FartQueen oli parin päivän lomalla Tallinnassa ja tuli iltapäiväksi mun luo ennenkuin lähti kotiinsa. Tultiin sitten mun kotiin ja ensin sain suudella hänen reissussa mehustuneita varpaita ja jalkoja.
Sitten mentiin wc:n puolelle. Polvistuin lattialle ja FartQueen pyllisti ihanan peräaukon kasvoilleni.
Mallasin naamani niin, että aukko sykki jossain nenän ja suun välissä n.5cm kasvoiltani. Sitten pärähti piukea, muutaman sekunnin pieru ja tunsin lämpimän viiman oikeassa silmässäni.
Häkellyin hetkeksi, että miten tämä näin meni, suuni jäi auki ja seuraava pärinä tuntui aromikkaana ja lämpimänä suussani ja hieno tuoksu nenässäni.
Mutta palataan tähän ekaan silmään pieraisuun. Miten on mahdollista, että kaasu ohjautuu silmään, vaikka persereikä on varmasti suun kohdalla ?
Pohdin asiaa n.10sek ja se valkeni minulle !
Persereiän anatomiaa, uurteita ja ryppyjä kun miettii niin kaasu pullistaa aukon auki ja rypyt eivät aukenekaan samanaikaisesti vaan saattavat jäädä toiselta puolelta ”jumiin” ja kaasukasauma ei purkaudukkaan suoraan edessä odottavan potilaan suuhun vaan kääntyy sinne suuntaan minne rypyt aukeavat eli tässä tapauksessa yläviistoon ja suoraan silmääni.