Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Byanka ts (tv todnäk)  (Luettu 829 kertaa)

Poissa naut1skelija

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Byanka ts (tv todnäk)
« : Kesäkuu 08, 2025, 20:34:46 »
Löytyy ilmo tosieskortissa sekä muualla. Toki ei rapsoja.

Tää todnäk hiema miehisempi kasvoista ja tissit todnäk puuttuu... Kysymysonkii et onko joku käyny? Ei jaksas kyl enää montakaa pettymystä. Useinhan nämä ovat.ulkoisesti aika kuvien mukaisia ja sinne eksytään toiveina että meisseli on luvatun kokoinen ja sit se vähemmän yllättävästi ei sitä ole, vaik videollakin näyttää suht kookkaalta...

Hälytyskellot soittaa vaik hänel kyl verkkosivut kans jotka linkattu ilmotukses.

Poissa goro

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Byanka ts (tv todnäk)
« Vastaus #1 : Kesäkuu 08, 2025, 23:15:31 »
Kävin kääntymässä makkarissa.

Alko matkalla tuleen viestejä "pay cash" "only cash". Tässä kohtaa meinasin kääntyä, mietin onko hän idiootti vai pitääkö minua idioottina kun samasta asiasta piti spämmätä 4 viestiä putkeen. Alaovella samat viestit jatkui. Kuittaan taas yes yes doorcode ja vastaa että ok ok, give me 5 mins pitää vielä vaihtaa vaatteet. No sehän on selvä, eihän niitä ois voinu vaihtaa aiemmin varsinkaan kun pyysi laittamaan viestin 15min ennenkun olen paikalla.

Kävin keräämässä askeleita ja könysin sitte hetken päästä 8. kerrokseen. Tässä kohtaa toki kaikki panofiilikset oli jo kuolleet mutta ehkä hän olisi hyvällä vastaanotolla voinut homman pelastaa, mutta perus come here come here 5metrii mun edessä ohjaa mut makkariin ja räpylä pystyssä money money. Tutkistelin tätä tv:tä sitten hetken aikaa: poikamainen naama, ei tissejä tosiaan ja housuissa ei pullottanut yhtään. Toki Sabrillakaan ei pullota yhtään, että voi sen anakondan onnistua jemmaamaan pöksyyn. No koitin sitten tarkistaa mitä sieltä housuista löytyy mutta lähti karkuun ja money money first. No ok tässä vaiheessa käännyin päätä pyöritellen pois. Kaveri seuraa mua vielä ihmeissään että why dont you have cash??? No ei se nyt siitä rahasta ole kiinni vaan sun asenne on niin perseestä etten mä tänne halua jäädä. Laitto vielä viestiä että miksi tulit ilman käteistä, tästäkin tietenkin 5 viestiä ettei kyllä hirveen korkeellä älykkyysosamäärällä kaveri operoi.

Poissa naut1skelija

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #2 : eilen kello 05:50:45 »
nää on vähän tämmösiä liian usein jotka suomeen tulee...

Poissa antero pee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #3 : eilen kello 12:09:03 »
Sääli kun tulee näitä ei-kaikki-muumit-laaksossa tapauksia vastaan. Kiitos rapsasta joka tapauksessa.