Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Crista Jaatinen K-18  (Luettu 12355 kertaa)

Poissa Munat

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Crista Jaatinen K-18
« : Maaliskuu 30, 2020, 00:03:54 »
Mutta missä?

Näin sanotaan:

Kaksi suomalaista tyttöä pitää hauskaa. Liity mukaan jos haluat nähdä lisää blondia ja brunettea. Ja silloin voit myös vapaasti chattailla kanssamme.

Poissa Vieras0058

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Crista Jaatinen K-18
« Vastaus #1 : Maaliskuu 31, 2020, 21:27:00 »
24,99$ kuukaudessa onlyfans-sivuston kautta.

cristaxonenna on käyttäjä.

Sanotaanko nyt vaikka näin, että ennen ollut ihan nätti tyttö, nyt on sen ihmis-Kenin näköinen...  :-X cristaofficial instagramissa.

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Crista Jaatinen K-18
« Vastaus #2 : Huhtikuu 01, 2020, 08:42:57 »
Huh huh nuori tyttö ja mennyt tekemään itselleen tuollaista. Miltähän nuo huulet näyttää 20 vuoden päästä...

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Crista Jaatinen K-18
« Vastaus #3 : Huhtikuu 01, 2020, 10:19:57 »
Mielenkiintoista olisi kyllä tietää tuollaiset huulet tuntuis kullin ympärillä, mutta siihen se sitten jäisi. Ei jatkoon. Toi huulien täyttäminen ja muutenkin överi kauneusleikkely on kyllä jollain menny todella pahasti yli :(
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Crista Jaatinen K-18
« Vastaus #4 : Huhtikuu 01, 2020, 10:37:48 »
Ihan vaan veikkaan, en ole varma... mutta voi olla, että Crista itse tykkää ulkonäöstään, eikä muokkaa sitä miellyttääkseen miehiä.  ::) En mäkään erityisemmin tykkäisi miehellä sellaisista sarvi-implanteista otsalla, mutta en oleta, että näitä miehiä tippaakaan kiinnostaa mun mieltymykseni.  ;D

Kaikille ja kaikelle löytyy faninsa.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Crista Jaatinen K-18
« Vastaus #5 : Huhtikuu 01, 2020, 10:43:37 »
^Hyvin oletettavasti pitääkin tai olisi ainankin ikävää jos kalliilla hankittu ulkonäkö ei miellyttäisi omaa silmää😅
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Crista Jaatinen K-18
« Vastaus #6 : Huhtikuu 01, 2020, 23:34:17 »
^^
Isommat rinnat tarkoittaa enemmän tuloja seksialalla.
Huoramainen ja bimbo ulkonäkö kiihottaa monia. Minuakin. Voisin käydä panemassa, voisin olla sokerisetä.  Kuitenkin hävettäisi näyttäytyä julkisesti sellaisen naisen seurassa.

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Crista Jaatinen K-18
« Vastaus #7 : Huhtikuu 02, 2020, 15:46:53 »
Tapasin kerran yhden tytön, jolla oli yhtä rakennetut huulet. Ne tulivat yllätyksenä ja olin ovella vähän yllättynyt, lähes säikähdin. Lisäksi hänellä oli aika pelottava meikki mun makuun. En mä sitä tapaamista tietenkään silti perunut, mutta ei kyllä kiinnostanut uusiakaan.

Niin kuin tuossa aiemmin todettiin, niin kukin tyylillään. En mä ketään kumihuulien takia ala sen enempää kyykyttämään. Toivottavasti ne tosiaan miellyttävät omaa silmää vielä myöhemminkin.