikä irstaiden vanhojen setien kielellä.

Työtä se on vaikkei nussisi ja kävisi vain lounaalla, jos toinen sanoo summan paljonko tekee ja annat rahaa. Korvaus ajasta aivan kuten psykiatrikin veloittaisi kun istuu ja kuuntelee. Lahjoitus tai hyväntekeväisyys on sitten erikseen jos itse päätät annatko rahaa ja paljonko annat.
Pahoitteluni, mutta mikään ei ärsytä yhtä paljoa kuin asioiden vääristely, olenhan itse täydellinen Your Honor.  ;D

Poissa Jarppi8

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #7 : eilen kello 20:45:50 »
Mitä hlvt 😅 Sponssina he siitä puhuu niin puhun silloin itsekin. Mitä väliä sillä on? Kai nyt kaikki täällä tajuaa mikä homman nimi on. Raha vaihtaa omistajaa ja rahan antaja saa seksiä. En nyt ajatellut alkaa vääntämään rautalangasta. Ihme saivartelua.

Poissa knaffex

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : eilen kello 20:49:32 »

Työtä se on vaikkei nussisi ja kävisi vain lounaalla, jos toinen sanoo summan paljonko tekee ja annat rahaa. Korvaus ajasta aivan kuten psykiatrikin veloittaisi kun istuu ja kuuntelee. Lahjoitus tai hyväntekeväisyys on sitten erikseen jos itse päätät annatko rahaa ja paljonko annat.
Pahoitteluni, mutta mikään ei ärsytä yhtä paljoa kuin asioiden vääristely, olenhan itse täydellinen Your Honor.  ;D

Aivan. Työ on työtä ja seksityö seksityötä.
Oletko itse päätynyt rahallisen transaktion jälkeen nauttimaan seksityöntekijän työpanoksesta noiden alastoman tyttöjen kanssa? Tuntuu siellä olevan aika monta klubia ja ryhmääkin, mitkä ovat nimetty "sponssaamisen" mukaan. Vaikka siis varmasti seksityötä onkin.
Onnistumisia tässä siis vaan kyselen ja kokemuksia olisi kiva kuulla?

Poissa knaffex

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : eilen kello 20:51:34 »
Mitä hlvt 😅 Sponssina he siitä puhuu niin puhun silloin itsekin. Mitä väliä sillä on? Kai nyt kaikki täällä tajuaa mikä homman nimi on. Raha vaihtaa omistajaa ja rahan antaja saa seksiä. En nyt ajatellut alkaa vääntämään rautalangasta. Ihme saivartelua.

No just näin 🤣

Spons ja seksiä ja kaikki on toivottavasti tyytyväisiä!

Poissa knaffex

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : eilen kello 20:56:52 »
Helvetisti tuolla feikkejä ketkä huijaa ihmisiltä rahaa. Ylläpito siellä ei välitä pätkääkään feikeistä ja huijareista. Voivat joo poistaa tilin mutta seuraavana päivänä ollaan uudella huijaustilillä takaisin.

Millaisia huijauksia olet kokenut? Itse haen live-seuraa, onko huijaukset enemmän näiden etä-sponsien juttuja?