Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Emily & Patrisia  (Luettu 419 kertaa)

Poissa Nordiq

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Emily & Patrisia
« : eilen kello 21:09:11 »
Tässä kevään mittaan käynyt tuossa Jumbon vieressä tasaisesti. Ensimmäisellä kerralla Patrisian kanssa, toinen kerta Emilyn kanssa ja tänään kolmistaan näiden palvelualttiiden neitokaisten kanssa.

Tämä päivä;
Suihkussa olin käynyt kotonani, auto parkkiin ja asuntoon, rahojen vaihto sekä tervetulotoivotus "welcome to heaven". Minut ohjattiin makuuhuoneen puolelle, jossa rupesin hipelöimään Emilyä, kevyttä suutelua ja tissien palvontaa, Patrisia liittyi mukaan ja yhtäkkiä olin kahden naisen välissä. Paisuvaa kulliani hiveltiin boksereideni päältä jonka lopulta Emily vapautti ja alkoi sievästi runkata minun samalla nuollessa Patrisian tissejä.
Hetkenpäästä tytöt kääntyivät kontilleen eteeni ja paljastivat pyhimpänsä. Siinä kasvoni vaihteli pakaralta toiselle, kunnes minut ohjattiin selinmakuulle, alkoi Emilyn suihinotto minun hieroessa Patrisiaa päälläni.
Emily hyppäsi ratsaille kaartaen selkänsä taaksepäin, jolloin tissit pääsivät oikeuksiinsa. Tätä muutama minuutti, kun minut komennettiin Doggyyn, en malttanut vaihtaa tyttöä vaan jatkoin Emilyn kanssa samalla Patrisian pyllistäessä minulle vieressäni. Tämä näky oli jotain, mikä sai minut täysin villiksi, kaikki kolme hiestä märkänä lopetin karjaisten lähetyssaarnaajassa Emilyyn.
Herrasmiehenä lupasin seuraavan tapaamisen olevan Patrisian vuoro. 45min meni turhankin nopeasti, eikä pantu penikseni enää noussut toiseen suoritukseen.
Loppuajan makailimme alastomana sängyllä minä näiden kahden kaunottaren välissä.
Mitä muuta mies tarvitsee, kuin kahta naista sänkyyn.
Sää +14, perinteinen suomen kesä.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 21:11:00 kirjoittanut Nordiq »